Povedlo se mi malé fopa...
Místo reglu který měří a ukládá data jsem koupil na testy 60A Castle Talon. A ten to neumí.
Tak měření proběhlo jen pomocí externích udělátek
Baterie 5S-LiIon Sanyo VTC6 ( ohřáté na provozní teplotu 30st kdy mají okolo 11mOhm na článek);
Vrtule GM 14/7 F5J na kuželu 38mm Pohodalet.
Regl 60A Talon.
Proud špičkově 40A, po poklesu špičky 36A.
Příkon je 678W, výkon při předpokladu 92% účinnosti pohonu 623W. Ztráta na motoru je jen 55W .
Otáčky špičkově 8500 ot/min- po poklesu 8300 ot/min (což je pitch speed 140km/h / 136km/h )
Tah přesahuje 3kg dost výrazně
Ale to je pouze subjektivní pocit-tahometr mám mimo provoz.
Motor se nehřeje...což jsem u Lehnera který má mít účinnost 92% očekával.
Uvedené údaje nejsou exaktně přesné. Měření je pomocí modelářských měřáčků.
Takže za mne...špičkový pohon.
Pohon je primárně určen do Old F5J modelů, které mají kratší čumák a potřebují ho poplatně zatížit aby vyšlo těžiště.
Netajím se tím,že mi moda nejnovějších F5J které mají 1700g a méně je proti srsti. Uznávám,že v klidu to je fantastická věc.
Ale prostě mi tam chybí trochu té dynamiky letu.
Můj SSL má 2700g letovku a ,že bych se cítil nějak ošizen na letových vlastnostech, to opravdu necítím.
A vytočit jde i od země.