Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Vyroba formy bez gelcoatu?
PříspěvekNapsal: stř 16.10.2019 0:39 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 13.10.2018
Příspěvky: 53
Tak jsem v rámci testování vakuovaciho aparátu ještě potrápit tu ne moc povedenou epoxidovou formicku na kabinu. Tentokrát uz jsem použil vosk Oscar, 2 dny jsem ji průběžně separovat a lestil. Pak bez nastriku barvou 3 vrstvy 80ky skla a šup do pytlíku. Dneska jsem ji vyndal, Chtěl jsem ji oriznout ještě ve formě podle lemu, ale to se moc nepovedlo, protože kabina z te formy vyskočila skoro sama. :-))) Takze v tomto pripade ten Oskar zafungoval parádně.

A jak tak na ni koukám, tak vůbec není špatná, dám ji trochu víc péče s upravou povrchu, dostane nastrik barvou a asi ji nakonec bez problémů pouziju. Takze paráda.

No, kazdopadne kopyto na trup uz ma na sobě gelcoat a jednu vrstvu skla, zítra jeste přidám. Tak snad se to taky povede.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Vyroba formy bez gelcoatu?
PříspěvekNapsal: stř 16.10.2019 1:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 8157
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Čím to budeš stříkat navrch? Mě by celkem zajímalo, jestli barva po tom Oscarovi nebude dělat očka jako kdyby byl laminát od toho vosku mastnej.
Oscara a vůbec jakejkoliv vosk bez PVA jsem zatím nezkoušel tak proto ten zájem.
A taky mě zajímá, jestli to vakuování dokonale vyhnalo mikro bublinky vzduchu pod první vrstvou tkaniny. Chystáš se tu kabinu před stříkáním po celý ploše rozbrousit do matova, nebo to jen odmastíš? Právě při tom rozbrušování do matova se bublinky, pokud tam jsou, probrousí a pak je problém je při stříkání zaplnit.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vyroba formy bez gelcoatu?
PříspěvekNapsal: stř 16.10.2019 8:53 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 13.10.2018
Příspěvky: 53
Zatim sam nevim.

Barvu mam obyc akryl ve spreji, vhodnost ruznych typu barev na povrchovku jsem zatim neresil, to me teprve ceka.
Kabinku asi lehce prebrousim a zkusim rovnou striknout. Kdyz barva nebude drzet, tak asi lehce ocistim nejakym redidlem a zkusim znova.

Bublinek na kabine jsem si nevsiml. Vakuoval jsem pres derovany igelit a papirove uterky, takze vzduch mel moznost uniknout. Ale to asi ukaze ten nastrik barvou.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: YenyaKas a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz