Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 01.10.2019 18:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.12.2003
Příspěvky: 741
Bohužel, pořád je to stejné, Lindinger je opravdu neschopný, urgoval jsem to asi 5 krát, dokonce jsem to eskaloval přes jejich support. Úplně zbytečné. Jsou to prostě gumy ... Člověk musí furt jak debil volat na Intime, sledovací číslo rakouské pošty se změní na sledovací číslo Intime, nikde není o změně ani slovo, standardním způsobem nedohledatelné ... A to fakt štve ...


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: úte 01.10.2019 19:56 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2007
Příspěvky: 4778
Bydliště: SK Bratislava
Ja som cakal na baterky 6 mesiacov ... lebo som si objednal 4 a oni mali len 3, tak proste cakali, nedalo sa s nimi hnut ... potom po polroku som s nimi vykseftoval ze mi poslali tie co mali ale musel som doplatit este jedno postovne .... ale to mi poslali ine Ccka ako som objednal ... tak mi povedali nech to poslem nazat ... no tak som poslal a oni mi obratom poslali tu zostavajucu objednanu, lebo uz mali na sklade 3 (tie odo mna) zase tu istu co som im vratil ... proste dementi, vobec ich netankovalo ze to poslali na tu istu adresu z ktorej to prislo :roll: ... vobec ich netankovalo ze ze som im pisal ze posielaju nezmysel, proste nic, oni "nieco" urobia a to bud prejde alebo nie :mrgreen:


... a to uz ani nepisem story ako mi asi poplietli adresu, balik sa niekde "stratil" (bolo vidiet na trekovani ze niekde visi nedorucitelny) a oni namiesto aby mi poslali ine veci a pockali az sa odtial vrati tak zasielku reklamovali na poste, co trva 60 dni a az sa to vybavilo poslali to znova

.. a to som tam objednaval len 4x ... 2x to nevyslo ... zlaty cinan


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 01.10.2019 20:01 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2007
Příspěvky: 4778
Bydliště: SK Bratislava
JosefSvejk píše:

Vy doma nemáte dopisní schránku? :o Proč nenechali lístek, že doručovali a telefon na domluvu?


Pretoze kurier ked nema telefon, tak sa ani nepokusa prist, sak kto by bol doma v pracovnych hodinach :mrgreen:

kurier mi chodi casto, ale este NIKDY nezazvonil pri dverach - byvam v panelaku, bud telefon alebo nemas, proste to poslu nazat ako nedorucitelne :roll:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 02.10.2019 8:43 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.12.2003
Příspěvky: 741
Je to tak, pokud na zásilce není telefon, vůbec nedoručují - praktika Intime. Alespoň do teď to tak bylo, během dneška a zítřka očekávám doručení další objednávky, tak jsem zvědavý, jaký bude průběh.

A spíše bych se zeptal na něco jiného, jestli má někdo zkušenost. Poprvé jsem reklamoval u Lindingera. První zpráva od jejich šéfa servisu (Horny) byla informace, že to nebude reklamovatelné, že po uplynutí 6 měsíců, během kterých nedojde k reklamování nedostatku, považuje se zboží za bezvadné. Později zjištěná vada nebývá vyřízena v rámci reklamace. Že prodejce musí dokazovat dodavateli, že tam je skutečně problém, a prodejce pak chce důkaz od koncáka, že to opravdu nefunguje a že nezpůsobil vadu sám. Koukal jsem jako blázen, na to jsem se nasral a napsal jsem jim asertivní email, že prostě záruka je 24 měsíců a že mne jejich vztahy s dodavatelem nezajímají, záruku poskytují 24 měsícu jak v celé EU a šmitec. Na to hned obrátil a vyzval mne k zaslání zboží k reklamaci.

Asi to zkouší nebo má někdo nějakou zkušenost?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 02.10.2019 10:46 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.12.2003
Příspěvky: 741
Tak dnes překvapení, balíček dorazil, doručovatel tel. číslo měl, asi moje urgence nějak zabrala. Ale doručovalo PPL, ne Intime ... asi mění společnost podle velikosti zásilky, dnes to bylo trochu větší, ale jen trochu, fór je ale v tom, že člověk netuší, kdo bude vlastně doručovat, takže nedohledá ... opět smíšené pocity. V systému PPL zůstává původní sledovací číslo rakouské pošty, lze podle něj dohledat, to je fajn. U Intime se číslo změní a příjemce o změně neví.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 03.10.2019 4:42 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 4.8.2015
Příspěvky: 415
Bydliště: Královéhradecko
Obrázky: 24
igorb píše:

Pretoze kurier ked nema telefon, tak sa ani nepokusa prist, sak kto by bol doma v pracovnych hodinach :mrgreen:

kurier mi chodi casto, ale este NIKDY nezazvonil pri dverach - byvam v panelaku, bud telefon alebo nemas, proste to poslu nazat ako nedorucitelne :roll:


...a to je pak fakt paráda bydlet v lokalitě, kde není mobilní signál :|


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2019 17:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.12.2003
Příspěvky: 741
MomoBrut píše:
Je to tak, pokud na zásilce není telefon, vůbec nedoručují - praktika Intime. Alespoň do teď to tak bylo, během dneška a zítřka očekávám doručení další objednávky, tak jsem zvědavý, jaký bude průběh.

A spíše bych se zeptal na něco jiného, jestli má někdo zkušenost. Poprvé jsem reklamoval u Lindingera. První zpráva od jejich šéfa servisu (Horny) byla informace, že to nebude reklamovatelné, že po uplynutí 6 měsíců, během kterých nedojde k reklamování nedostatku, považuje se zboží za bezvadné. Později zjištěná vada nebývá vyřízena v rámci reklamace. Že prodejce musí dokazovat dodavateli, že tam je skutečně problém, a prodejce pak chce důkaz od koncáka, že to opravdu nefunguje a že nezpůsobil vadu sám. Koukal jsem jako blázen, na to jsem se nasral a napsal jsem jim asertivní email, že prostě záruka je 24 měsíců a že mne jejich vztahy s dodavatelem nezajímají, záruku poskytují 24 měsícu jak v celé EU a šmitec. Na to hned obrátil a vyzval mne k zaslání zboží k reklamaci.

Asi to zkouší nebo má někdo nějakou zkušenost?


Jen výsledek této akce - po měsíci vrátili peníze v plné výši a uznali neopravitelnou vadu zboží.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2019 20:46 
Mazák
Mazák

Registrován: 16.1.2013
Příspěvky: 1166
MomoBrut píše:
Je to tak, pokud na zásilce není telefon, vůbec nedoručují - praktika Intime. Alespoň do teď to tak bylo, během dneška a zítřka očekávám doručení další objednávky, tak jsem zvědavý, jaký bude průběh.

A spíše bych se zeptal na něco jiného, jestli má někdo zkušenost. Poprvé jsem reklamoval u Lindingera. První zpráva od jejich šéfa servisu (Horny) byla informace, že to nebude reklamovatelné, že po uplynutí 6 měsíců, během kterých nedojde k reklamování nedostatku, považuje se zboží za bezvadné. Později zjištěná vada nebývá vyřízena v rámci reklamace. Že prodejce musí dokazovat dodavateli, že tam je skutečně problém, a prodejce pak chce důkaz od koncáka, že to opravdu nefunguje a že nezpůsobil vadu sám. Koukal jsem jako blázen, na to jsem se nasral a napsal jsem jim asertivní email, že prostě záruka je 24 měsíců a že mne jejich vztahy s dodavatelem nezajímají, záruku poskytují 24 měsícu jak v celé EU a šmitec. Na to hned obrátil a vyzval mne k zaslání zboží k reklamaci.

Asi to zkouší nebo má někdo nějakou zkušenost?

Zkušenost s tím "dopravcem" 8O na I je.
Zatím jsem za těch 30 let nezažil větší tragedií. :evil:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz