Takže po čase něco přidám.
Pokud mi z něčeho jebne, tak to bude asi z výroby podvozku, tak aby jste věděli
.
Vyměkl jsem a serva 7,5kg Hitec na výškovce zaměním za 30 kg KST se stříďákem. Už je mám, doma.
Poslední kapkou bylo poměrně snadné zastavení výškovky rukou a docela znatelný rozdíl v síle mezi jednotlivými půlkami.
Na pákách výškovky jsou dvě ložiska - ty běhají v duralové drážce. Je to bez vůlí. A nemusím mít obavy o přenos síly z pák na výškovku.
Na křidélka v křídlech použiji stejné (KST), jen ještě jsem se nerozhodnul jak to udělám.
Původní špic jsem odříznul a vytiskl nový - nasazovací. S ohledem na těžiště potřebuji maximum možného těžkého nacpat do špičky.
Do špičky výtisku jsem odlil a vlepil olověnou zátěž 0,5 kg a teď už jenom doufám, že to bude stačit a nebudu muset přidávat.
O hmotnost F-16 ani nejde - mohu klidně jít o 4 kg nahoru, ale turbína s tahem 8,5 kg - nic moc výkon, takže se potřebuji dostat na 10 Kg (s palivem), aby to alespoň trochu lítalo jako stíhačka.