Pár dnešních průletů s pěkným zvukovým doprovodem Asi se to leklo rampy katapultu, kterou jsem pro to stvořil a dalo se to celkem bez problému hodit z ruky. Vylétaná kapacita mě docela překvapila - 1400mAh po 6 minutách letu skoro pořád naplno. Odběr je tedy v letu cca 60/6*1400/1000=14A dohromady oba motory. To bych neřekl že tomu stačí takový malý příkon...
Registrován: 19.5.2009 Příspěvky: 476 Bydliště: Kunčice u Nechanic => u HK Obrázky: 0
Zajímavost alespoň pro mne jyrry . . Někde jsem dnes čučel na trubku a narazil na jedno z mejch oblíbenejch ér . . Prase bradavičnatý A10 . . Model má křidýlka ala Nortrop . . Že samokřídla vím, např B2 . . A tak jsem hledal a on i originál . . To jsem nevěděl. Že má A 10ka přední kolo mimo osu protože zpětný ráz rotačního kanonu musí být v ose, aby nevytvářel moment který vychyluje ze směru a že . . Ale tohle je novinka . . L
A jen malá fotka, lepší jsem nedohledal:
Příloha:
A 10 aileron.jpg [ 6.7 KiB | Zobrazeno 1769 krát ]
Registrován: 19.5.2009 Příspěvky: 476 Bydliště: Kunčice u Nechanic => u HK Obrázky: 0
. .zdar přes les . . Nevím, nejsem tak bystrej a jediný co mne napadá, je např příčné vyvážení, nemusí se přihejbat takový ty malý plíšky na křídlech. Jo a taky nemám na to papíry . Je to hezky vidět např na tomto videu: https://youtu.be/s9p_7yYvoKk Koukám, že mne někdo předběhl . .
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky:14
Víš co mě na těch Northropech dost zajímá? Proč maj tak strašně "natažený" tlačný motory. Vždyť je to možná víc než 15 stupňů. V jakým úhlu náběhu ty samokřídla vlastně lítala? Když to srovnám s Xenií nebo Arabelou, co má vše v nule. Vzpomínám ale na starýho pana Michaloviče (cca 1980), když u nás lítal s polystyrénovou deskou Pes Filipes, (delta alá Xenie, jen místo dvou směrovek uprostřed pes s hadrovajma ušima) taky měl motor strašně velkej úhel.
Registrován: 19.5.2009 Příspěvky: 476 Bydliště: Kunčice u Nechanic => u HK Obrázky: 0
Celerone, já si myslím, že v tomto případě bude snaha tvůrců, aby tah, pardon tlak od motorů procházel tak nějak těžištěm. Jinak by vznikal další silný moment k k těžišti a ten by bylo nutné kompenzovat . . Ona ta momentová křívka celýho éra této koncepce v různejch letovejch režimech nebude prča . . Experimentovat se špejlema a balzou není tak finančně náročný . . a je to lákavý. L
Tohle moje jsem brzo vzdal (2010) . . přežilo zálet, škoda, že u prvního letu nebyla kamera a pak ještě pár letů, poté věnováno. Dodnes si to vyčítám. Věděl jsem, že tam budou neduhy, byly, ale jako raritu . . ve stodole místa dost bylo . . MVVS 6.5ccm
Jyrry, trochu z jiného soudku, vidím, že používáš obarvený Vlies, čím ho barvíš? Já používám tekuté tónovací barvy Primalex, mají bezva odstíny, dobře barví, jen trochu zápasím při lakování s tím, že barvy pouští, speciálně u tmavých barev - červená ap. je to masakr a je problém při lakování neobarvit i sousední světlejší odstím ...
Přílohy:
IMG_20201110_202611.jpg [ 39.44 KiB | Zobrazeno 1520 krát ]
Víš co mě na těch Northropech dost zajímá? Proč maj tak strašně "natažený" tlačný motory. Vždyť je to možná víc než 15 stupňů. V jakým úhlu náběhu ty samokřídla vlastně lítala? Když to srovnám s Xenií nebo Arabelou, co má vše v nule. Vzpomínám ale na starýho pana Michaloviče (cca 1980), když u nás lítal s polystyrénovou deskou Pes Filipes, (delta alá Xenie, jen místo dvou směrovek uprostřed pes s hadrovajma ušima) taky měl motor strašně velkej úhel.
No bude to jak někdo psal tím, aby osa tahu procházela přes těžiště, to by vyřešil motor níž (v ose) ale to by zase byly nízko nad zemí a byl by potřebný vysoký podvozek. Řekl bych, že toto je takový kompromis.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru