igorb
|
Napsal: úte 01.10.2019 19:56 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 22.3.2007 Příspěvky: 4778 Bydliště: SK Bratislava
|
Ja som cakal na baterky 6 mesiacov ... lebo som si objednal 4 a oni mali len 3, tak proste cakali, nedalo sa s nimi hnut ... potom po polroku som s nimi vykseftoval ze mi poslali tie co mali ale musel som doplatit este jedno postovne .... ale to mi poslali ine Ccka ako som objednal ... tak mi povedali nech to poslem nazat ... no tak som poslal a oni mi obratom poslali tu zostavajucu objednanu, lebo uz mali na sklade 3 (tie odo mna) zase tu istu co som im vratil ... proste dementi, vobec ich netankovalo ze to poslali na tu istu adresu z ktorej to prislo ... vobec ich netankovalo ze ze som im pisal ze posielaju nezmysel, proste nic, oni "nieco" urobia a to bud prejde alebo nie ... a to uz ani nepisem story ako mi asi poplietli adresu, balik sa niekde "stratil" (bolo vidiet na trekovani ze niekde visi nedorucitelny) a oni namiesto aby mi poslali ine veci a pockali az sa odtial vrati tak zasielku reklamovali na poste, co trva 60 dni a az sa to vybavilo poslali to znova .. a to som tam objednaval len 4x ... 2x to nevyslo ... zlaty cinan
|
|
Nahoru |
|
|
igorb
|
Napsal: úte 01.10.2019 20:01 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 22.3.2007 Příspěvky: 4778 Bydliště: SK Bratislava
|
JosefSvejk píše: Vy doma nemáte dopisní schránku? Proč nenechali lístek, že doručovali a telefon na domluvu? Pretoze kurier ked nema telefon, tak sa ani nepokusa prist, sak kto by bol doma v pracovnych hodinach kurier mi chodi casto, ale este NIKDY nezazvonil pri dverach - byvam v panelaku, bud telefon alebo nemas, proste to poslu nazat ako nedorucitelne
|
|
Nahoru |
|
|
MomoBrut
|
Napsal: stř 02.10.2019 8:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.12.2003 Příspěvky: 741
|
Je to tak, pokud na zásilce není telefon, vůbec nedoručují - praktika Intime. Alespoň do teď to tak bylo, během dneška a zítřka očekávám doručení další objednávky, tak jsem zvědavý, jaký bude průběh.
A spíše bych se zeptal na něco jiného, jestli má někdo zkušenost. Poprvé jsem reklamoval u Lindingera. První zpráva od jejich šéfa servisu (Horny) byla informace, že to nebude reklamovatelné, že po uplynutí 6 měsíců, během kterých nedojde k reklamování nedostatku, považuje se zboží za bezvadné. Později zjištěná vada nebývá vyřízena v rámci reklamace. Že prodejce musí dokazovat dodavateli, že tam je skutečně problém, a prodejce pak chce důkaz od koncáka, že to opravdu nefunguje a že nezpůsobil vadu sám. Koukal jsem jako blázen, na to jsem se nasral a napsal jsem jim asertivní email, že prostě záruka je 24 měsíců a že mne jejich vztahy s dodavatelem nezajímají, záruku poskytují 24 měsícu jak v celé EU a šmitec. Na to hned obrátil a vyzval mne k zaslání zboží k reklamaci.
Asi to zkouší nebo má někdo nějakou zkušenost?
|
|
Nahoru |
|
|
MomoBrut
|
Napsal: stř 02.10.2019 10:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.12.2003 Příspěvky: 741
|
Tak dnes překvapení, balíček dorazil, doručovatel tel. číslo měl, asi moje urgence nějak zabrala. Ale doručovalo PPL, ne Intime ... asi mění společnost podle velikosti zásilky, dnes to bylo trochu větší, ale jen trochu, fór je ale v tom, že člověk netuší, kdo bude vlastně doručovat, takže nedohledá ... opět smíšené pocity. V systému PPL zůstává původní sledovací číslo rakouské pošty, lze podle něj dohledat, to je fajn. U Intime se číslo změní a příjemce o změně neví.
|
|
Nahoru |
|
|
leon_cz
|
Napsal: čtv 03.10.2019 4:42 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 4.8.2015 Příspěvky: 415 Bydliště: Královéhradecko Obrázky: 24
|
igorb píše: Pretoze kurier ked nema telefon, tak sa ani nepokusa prist, sak kto by bol doma v pracovnych hodinach kurier mi chodi casto, ale este NIKDY nezazvonil pri dverach - byvam v panelaku, bud telefon alebo nemas, proste to poslu nazat ako nedorucitelne ...a to je pak fakt paráda bydlet v lokalitě, kde není mobilní signál
|
|
Nahoru |
|
|
MomoBrut
|
Napsal: pát 20.12.2019 17:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.12.2003 Příspěvky: 741
|
MomoBrut píše: Je to tak, pokud na zásilce není telefon, vůbec nedoručují - praktika Intime. Alespoň do teď to tak bylo, během dneška a zítřka očekávám doručení další objednávky, tak jsem zvědavý, jaký bude průběh.
A spíše bych se zeptal na něco jiného, jestli má někdo zkušenost. Poprvé jsem reklamoval u Lindingera. První zpráva od jejich šéfa servisu (Horny) byla informace, že to nebude reklamovatelné, že po uplynutí 6 měsíců, během kterých nedojde k reklamování nedostatku, považuje se zboží za bezvadné. Později zjištěná vada nebývá vyřízena v rámci reklamace. Že prodejce musí dokazovat dodavateli, že tam je skutečně problém, a prodejce pak chce důkaz od koncáka, že to opravdu nefunguje a že nezpůsobil vadu sám. Koukal jsem jako blázen, na to jsem se nasral a napsal jsem jim asertivní email, že prostě záruka je 24 měsíců a že mne jejich vztahy s dodavatelem nezajímají, záruku poskytují 24 měsícu jak v celé EU a šmitec. Na to hned obrátil a vyzval mne k zaslání zboží k reklamaci.
Asi to zkouší nebo má někdo nějakou zkušenost? Jen výsledek této akce - po měsíci vrátili peníze v plné výši a uznali neopravitelnou vadu zboží.
|
|
Nahoru |
|
|
MPml
|
Napsal: pát 20.12.2019 20:46 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 16.1.2013 Příspěvky: 1166
|
MomoBrut píše: Je to tak, pokud na zásilce není telefon, vůbec nedoručují - praktika Intime. Alespoň do teď to tak bylo, během dneška a zítřka očekávám doručení další objednávky, tak jsem zvědavý, jaký bude průběh.
A spíše bych se zeptal na něco jiného, jestli má někdo zkušenost. Poprvé jsem reklamoval u Lindingera. První zpráva od jejich šéfa servisu (Horny) byla informace, že to nebude reklamovatelné, že po uplynutí 6 měsíců, během kterých nedojde k reklamování nedostatku, považuje se zboží za bezvadné. Později zjištěná vada nebývá vyřízena v rámci reklamace. Že prodejce musí dokazovat dodavateli, že tam je skutečně problém, a prodejce pak chce důkaz od koncáka, že to opravdu nefunguje a že nezpůsobil vadu sám. Koukal jsem jako blázen, na to jsem se nasral a napsal jsem jim asertivní email, že prostě záruka je 24 měsíců a že mne jejich vztahy s dodavatelem nezajímají, záruku poskytují 24 měsícu jak v celé EU a šmitec. Na to hned obrátil a vyzval mne k zaslání zboží k reklamaci.
Asi to zkouší nebo má někdo nějakou zkušenost? Zkušenost s tím "dopravcem" na I je. Zatím jsem za těch 30 let nezažil větší tragedií.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|