Pravidla fóra
Toto je nové fórum, pokud víte o nějakém vláknu, které by se mělo přesunout do EDF, tak napište SZ na TomasC. Díky
Autor |
Zpráva |
shumi
|
Napsal: úte 19.05.2020 20:25 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 26.5.2008 Příspěvky: 471
|
Má F16 vážila 510g a to třílisté dmychadlo co jsem kupoval stím bylo úsměvné.Jinak pár F16 mi rukama prošlo a létají a vypadají výborně ale byli to všechno jen bubliny,tím že to není moje hlavní disciplína,dopřávám si uhlík v jiných modelech Ale to do tohoto vlákna nepatří Zítra jdeme létat s upravenou tahovkou a bez sítka na motoru tak dám report
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
JirkaA
|
Napsal: úte 19.05.2020 22:55 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 16.8.2008 Příspěvky: 6896 Bydliště: Moravský kras
|
shumi píše: No já létám na lineár nejsem žádný zkušený pilot,ale vím jistě že když jsem měl nastaveno ful expo tak se do cca púlky dráhy plyn.kniplu nic moc nedělo.Teť to reaguje na sebemenší pohyb kniplu což samozřejmě nemusí každému vyhovovat tím jak je to citlivé při pojíždění Nejsem si ale jistý jestli při tom lineáru je např.čtvrt plynu=čtvrt výkonu turbíny. Však právě kvůli tomu tam mají popsaný ten režim HALF EXPO, kompromis mezi LINEAR a FULL EXPO. Nebo tam nech ten LINEAR a trochu si dokřivkuj plyn v rádiu.
_________________ OK2WY
|
|
Nahoru |
|
|
shumi
|
Napsal: stř 20.05.2020 7:13 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 26.5.2008 Příspěvky: 471
|
Ještě taková asi nepodstatná poznámka k akceleraci/deceleraci když je nastavena na auto nejde nastavit manuálně volnoběh na 60rpm a motor točí 63rpm Jak už jsem psal při použití ostré akcelerace se mi zdálo že je pomalejší než v režimu auto,ale nevím jaké mají zkušenosti ostatní majitele x45 Na youtube má nějaký modelář video kde píše kolem 2sek.mezi volnoběhem a plným plynem a to se u mě určitě neděje. https://www.youtube.com/watch?v=-gwl0nuxLnY&t=512s
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: čtv 21.05.2020 7:12 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
Neporadím ti, na to zkušenosti moc nemám. Ale k tomu autorestartu - obával bych se ho používat v kombinaci s tahovou rourou. Jde o to, že s rozpálenou turbínou, která chcípla z nějakého důvodu _ buď bublinky, což nebude tvůj případ, nebo nastavení množství paliva v nějakém režimu , může snadno při opětovném startu hodit plamen a zapálit trup. Pokud máš model ve vzduchu, tak se s ním můžeš rozloučit. Tu teplotu mám taky nižší než bych dle údajů čekal a zadek je taky při plném plynu lehce červený. V tom bych problém neviděl.
To že motor chcípne při přidání plynu, bych viděl na nedostatek paliva.
Pokud by ho bylo moc, začalo by to čoudit, ale v okamžiku přidání. Při zhasnutí mě čoudí při chlazení , což je předpokládám normální. Ty nastavení ti asi nikdo neporadí - to musí opravdu výrobce.
|
|
Nahoru |
|
|
shumi
|
Napsal: čtv 21.05.2020 9:17 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 26.5.2008 Příspěvky: 471
|
I tak děkuji S palivem jak říkáš problém asi nemáme,hadice máme bez bublin,odpoledne jsi stím jdu hrát na louku. Říkám si jestli ta lineární odezva plynu není na tam malou turbínu problém jelikož jsme zkoušeli ten pozvolnější rozběh full expo a to zhasínání se na zemi neprojevilo,ale už byla tma,došlo palivo a jeli jsme domů Ten auto restart máš asi pravdu asi jej vypnu
|
|
Nahoru |
|
|
REX
|
Napsal: čtv 21.05.2020 9:37 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.8.2011 Příspěvky: 1591 Bydliště: Náchod-nedaleko
|
Autorestart bych taky vypnul. Když turbína zhasne a začne se vychlazovat, chvíli bíle zakouří. Mám nově K-30G, starší. Při prvním nastartování a proběhnutí startovacího procesu jsem opatrně jen zlehka přidával plyn a cca v 30-40% plynu nečekaně zhasla a napsalo to chybové hlášení, něco jako ,,nízká rychlost, nebo nízké otáčky,, Když ji po startovacím procesu přidám razantně, nestane se to a normálně funguje. Zatím je na zkušebním stojanu a jakou mám nastavenou odezvu si nejsem jistý, musím se podívat.
_________________ Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...
|
|
Nahoru |
|
|
shumi
|
Napsal: čtv 21.05.2020 10:01 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 26.5.2008 Příspěvky: 471
|
Odpověď od Gaspara
Počáteční problém je jednoduchý, stačí jen trochu zvýšit napětí žhavicí svíčky (0,3 V), ale pokud se motor zastaví během zrychlení, obvykle to znamená, že jsou ucpané vstřikovače a mělo by se nám poslat, abychom je vyměnili
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: čtv 21.05.2020 10:10 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
Hm, filtr určitě máš a na čistotu instalace jste dali bacha. Takže se mi ta jeho reakce moc nelíbí. Navíc tobě to běží při max otáčkách, a tam to bere asi paliva dost a kdyby nebyl průtok na vstřikovačích, nedostane se na max otáčky - no prostě se mi jeho odpověď naprosto nelíbí. Zkus nastudovat návod a jestli je možnost přidat palivo v akceleraci, přidej. Napiš si původní hodnoty a zkus zalaborovat. Poslat mu to můžeš vždycky, ale on to napsal tak, jako kdybys za to mohl automaticky ty, a přesto že to máš v záruce, tak to jaksi neřeší.
|
|
Nahoru |
|
|
shumi
|
Napsal: čtv 21.05.2020 11:26 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 26.5.2008 Příspěvky: 471
|
No myslím že jako uživatel dávku paliva tou krabičkou nelze ovlivňovat,ale jak jsem psal moc tomu nerozumím,kdyžtak ji vyndám a přes fedex odešlu,kolega ji teť posílal a měli ji za tři dny na stole Nicméně musím poděkovat za pomoc (P.Rittichovi)snad se nebude zlobit
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: čtv 21.05.2020 14:17 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
Mrkni na to, já u Kingtecha mohu ovlivňovat spoustu věcí a první co jsem udělal bylo omezení množství paliva při startu, protože mi vykápnul přebytek ven a ztekl po turbíně. Sice maličko, ale díky tomu jak se to vypalovalo z povrchu, tak to pěkně čoudilo. Po nastavení maličko menší hodnoty vše v pořádku.
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: pát 05.06.2020 6:56 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
Jak to dopadlo s tou turbínou ?
|
|
Nahoru |
|
|
shumi
|
Napsal: ned 21.06.2020 20:21 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 26.5.2008 Příspěvky: 471
|
Tak uskutečněno asi pět 8mi minutových letů a vše bez problému,nevím ale zdá se nám že to i malinko lépe tahá jak jsme posunuli tu tahovku více od motoru.Někdy provedeme znovu to měření Byl jsem na letišti pro kerosin namícháno 4% Mobil JetOil II 1,5% Mobil 1 Racing Průlety na minimálce a s plně vysunutými klapkami cca 1,5-2 metry nad zemí je těžce návykové
Přílohy: |
000_0001.JPG [ 56.83 KiB | Zobrazeno 6621 krát ]
|
000_0001 (3).JPG [ 68.13 KiB | Zobrazeno 6621 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
JirkaA
|
Napsal: pon 22.06.2020 7:29 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 16.8.2008 Příspěvky: 6896 Bydliště: Moravský kras
|
shumi píše: Jinak motor mám už asi 14dní doma zpět od Gaspara-ucpané vstřikovače,kladl nám velký důraz na čistotu paliva a dodržovat ty max.4% oleje. shumi píše: Byl jsem na letišti pro kerosin namícháno 4% Mobil JetOil II 1,5% Mobil 1 Racing
??? proc toho 1,5% Mobil 1 racing??
_________________ OK2WY
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|