Pravidla fóra


O dalších nadšencích se dozvíte na Interaktivní mapě heli maketářů.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 261 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Bell 47G Sioux
PříspěvekNapsal: ned 14.04.2019 12:47 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 2.8.2008
Příspěvky: 1566
Bydliště: Pelhřimov, ČR
Obrázky: 1
Mě se nelíbí ten přijímač a antény schovaný tam vzadu v kovový kleci. A když poletíš čumákem k sobě, tak jsou schovaný ještě víc. Sám bych dal přijímač a antény někam do kabiny, přijímač třeba pod podlahu nebo pod sedačku. Jako za starejch časů u spalovacích heli.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Bell 47G Sioux
PříspěvekNapsal: ned 14.04.2019 13:33 
Mazák
Mazák

Registrován: 8.9.2012
Příspěvky: 682
Osobně bych jen přesměroval antény. Tu vodorovnou směrem ven z trupu a tu druhou kolmo na podlahu - ať trčí pod mašinu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bell 47G Sioux
PříspěvekNapsal: ned 14.04.2019 17:47 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 5078
Bydliště: Praha 6
Nové konstrukční řešení modelu = nový problém. Klika že to dopadlo takhle, vlastně jsi vyhrál na celé čáře :-).

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bell 47G Sioux
PříspěvekNapsal: ned 14.04.2019 18:27 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.7.2015
Příspěvky: 801
Ještě to uvážím, určitě to ale rušením nebylo. Jednak jsem od Siouxe stál tři metry směrem k anténě, před tím jsem zkoušel dosah, kdy byl právě úmyslně kabinou ke mě a já šel od něj dobře 500m a navíc při ztrátě signálu motor běží dál. Přijímač do kabiny nemůže, to bych musel udělat nový kabely od Demona, ale mohl bych koupit dlouhý antény. Každopádně to byla klika jak hrom!

_________________
Westland Wessex
Bell 47G Sioux
Futaba T-10CG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bell 47G Sioux
PříspěvekNapsal: čtv 18.04.2019 9:17 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.1.2012
Příspěvky: 1212
Bydliště: Praha
Michaeli, to jsou veci. Jeste ze jsi to zkousel obezretne v maly vysce. Drzim palce, at se to uz nestane :)

_________________
Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bell 47G Sioux
PříspěvekNapsal: pát 19.04.2019 10:43 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.7.2015
Příspěvky: 801
Díky hoši. Právě jsem připravil konstrukci na odpolední nástřik. Svátky se musí přece slavit, no ne?

_________________
Westland Wessex
Bell 47G Sioux
Futaba T-10CG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bell 47G Sioux
PříspěvekNapsal: pát 19.04.2019 11:14 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 5078
Bydliště: Praha 6
Pozor abys tam nedal vysloveně velikonoční kombinaci barev. Konstrukce vypadá trochu jako pomlázka, svádí to :-).

V Butovicích v nákupním centrum podobně vylepšili závory na parking. Omotali je trojmo silnější hnědou gumovou hadicí, na konci uvázali vlající fábory. Meze nápadů a často nevkusu jsou prostě.

Synátor byl pěkně naštvanej. Pořídil si první a docela pěkné auto, nějaká holčina si ho vyfotila zrovna s touhle velikonoční taškařicí :-).

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bell 47G Sioux
PříspěvekNapsal: pát 19.04.2019 18:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.7.2015
Příspěvky: 801
Mechanika čeká, až bude nastříkáno a může jít do konstrukce. Bočnice jsou opískovaný, v originálu je motor a většina věcí okolo světle šedá, skoro stejnej odstín. Nechtěl jsem barvit, stejně se tahle část vrtulníku nedá ani zdaleka přiblížit originálu. Samozřejmě mě napadlo udělat tam nějaký vejfuky a filtry, ale bojim se, že by to vypadalo směšně, protože všechno je tam jinak. Navíc má to bejt mašina na běžnej provoz, ne?


Přílohy:
002.jpg
002.jpg
[ 46.5 KiB | Zobrazeno 1673 krát ]

006.jpg
006.jpg
[ 52.51 KiB | Zobrazeno 1673 krát ]

012.jpg
012.jpg
[ 44.87 KiB | Zobrazeno 1673 krát ]

018.jpg
018.jpg
[ 50.81 KiB | Zobrazeno 1673 krát ]


_________________
Westland Wessex
Bell 47G Sioux
Futaba T-10CG
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bell 47G Sioux
PříspěvekNapsal: pát 19.04.2019 19:46 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 5078
Bydliště: Praha 6
Parádní strojovna, dokonale čistá práce. Jojo - letité zkušenosti jsou vidět :-).

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bell 47G Sioux
PříspěvekNapsal: pon 22.04.2019 10:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.7.2015
Příspěvky: 801
Díky moc.
Konstrukce je v barvě a pod lakem. Já vůl se na to těšil a von takovej pakec :mrgreen: . Spotřeba barvy jak hrom, takže mě chybí na dostříkání lyží a kabiny, budu muset dokoupit, což mě štve kvůli zdržování.
Pokud je dobře připravenej podklad, osvědčený Humbrolky drží perfektně, sloupnou se snad jen šroubovákem. Ty autobarvy, co jsem stříkal na Wessexe se sice super nanáší, ale musel jsem dávat pozor, někdy je strhávala lepenka.
Zalakoval jsem sametově matným lakem- je to vojna, nemůže se Sioux blejskat. Slíbil jsem si, že patinovat nebudu, ale malonko by to chtělo :wink: . Jestli, tak až někdy. Odstín barvy je můj nejoblíbenější- Olive Drab.


Přílohy:
2.jpg
2.jpg
[ 82.2 KiB | Zobrazeno 1544 krát ]

4.jpg
4.jpg
[ 74.28 KiB | Zobrazeno 1544 krát ]

5.jpg
5.jpg
[ 81.09 KiB | Zobrazeno 1544 krát ]

7.jpg
7.jpg
[ 44.6 KiB | Zobrazeno 1544 krát ]


_________________
Westland Wessex
Bell 47G Sioux
Futaba T-10CG
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bell 47G Sioux
PříspěvekNapsal: pon 22.04.2019 11:54 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 5078
Bydliště: Praha 6
Máš to moc pěkný, suprová fotka je s tím zajochem jak se na to zubí :-).

Stříkat takovou příhradovinu je pěkná pakárna, kdysi jsem zažil něco podobného. Spotřeba barvy neskutečná, aby člověk někde netekl musí mít spíš menší trysky a jít dovnitř k protější vnitřní straně konstrukce. Jemná patina by tomu neškodila, při kvalitě barev se ale sama neutvoří :-).

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bell 47G Sioux
PříspěvekNapsal: pon 22.04.2019 14:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.7.2015
Příspěvky: 801
Díky, vystihnul si to naprosto přesně, tak to bylo. Je vidět, že znáš Tome.

_________________
Westland Wessex
Bell 47G Sioux
Futaba T-10CG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bell 47G Sioux
PříspěvekNapsal: pon 22.04.2019 16:35 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 5078
Bydliště: Praha 6
Nějaké zkušenosti by byly ale co z toho když už nic nestavím :-).

Včera jsem dal prvních šest baterek s Hughesem, přesně jako loni jsem nechal doma černé plastové kryty baterek takže v kabině to vypadalo jak o Velikonocích. Modrá metalíza Gens Ace nebo rumělkově červená Dinogy Sport, hnus velebnosti :-).

Slíbil jsem účast na Dětském dnu na Sobínce tak musím drobet trénovat a vymyslet něco jako sestavu což je velká novinka. Těch sedm minut uteče strašně rychle, ne jako s 550. Tady člověk něco začne pilovat a už má pípáka, do minuty sednout. Na jedné baterce jsem dal osm minut a moc se jí to nelíbilo. To je holt nevýhoda 6S. Sice netočím moc a odběr není velký ale na jednu baterku je 4,5 kila už dost.

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bell 47G Sioux
PříspěvekNapsal: úte 23.04.2019 6:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.11.2005
Příspěvky: 7120
Bydliště: Vsetín
Relax píše:
Nějaké zkušenosti by byly ale co z toho když už nic nestavím :-).

Včera jsem dal prvních šest baterek s Hughesem, přesně jako loni jsem nechal doma černé plastové kryty baterek takže v kabině to vypadalo jak o Velikonocích. Modrá metalíza Gens Ace nebo rumělkově červená Dinogy Sport, hnus velebnosti :-).

Slíbil jsem účast na Dětském dnu na Sobínce tak musím drobet trénovat a vymyslet něco jako sestavu což je velká novinka. Těch sedm minut uteče strašně rychle, ne jako s 550. Tady člověk něco začne pilovat a už má pípáka, do minuty sednout. Na jedné baterce jsem dal osm minut a moc se jí to nelíbilo. To je holt nevýhoda 6S. Sice netočím moc a odběr není velký ale na jednu baterku je 4,5 kila už dost.


Na 6S s 5,5kg šesti stovkou a 7kg sedmistovkou lítám 8min na 3,5Ah. Kolik točíš?


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bell 47G Sioux
PříspěvekNapsal: úte 23.04.2019 8:27 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 5078
Bydliště: Praha 6
Když vezmu tu poslední zmíněnou baterku DS2 ( která ale kopíruje standard ) tak podle Jlog2 ( viz screen ) jsem na 1250 otáček za 7:40min odebral něco přes 2800mA, průměrný odběr kolísá okolo 23A, špičky do 35A a jednou max 51A.

Baterky lítám pragmaticky tak abych nemusel po návratu dobíjet na sklad, jenom výjímečně jdu další den znova. Takže musí zůstat podle měřáku Raytronic M6CULT 30% kapacity resp. nad 3,3V na článek a baterky tak vydrží libovolně dlouho. Dobíjení na STORE se prý počítá jako regulérní cyklus a baterka jich dá omezený počet. Nabíjením proudem 3A ( protože doma nepospíchám ) jim taky neubližuje, pokud to není problémový kus který ale odejde vždy brzy, vydrží mi tak řadu let.

Znamená to že bych jistě mohl lítat o něco delší čas ( 8-9 minut odhadem ) abych se dostal na odběr 3500mA který uvádíš. Odběr 3500mA je na kapacitu baterek 5000mAh asi optimální. odběr 4000mA a víc už je podle mě potenciálně likvidační záležitost, rychle odhalí slabší článek a je vymalováno. To byl kdysi hlavní problém TREX600 na 6S kde měly u "ostřejších pilotů" baterky kratší životnost než u TREX 550 s o něco menší vahou.

Tím že si ke každé baterce eviduju veškerá nabíjení ( číslo cyklu, % výchozí kapacity, nabíjecí proud, % nabití, nabito v mA, měrný odpor v miliohmech, max/min napětí na článek, čas, datum a v čem to bylo vybíjené ) vidím přesně každou změnu, hlavně tu k horšímu. Další data mám z Jlog2 ale ty si kromě archivace prohlížím jenom když se děje něco špatně a musím v něm přehazovat mikroSD karty podle modelů.


Přílohy:
2019-04-23_H3_CH 21042019_DS2.jpg
2019-04-23_H3_CH 21042019_DS2.jpg
[ 77.36 KiB | Zobrazeno 1334 krát ]


_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Naposledy upravil Relax dne úte 23.04.2019 8:55, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 261 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz