Ahoj chlapi,
oteviram tohle stare tema po 6 letech, takze se omlouvam = modelarska pauza, COVID, dost se toho zmenilo:-)
Doufam, ze se tesite v tehle divne COVID dobe, dobremu zdravi a diskuse bude plodna, jako v roce 2015
Co se zmenilo do roku 2021, vracim se k "projektu" spalovak a co je noveho:
- od srpna 2021 se stehuju do Prahy, budu bydlet v Praze-Kunraticich, takze to vidim na MK Lipence.
(proc to pisu, verim, ze ted bude vetsi sance se potkat s nekym od "spalovaku")
- aktualne mam na ceste motor RCGF 10 RE (
https://www.modelarstvoimi.sk/rcgf--10- ... /11459/242)
(timto dekuji SK model shopu za perfektni komunikaci a spolupraci)
A co tu vlastne znovu resim….???? Je rok 2021, EVO 10cc uz fakt dneska nesezenu, ASPcko nam zkrachovalo, takze proste vyhral benzin. Cesta zhaviku mi uz v dnesni dobe prisla krok zpet, takze po precteni neco i o NGH motorech jsem vybral nakonec radeji RCGF. Priznavam, ze jsem si poctive procetl cele nase vlakno od roku 2015 ale něco jsem udelal jinak
Asijske trenery 0.40 ala "Blackhorsemodel" nebo "Seagull Models" jsem vzdal, stejne zadny nejsou.
Vybiram v HANGAR-9 (cenu v CR asi nema smysl komentovat), takze:
Hangar 9 Valiant 1.8m ARF:
https://www.modelcentrum.cz/produkt/Han ... RF-i113449- radeji pro zacatek hornoplosnik, bohuzel ne s trikolovym podvozkem
Hangar 9 Meridian 10cc 1.8m ARF:
https://www.modelcentrum.cz/produkt/Han ... ARF-i11785- a nebo uz pred lety doporucovany "hodny akrobat"
Obe era jsou 60 size (1,8m), takze o letovce do 2,5kg a nizke plosne zatizeni uplne nehrozi.
Diky za plodnou diskusi, predpokladam, ze se toho od roku 2015 extra tolik nezmenilo, ale nazory vitam:-) Rad si poslechnu i nazory na elektroinstalaci, osazeni … proste sorry, hold prvni spalovak na benzin
IDEAL... potkat se s nekym v Praze, kdo mi to v dobe "elektrizace" nerozmluvi a pomuze