sice nepíšeš co je to za motor a regulaci, ale obecně asi takto:
Změřit teplotu - jestli jsi to krátkodobě přehřál tak to trochu smrdí.
Jestli to takto cukalo, ale už necuká, kontroluj bezprostředně po jízdě teplotu, klidně prstem, chvilku bys to měl vydržet, lepší je teploměr
Jeslti to cuká nadále i při studeném motor, tak vyměň nejdříve senzor kabel, pak zkus jíny motor (to je jednoduší), pak regl.
Taky se podívej u motoru na ložiska na vůli, nebo na hřídel jestli není axiálně vymačkaná, posouvá se - taky to může pomoct.
Ale nejčastěji mi to dělal senzor kabel, nebo odcházel regl, alespoň mém případě.
Může to být taky kondenzátorem u reglu, to že se to projeví v souvislosti se smrdícím motorem je někdy zavádějící a s motorem to souciset nemusí, jen se to v tom okomžiku projevilo něco co tam už nějakou dobu dřímalo.
Doufám, že jsi pořádně zkontroloval, že mechanicky je vše OK?
Nejlepší je se poradit s někým v reálu na závodech, vidět konkrétní chování, typ motoru, regulace, zapojení atd.