Autor |
Zpráva |
Bucker131
|
Napsal: stř 10.08.2011 20:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.11.2010 Příspěvky: 628 Bydliště: občas Pelhřimov, Vysočina, pak Rudná, Berounsko Obrázky: 5
|
Tak sem ve fazi, kdy doopravuji akrobata, kteryho jsem dostal od znameho a potrebuju motor. Premyslim nad motorem RCGF 65ccm. MOdel ma rozpeti 236cm, vahu vyhlizim na 8,5 - 9,5max. Kilo. Je to muj prvni benzinak, takze do toho nechci tolik investovat - je to taakovej experiment. Mate nekdo tenhle motor, popripade jiny RCGF? Jaka je kvalita zpracovani, jak to běhá, máte nějáká doporučení?
A nakonec, myslíte, že to bude na toho akrouše stačit? Dikes
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
StanleyP
|
Napsal: stř 10.08.2011 22:51 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 9.3.2010 Příspěvky: 431 Bydliště: Mýtna LC
|
Ahoj Mám RCG50 a som spokojný. Výkon ako bežný 50ccm motor. Myslím že ak sa vieš trochu starať o benz. motory tak nebudeš mať s týmto motorom problém.
|
|
Nahoru |
|
|
Davas
|
Napsal: čtv 15.01.2015 21:41 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 8.1.2015 Příspěvky: 5
|
|
Nahoru |
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: pát 16.01.2015 8:47 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2717 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Rozdíl vidím v uložení - RCG na motorovou přepážku a RCGf na lože. Jestli jsou další, to nevím.
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: pát 16.01.2015 11:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Další rozdíl je ve výkonu a v mezních otáčkách, a taky ve váze. (jestli se tomu dá věřit)
|
|
Nahoru |
|
|
Davas
|
Napsal: pát 16.01.2015 14:54 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 8.1.2015 Příspěvky: 5
|
To jsem koukal taky, ale máte někdo praktické zkušenosti s timito motory? A také si nejsem jist jestli se těm údajům co píší dá věřit.
|
|
Nahoru |
|
|
Hanyk
|
Napsal: sob 17.01.2015 11:56 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 17.4.2008 Příspěvky: 385 Bydliště: Javornice-Orlicke Hory
|
Mam RCG 50. Starty v pohodě,vrtule 22-8,palivo ben.95+olej 1/40.
_________________ v provozu-Miles Magister 3,2 m,ZDZ50ng, Ka6e 4200mm, Avia BH3 2700mm a ruzne poletuchy +Aurora9
|
|
Nahoru |
|
|
margol
|
Napsal: sob 17.01.2015 21:54 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 7.12.2010 Příspěvky: 127 Bydliště: Ostrava-Poruba
|
Mám RCG 15 ccm z HK. Rozdíl je v uložení jak píše Jarda Růžička. Po roce provozu konstatuji, že to je bezproblémový motor odpovídající své ceně.
|
|
Nahoru |
|
|
r.stanka
|
Napsal: čtv 30.08.2018 20:32 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 28.3.2016 Příspěvky: 5
|
Ahoj potřeboval bych pomoc Koupil jsem motor rcg 15cc a nenasaje benzín,když cvrknu trochu přímo do válce tak se chytí a už jede. čim by to mohlo být.dík za odpověď
|
|
Nahoru |
|
|
HavelAircraft
|
Napsal: pát 31.08.2018 17:23 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 14.11.2013 Příspěvky: 1386 Bydliště: Chocerady
|
Vyschlé membrány karburátoru. Vyměnit.
_________________ www.havelaircraft.cz info@havelaircraft.cz Facebook- Havelaircraft
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: ned 21.07.2019 22:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Včera na letišti měl kámoš problém s RCGF 26CC. Celej let OK, při přistání na volnoběhu najednou chcípnul. No a při pokusu ho znova nastartovat s ním nešlo otočit, v určitý polože se zaseknul. Doma ho rozebral a zjistil, že v klikovce je zašprajcovaná jehla, co vypadla z ložiska pístního čepu. Nojo, ale tohle se mu už jednou stalo na předešlým RCGF 26CC, taky vypadla jehla ale ta se šprajcla přes sací kanál a motor zcela zničila. Tenhle motor se vysypal asi za polovinu času, co ten předešlej. Není mě jasný, co je na tom motoru blbě, jehly z ložisek by přece neměly jen tak vypadávat. Není to nějaká standardní vada tohodle motoru? Na HC mají ložisko náhradní. https://hobbyking.com/en_us/rcg-26cc-replacement-small-end-bearing-and-washers.html Vypadá to na plastovou klec a ta se asi rozpadne. Ty červený podložky je vymezení na střed pístu? Na netu je spousta ND na RCGF 26CCBM ale na RCGF 26CC skoro nic. Netušíte prosím někdo, v čem se ty dva motory liší? Díky
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: pon 22.07.2019 22:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Kdyky to náhodou někoho zajímalo, tak ta RCGF 26CC má výrobní a nebo spíš konstrukční vadu. Na pístním čepu mají být z obou stran ojnice plastový vymezovací kroužky, který zabraňují posunu jehlovýho ložiska a ojnice do strany v sukni pístu. V tom starým RCGF 26CC ty plastový kroužky nebyly vůbec a v tom novějším byl jen jeden a ten se při demontáži rozpadl. No a když tam ty kroužky nejsou, tak se dokáže ojnice a ložisko tak posunout, že jehly vypadnou z plastový klece. Takže chybějící jehly se doplnily ze starýho motoru a místo plastových podložek se daly kovový. Motor běží jako dřív. Otázka je, jestli stejnej problém nemají i další kubatůry RCGF. Pokud jsou podobně udělaný i jiný benzíny, stálo by to za kontrolu. Teď mě napadá, že v tom je možná číňan nevinně ale můžou za to burešsračky v N95, který mohou ten plast narušit. Bádat nad tím nehodlám.
|
|
Nahoru |
|
|
danda73
|
Napsal: pon 29.07.2019 18:29 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 29.1.2016 Příspěvky: 10 Bydliště: Brno venkov
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|