Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 191 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ELEMENT 2540mm (F5J-100")
PříspěvekNapsal: čtv 26.09.2019 14:52 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2009
Příspěvky: 98
Bydliště: Čtyřkoly
Máš pravdu, to bude asi on, ale co je na něm přetíženýho? Bezmezně věřit kalkulátoru se prostě nedá. Rychlost malá, ale stoupání to vynahradí, asi nelítá daleko od sebe, ale rovnou nahoru. AXI se dá využívat daleko nad rámec doporučení, ještě tam je rezerva (určitě budeš tvrdit opak), sám říkal, že se mu nic nepřehřívá, tak bych se zdržel jakékoliv kritiky.

_________________
PRESTIGE 2PK UltraLight (1120-1260), Light (1430-1850), Windy (1540-2100), Demon F3F


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEMENT 2540mm (F5J-100")
PříspěvekNapsal: čtv 26.09.2019 18:19 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2009
Příspěvky: 383
Bydliště: Strakonice, ČR
Ono se to nedá tak jednoduše spočítat, protože vrtule je původně 12,5x6, ale je daná na dělaný, širší a přesazený unašeč, protože používám zadní montáž motoru. Tím se změnil průměr a určitě i stoupání. Nic se ale nehřeje, stoupání mi stačí a tak už jsem to nechal. Na fotce je unašeč bez kužele.


Přílohy:
IMG_8894.JPG
IMG_8894.JPG
[ 45.16 KiB | Zobrazeno 5131 krát ]

IMG_8892.JPG
IMG_8892.JPG
[ 84.78 KiB | Zobrazeno 5131 krát ]

IMG_8895.JPG
IMG_8895.JPG
[ 114.78 KiB | Zobrazeno 5131 krát ]


_________________
Jeti DC-24, Element F5J, Enjoy3, Piper 2,8
lodě Tito Neri, Smit Japan, Parat, Ragazza, Genesis.
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEMENT 2540mm (F5J-100")
PříspěvekNapsal: čtv 26.09.2019 18:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.3.2012
Příspěvky: 4036
Bydliště: SK
Obrázky: 6
mch píše:
Máš pravdu, to bude asi on, ale co je na něm přetíženýho? Bezmezně věřit kalkulátoru se prostě nedá. Rychlost malá, ale stoupání to vynahradí, asi nelítá daleko od sebe, ale rovnou nahoru. AXI se dá využívat daleko nad rámec doporučení, ještě tam je rezerva (určitě budeš tvrdit opak), sám říkal, že se mu nic nepřehřívá, tak bych se zdržel jakékoliv kritiky.


To nieje krityka, len doporučenie a môj názor. Neviem aké máš ty skúsenností s elektro motormy a týmto modelom, ale Vrt. 13x6 na ten motorček 2212 920kv (138W) je podľa mojích moc. Rýchlosť malá, oproti vetru boj. Stúpanie to podla teba vynahradí :roll: Stúpanie je slabé. Neviem o akej rezerve hovoríš, ale ak tam dáš ešte ťažšiu vrt. iba znížiš otáčky a zvýšiš prúd a teplotu. Ničomu to nevedie, lebo ten motor nevládze, skrátka má malý výkon na to. Ťah, rýchlosť stúpania ostane cca. rovnaká. Keby išlo o mierne preťaženie proti tomu nič nemám, ale tu tá vrt. iba devastuje celkovú účinnosť pohonu. Já bezhlavo eCalc neverím, ale cca. s max 20% odchylkou my to vždy korešpondovalo. Pozri sa aj na doporučené vrtule výrobcom. Tam by som ešte rezervu videl, ale ešte na 13x6 vrtule nie.
https://www.modelmotors.cz/product/detail/348/

_________________
FrSky Tandem X20


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEMENT 2540mm (F5J-100")
PříspěvekNapsal: čtv 26.09.2019 18:38 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.3.2012
Příspěvky: 4036
Bydliště: SK
Obrázky: 6
jakub37 píše:
Ono se to nedá tak jednoduše spočítat, protože vrtule je původně 12,5x6, ale je daná na dělaný, širší a přesazený unašeč, protože používám zadní montáž motoru. Tím se změnil průměr a určitě i stoupání. Nic se ale nehřeje, stoupání mi stačí a tak už jsem to nechal. Na fotce je unašeč bez kužele.


Pokiaľ to máš v rovine (unášač) stúpanie si nezmenil, ak ti to tak vyhovuje tak OK. Je to len na tebe. Ale skusil by som vrt. 11x7, možno sa ti letová obálka bude viac páčiť.

_________________
FrSky Tandem X20


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEMENT 2540mm (F5J-100")
PříspěvekNapsal: čtv 26.09.2019 19:03 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2009
Příspěvky: 383
Bydliště: Strakonice, ČR
Docela jsi mě nahlodal na testování, dám tam MUI čidlo a začnu měřit. Nejbližší té tvojí navrhované vrtuli mám Graupner Cam Prop 11x8.

_________________
Jeti DC-24, Element F5J, Enjoy3, Piper 2,8
lodě Tito Neri, Smit Japan, Parat, Ragazza, Genesis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEMENT 2540mm (F5J-100")
PříspěvekNapsal: čtv 26.09.2019 19:47 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.6.2008
Příspěvky: 6038
Bydliště: Praha ČR
jakub37 píše:
Docela jsi mě nahlodal na testování, dám tam MUI čidlo a začnu měřit. Nejbližší té tvojí navrhované vrtuli mám Graupner Cam Prop 11x8.


Sice s Jurajem jako obvykle nesouhlasím v jeho představě o přetěžování motoru (má-li motor oficiálně udáno 14A/60s, tak 18A po méně než 30s prostě není přetížení), ale tentokrát se to nevylučuje s tím, abych s ním v jiném bodě naopak souhlasil. Také si totiž myslím, že máš zbytečně velký průměr vrtule, ale naopak malé stoupání, z praxe motor s vrtulí 13x6 má obvykle zhruba stejný (spíš větší) odběr, než s 12x8, reálně by ale 12x8 měla fungovat lépe, ty nepotřebuješ tak velký statický tah, naopak trochu víc rychlosti by neškodilo.
11x7 mi přijde už trochu málo, možná ještě 11x8, ale každopádně pokud bys chtěl laborovat, tak by logika měla být trochu ubrat na průměru a naopak přidat na stoupání...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEMENT 2540mm (F5J-100")
PříspěvekNapsal: čtv 26.09.2019 21:39 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.3.2012
Příspěvky: 4036
Bydliště: SK
Obrázky: 6
jakub37 píše:
Docela jsi mě nahlodal na testování, dám tam MUI čidlo a začnu měřit. Nejbližší té tvojí navrhované vrtuli mám Graupner Cam Prop 11x8.


Tak skús tú 11x8 a hlavne nieaký tvrdý aku. Odmeraj a bude. Myslím, že aj s tou to bude lepšie. Ale na mňa je to už moc. Už keď tak 10x8.

_________________
FrSky Tandem X20


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEMENT 2540mm (F5J-100")
PříspěvekNapsal: pát 27.09.2019 20:57 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2009
Příspěvky: 1178
Bydliště: Sedlcany
Osazeni meho Elementu jsem zacal tim prijemnym a jednoduchym - osazenim motorove prepazky. Ta je jiz pribalena k letadlu a je uhlikova, s predvrtanyma dirama pro uchyceni motoru.
Prepazku jsem lehce po obvodu prebrousil a vybrousil do ni takove zoubky - aby do nich pak zatekl epoxy a vytvoril tak dalsi zamek, ktery bude v krutu drzet prepazku.

Zalepeni prepazky resim vzdy stejne - prebrousim prepazku, prebrousim vnitrek trupu (jemnym smirkem), pridelam motor k prepazce. Na sucho zkusim osadit do trupu, nasadim kuzel a zkouknu. Pokud je vse ok, vezmu CD, vyvrtam do nej diru o prumeru hridele motoru a nasadim CD na hridel motoru. Vezmu kuzel, nasadim, pritahnu CD co jeblize k prepazce a kuzel utahnu.

Pak po obvodu prepazky dam vterinove lepidlo, zasadim do trupu a postavim trup motorem nahoru (hlavne je potreba ten trup zajistit, aby nespadnul :D ). Cely komplet zarazim do trupu az po doraz, ktery tvori nasazene CD.

Necham vetsinou pulden odpocivat a vecer rozmicham epoxy se sekanou bavlnu. Po obvodu zalepene prepazky nanesu epoxy, paratkem zatlacim do vybrousenych zamku. Pak udelam koutak, do ktereho davam 2 svazky skla vytazene z tkaniny (zrovna co se vali doma, na gramazi nesejde).

A pak uz to necham zase ve stoje odpocivat az do rana.

Vysledek je vzdy perfekne usazena prepazka a krasne licujici kuzel.


Přílohy:
Poznámka: Prepazka ma jiz vybrousene zamky.
prepazka.jpg
prepazka.jpg
[ 50.47 KiB | Zobrazeno 4843 krát ]

Poznámka: Osazena prepazka se zarazkou z CD.
motor_prepazka_s_kuzelem.jpg
motor_prepazka_s_kuzelem.jpg
[ 18.19 KiB | Zobrazeno 4843 krát ]

Poznámka: Po zalepeni prepazky vterinakem - kuzel uz je dole a je videt tesna dira pro hridel motoru.
motor_prepazka_bez_kuzele.jpg
motor_prepazka_bez_kuzele.jpg
[ 21.97 KiB | Zobrazeno 4843 krát ]

Poznámka: Jiz udelany koutak.
motor_prepazka_koutak.jpg
motor_prepazka_koutak.jpg
[ 20.43 KiB | Zobrazeno 4843 krát ]

Poznámka: Finalne spasovany kuzel
spasovany_kuzel.jpg
spasovany_kuzel.jpg
[ 36.42 KiB | Zobrazeno 4843 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEMENT 2540mm (F5J-100")
PříspěvekNapsal: ned 29.09.2019 9:31 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2009
Příspěvky: 383
Bydliště: Strakonice, ČR
Včera jsem zkusil jeden let s vrtulí 11/8, jinak zůstalo všechno původní, jen ještě bez MUI čidla. Stoupání hned vyskočilo na 10,7 m/s a nezdá se, že by se něco hřálo. Až to ještě změřím čidlem tak napíšu. Ani jsem nečekal, že to může udělat takový rozdíl.

_________________
Jeti DC-24, Element F5J, Enjoy3, Piper 2,8
lodě Tito Neri, Smit Japan, Parat, Ragazza, Genesis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEMENT 2540mm (F5J-100")
PříspěvekNapsal: ned 29.09.2019 10:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.3.2012
Příspěvky: 4036
Bydliště: SK
Obrázky: 6
jakub37 píše:
Včera jsem zkusil jeden let s vrtulí 11/8, jinak zůstalo všechno původní, jen ještě bez MUI čidla. Stoupání hned vyskočilo na 10,7 m/s a nezdá se, že by se něco hřálo. Až to ještě změřím čidlem tak napíšu. Ani jsem nečekal, že to může udělat takový rozdíl.


No vidíš, hneď je to svižnejšie a nemusíš sa báť, že proti vetru budeš stáť na mieste. Odber (prúd) bude cca. rovnaký, aký si mal s 12,5x6.

_________________
FrSky Tandem X20


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEMENT 2540mm (F5J-100")
PříspěvekNapsal: stř 02.10.2019 20:05 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2009
Příspěvky: 1178
Bydliště: Sedlcany
Trosicku jsem zase pokrocil s mojim osazenim - tentokrat kridla. Zacal jsem probrousenim tunelu pro tahlo. Na kridlech jsou jiz osazene cepy pro pripojeni vidlicky na plochach. Zbyva probrousit kanalek na tahlo kridlem do prostoru serva. Vzal jsem tenoucky pevny drat, pomalu jsem s nim otacel a tlacil na nej, az vylezl v pozadovanem miste v sachte serva. Pak jsem vzal drat na vyplet kola (na konci je zavit) a lehce jsem srouboval, az drat projel do sachy. Nasledoval tenky kruhovy pilnicek a probrouseni pozadovane diry na finalni rozmer (tak tak tam prodje tahlo s vidlickou). To vse pro kridelka a klapky.

Na kridlech jsou i vybrouseny diry pro vidlicku. Je potreba je lehce zvetsit, ale priprava od vyrobce k nezaplaceni. Hned se vi, kde ma byt vidlicka a staci to opravdu lehce dobrousit.

Tahla jsou slozena z plastovych MP JET vidlicek (tech mensich) a M2 zavitove tyce. Delky pro klapky a kridelka jsou ruzne (viz. prilozene fotky).

U serv jsem zacal klapkama. Pozadavek byl jednoduchy - 90stupnu klapky dolu pri zamcene pace, minimalni vule :) Takze uchyceni serva do ramecku, vytvoreni prvni paky (aby byla co nejmensi ale pritom se dosahlo vychylky klapky). Jako zaklad paky jsem pouzil kruhovou paku dodanou se serverm, kterou jsem orezal a dobrousil do pozadovaneho tvaru (dirka je pouzita druha od stredu). Nekolikrat jsem zkousel umisteni paky pro neutral a nakonec vysla lehce natocena smerem k nabezce. Samozrejmosti je posunout stred serva (v mem pripade o 80%) a zvetsit vychylky serva na 105%. Kdyz uz jsem si vse nekolikrat na sucho vyzkousel (plne klapky, zamcena paka, rozsah serva), tak jsem ramecek lehce ze spodu prebrousil a stejne tak sachtu serva. Samotne servo jsem obalil potravinarskou folii, osadil do ramecku, ramecek dal do kridla, pripojil tahlo a nastavil polohu v neutralu. Pak jsem osazeny ramecek se servem zatizil, aby se nic nehlo a kapatkem v podobe tenke plastove trubicky kapnul na rohy ridky sekundak (modry BSI).

Obdobny postup jsem pouzil i s kridelkama. Tam jsem se ale vic vyvztekal. Porad ne a ne najit kombinaci, kdy bych vyuzil celou, nebo temer celou drahu serva na pozadovane vychylky. Nakonec jsem zkoncil u 50% vychylky serva (stred je v neutralu - nikam se nesoupal). Jako paku na servu jsem pouzil krizovou paku dodanou se serverem, na ktere jsem pouzil dirku nejblize k servu. Zkousel jsem i udelat jednu dirku blize stredu, pouzit kovovou vidlicku s ubrousenym ramenem, ale dostal jsem se jen na 53% vychylky serva - a za to mi to fakt nestalo :) Osazeni do kridla stejne jako u klapek - servo obalit folii, usadit do ramecku, ten do kridla, pripojit tahlo, nastavit neutralni polohu, vyzkouset, kapnout vterinak.

Pak jsem nechal kridlo pul dne odpocivat (stejne nebyl cas) :)

Vecer jsem zkontroloval, ze vse drzi, vyzkousel pohyb vsech serv s vysilacem. Prekvapilo me, jak ramecky prichycene jen kapkama vterinaku drzi. Presto jsem serva vyndal, sundal z nich folii a rozmichal epoxy s mikrobalony. Na vsech rameckach jsem udelal "koutaky" - jen tak pro strycka prihodu :)

Vice asi z prilozenych fotek.


Přílohy:
servo_klapka_paka.jpg
servo_klapka_paka.jpg
[ 364.94 KiB | Zobrazeno 4279 krát ]

klapka_paka.jpg
klapka_paka.jpg
[ 44.19 KiB | Zobrazeno 4279 krát ]

paka_kridelko.jpg
paka_kridelko.jpg
[ 70.27 KiB | Zobrazeno 4279 krát ]

tahlo_klapky.jpg
tahlo_klapky.jpg
[ 338.81 KiB | Zobrazeno 4279 krát ]

tahlo_kridelka.jpg
tahlo_kridelka.jpg
[ 366.9 KiB | Zobrazeno 4279 krát ]

servo_ramecek_pred_zalepenim.jpg
servo_ramecek_pred_zalepenim.jpg
[ 95.08 KiB | Zobrazeno 4279 krát ]

ramecek_klapka_zalepene.jpg
ramecek_klapka_zalepene.jpg
[ 455.86 KiB | Zobrazeno 4279 krát ]

ramecek_kridelko_zalepene.jpg
ramecek_kridelko_zalepene.jpg
[ 83.81 KiB | Zobrazeno 4279 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEMENT 2540mm (F5J-100")
PříspěvekNapsal: čtv 03.10.2019 9:30 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2009
Příspěvky: 1178
Bydliště: Sedlcany
Jeste fotky vzdalenosti ramecku od hrany klapky a kridelka.


Přílohy:
ramecek_kridelko_umisteni.jpg
ramecek_kridelko_umisteni.jpg
[ 432.91 KiB | Zobrazeno 4147 krát ]

ramecek_klapka_umisteni.jpg
ramecek_klapka_umisteni.jpg
[ 440.56 KiB | Zobrazeno 4147 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEMENT 2540mm (F5J-100")
PříspěvekNapsal: pát 18.10.2019 13:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2009
Příspěvky: 1178
Bydliště: Sedlcany
Trosku jsem pokrocil - na rade byla kabelaz kridla. U zadneho letadla me nebavi propojovat kabely. Snazim se mit vsechny letadla s konektory pro kridla "FIX"-"FIX" (tzn. fixovany konektor v kridle a na trupu - jen nasunout/nacvaknout kridla na trup).

Nez jsem poridil Infinity, tak jsem pouzival zelene MPX. Infinity ma pouzity micro deans a po soutezni sezone musim uznat, ze to proste funguje taky :) Takze do Elementa padla volba i pro ne. Do trupu prijde samec, do kridla samice.

U Elementa to ale neni jen tak - v trupu neni zas tolik mista, takze proti sobe do trupu to vyjde dost natesno. Prvni vartianta mela na konetoru v trupu rovne napajene kabely (soubezne s piny konektoru). To se ale nevejde. Takze jsem to musel pajet rovnou s kabely s ohybem 90 stupnu. A i tak se to vejde tesne. Jeden konektor jsem zkusil na jednotlivych pinech izolovat smrstovackou, ale prace naprd (blbe se to ohyba). Druhy konektor jsem jen zaizoloval plastidipem - tekutou gumou. Behem 10 minut krasne zgumovati a necha se udelat dalsi vrstva. Jednoduche, rychle, hezke :)

V kridle muzou byt uz kabely pripajene rovne. Ale zase to chce mit co nejkratsi vodice, aby se vse schovalo ve vydlabane sachte v kridle. To me obecne na te kabelazi Elementa stve - kabely jsou v kridle zalepene a nejdou popotahovat. Takze zkracovani a pak pajeni tesne u kridla nic moc :( Pritom si dokazu predstavit, jak to udelat na volno.

Micro deans zatim jeste nemam ani v trupu ani v kridle zalepene - bude az v dalsi fazi.

Jeste jsem zkratil kabely u serv. Je to soutezni letadlo (jen pro upresneni proc/co/jak), takze serva jsou pripojena servokonektorem pro snadnou vymenu na letisti. U hobby letadel to nedelam (tam naopak pajim serva na kabelaz a snazim se konektoru vyvarovat). U Elementa jsem nepouzil samici servokonektoru (na radu p. Horejsiho) - pry se mu uz nekolikrat stalo, ze kontakty v te samici nezapadly do protikusu, na zemi to nejak fungovalo, ale ve vzduchu se to rozpojilo a maler byl na svete. Misto toho pouziva standardni piny. Vyhoda je, ze je hned "na oci" videt, jestli je vse ok. Opet k izolaci pinu jsem pouzil platidip :)

Vice z foto.

Priste osazeni konektoru do kridla a trupu :)


Přílohy:
servo_konektor_kridlo.JPG
servo_konektor_kridlo.JPG
[ 86.68 KiB | Zobrazeno 3906 krát ]

micro_deans_kridlo.JPG
micro_deans_kridlo.JPG
[ 265.82 KiB | Zobrazeno 3906 krát ]

micro_deans_kridlo_2.JPG
micro_deans_kridlo_2.JPG
[ 279.47 KiB | Zobrazeno 3906 krát ]

kabelaz_trup.JPG
kabelaz_trup.JPG
[ 460.97 KiB | Zobrazeno 3906 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEMENT 2540mm (F5J-100")
PříspěvekNapsal: sob 19.10.2019 2:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.3.2012
Příspěvky: 4036
Bydliště: SK
Obrázky: 6
Kabeláž tiež "milujem" :D Ja mám tiež micro deans, ale ja ich klasicky spájam pod krídlom. (iný trup)
Aký používaž ten Plastidip? Je aj menšie balenie, ako 1L?

_________________
FrSky Tandem X20


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEMENT 2540mm (F5J-100")
PříspěvekNapsal: sob 19.10.2019 12:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2009
Příspěvky: 1178
Bydliště: Sedlcany
Plastidip mam 200g baleni - tenkrat bylo v akci i s nejakym redidlem. Nez jsem se dostal k pouziti (cca 2-3 roky), tak redidlo (ac nenacate), je temer vyprchale :D Ale plastidip je porad ve skvele kondici a redidlo neni potreba.

Co se tyka microdeans do noveho trupu Elementa - to je hrozna onanie :D Konektory maji pripravene otvory dost blizko diry pro uhlihokovou spojku. Nejake extra zvetsovani nepripada v uvahu (bal bych se o pevnost). Takze jsem udelal pomerne tesne diry na konektory - ty jsou predpripravene, ale ne pro konektory, jen pro volne kabely. Nemusi se ale nastesti moc zvetsovat. Pak se vubec trefit vnitrkem trupu s konektorem do diry. U jednoho to jeste jde, u druheho uz prekazeji kabely toho prvniho - nic pro netrpeliveho modelare :D

Kdyz byly konektory na svem miste, vyzkouset na sucho, ze to jde s kridlem dohromady :). Pak jsem porovnal konektory v trupu na finalni umisteni (zarovnani s trupem) a zakapl kapkama ridkeho sekundaku. Ten jsem si dal vzdy na spicku zbrouseneho svarecskeho dratu a kapnul jen do vybrani na konektoru. Je to ciste pro prvotni zafixovani.

Hlavni uchyceni konektoru dela epoxy s mikrobalenoy uvnitr trupu. Tam je sakra spatny pristup. Ze svarecskeho dratu jsem si ohnul takovou spachtly, na konci jsem drat rozklepal, aby vznikla ploska. Trup jsem postavil vzhuru nohama (smerovka dolu) a opatrne jsem tam nanasel smes epoxy a mikrobalonu (smes takova, aby netekla). A aby tam bylo videt, vlozil jsem si do spicky trupu (misto motoru) malou ledkovou svitilnu.

Vnitrek trupu se dost blbe foti, ale vysledek je suprovy ;)


Přílohy:
Poznámka: Spachtle ze svareciho dratu pro nanaseni smesy epoxy a mikrobalonu na konektor uvnitr trupu.
spachtlicka.JPG
spachtlicka.JPG
[ 389.85 KiB | Zobrazeno 3716 krát ]

Poznámka: Finalne usazeny microdeans v trupu (zakapnuty vterinakem a uvnitr trupu zafixovany epoxy a mikrobalony.)
microdeans_trup_zvenku.JPG
microdeans_trup_zvenku.JPG
[ 365.1 KiB | Zobrazeno 3716 krát ]

Poznámka: Pohled do trupu na zafixovany microdeans.
microdeans_v_trupu.JPG
microdeans_v_trupu.JPG
[ 36.35 KiB | Zobrazeno 3716 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 191 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jarakuba a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz