To si děláš prdel, viď? Ero se zatížením nula prd, dostanu k noze kdykoli se mi zachce, na to není třeba echt sofistikované nastavení rádia. Dej si butterfly na plynovou páku (tak to mám já) a trénuj. Pochybuji,že máte menší letiště než je moje soukromé (délka na přistání 28m, přez plot 1.5m vysoký )
Registrován: 28.9.2005 Příspěvky: 2388 Bydliště: Doma
dobre, no zas tak miniaturni neni, dokazal sem tam pristat i s Kometem od Durafly.. nebojim se toho ze tam nepristanu s Djangem. spis sem se chtel zeptat jak to kdo ma. na plynovou paku to asi nechci, protoze na plynovy pace sem zvyklej mit plyn
Registrován: 29.4.2011 Příspěvky: 3156 Bydliště: Praha Letňany
Kuba78 píše:
... spis sem se chtel zeptat jak to kdo ma. na plynovou paku to asi nechci, protoze na plynovy pace sem zvyklej mit plyn
U Djanga ( a nejen u něj) to mám taky na páce plynu - v režimu start páka ovládá motor, v režimu přistání ovládá páka butterfly. Výchylky mám podle toho, jak doporučuje Papira na stránkách. A samozřejmě přimixovanou výškovku.
_________________ Wind Dragon slow 2,4 GHz byl první...
Registrován: 18.1.2014 Příspěvky: 65 Bydliště: Brno Obrázky:24
kope píše:
U Djanga ( a nejen u něj) to mám taky na páce plynu - v režimu start páka ovládá motor, v režimu přistání ovládá páka butterfly. Výchylky mám podle toho, jak doporučuje Papira na stránkách. A samozřejmě přimixovanou výškovku.
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky:5 Blog:Zobrazit blog (1)
Kuba78 píše:
kolegove djangiste, jak nejlepe nastavit django to Jeti DS-12? respektive, django mam nastavene, spis me zajima "best practive" jak s klapkama - na ktery ovladac priradit, apod. zatim to mam na pravem otocnem s tim, ze jedna krajni poloha jsou klapky v rovine, druha krajni nahozene na 90 stupnu dolu. a premyslim, jestli nahodou behem litani nebudu potrebovat davat klapky i trochu nahoru a o kolik. brzdu mam nastavenou jako butterfly, ale nevim jestli to nebude moc? kolik ze zkusenosti davate na brzdy klapky dolu? podle toho co pise vp model nebo vice nebo mene?
neni to na soutezni litani, jen na rekreacni poletani, ale brzdeni musim nastavit nejak rozumne uz od zacatku, mame kratky letiste.
V režimu motor mám na kniplu motoru motor, v režimu termika zatím nic, v režimu přistání mám na kniplu motoru do půlky jen klapky dolu (asi 30°) a v druhé půlce pokračují na nějakých těch 85° i s křidýlkama která jdou nahoru. Nedovedu si představit řídit klapky na přistání otočným potenciometrem nebo přepínačem, to je nesmysl.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky:5 Blog:Zobrazit blog (1)
graup15 píše:
To si děláš prdel, viď? Ero se zatížením nula prd, dostanu k noze kdykoli se mi zachce, na to není třeba echt sofistikované nastavení rádia. Dej si butterfly na plynovou páku (tak to mám já) a trénuj. Pochybuji,že máte menší letiště než je moje soukromé (délka na přistání 28m, přez plot 1.5m vysoký )
Butterfly je sub obtimální konfigurace. Když už letadlo přibrzdíš a chceš pokračovat danou rychlostí třeba na přistání do ruky, zavřeš si i klapky. Jsou lepší varianty.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky:5 Blog:Zobrazit blog (1)
graup15 píše:
To si děláš prdel, viď? Ero se zatížením nula prd, dostanu k noze kdykoli se mi zachce, na to není třeba echt sofistikované nastavení rádia. Dej si butterfly na plynovou páku (tak to mám já) a trénuj. Pochybuji,že máte menší letiště než je moje soukromé (délka na přistání 28m, přez plot 1.5m vysoký )
Na te mojí runway opravdu aplikovat ......přiblížení po okruhu, sestup, podrovnání, výdrž,dosednutí.............nelze. Aplikuje se přistávací manuál...................přiřítění se ve směru předpokládaného přistání, sešup,připlácnutí k zemi
No a zatím to stálo jen jedno Corado, kdy jsem si trošku nevšiml nových výrůstků ze stromů na dolním pozemku, škrtnul o to a zřítil se přímo na asfaltku ... hihi
Mě se zdá papírově dobrý, jen nevím , jestli s ním nemá někdo špatnou zkušenost. Předem díky
mám ho na vztlakách a jde to občas to chce dotrimovat.... , ale jde to problém je s trochu nelinearitou protože potřebuješ hodně malé výchylky na klapkách a taky hodně velké, i když mám JETI 12 a TX umí kalibrovat serva každý zvlášť tak to na těch malých výchylkách, třeba v režimu rychlost nelze úplně doladit... . Neboli česky řečeno každý servo je trochu jiný a to jsem vybíral ten pár ze 4 kusů....
_________________ Vladislav Plichta www.clouseau.eu místopředseda KLeM ČR
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru