Kenny McCormick píše:
OPR píše:
Páč.... od lidí slyšim (i tady na foru) že jak tam maj ten kardan s tim plechovym domkem vrtulky tak se ne a ne dobře dovážit.
Kto to pisal?
Plastovy domcek a hlinikovy bude myslim hmotnostou veeelmi podobny. Skor tam bude robit vahovy rozdiel tych 5ks lozisk naviac oproti remienku.
Nooo..... keny nevým přesně co dělá ten rozdíl že to hmotí jinak ale ona i ta torzní tyč kerá nese toč. moment oproti řemínku je poněkud "tlustá"
dálší věc co je navíc oproti řemínku tak jsou plast. převody. Ano u řemínku je na ocase řemenička ale v součtu ty plast. převody budou těžší.
Pak tebou dále zmiňovaná ložiska "navíc"
ESP je prostě oproti řemínkové verzi holt těžší na chvost. A musej se vozit AKU s větší kapacitou.
Jinak poslední dobou si pohrávám s myšlenkou že bych rexovi k vánocům pořídil právě zmiňovaný konverzní set na "kardan"
Mohl bych uživatele "kardanů" na T500 poprosit o uživatelské info?
Jak moc se projeví vlastnosti, jak moc to leze do peněz (provz , nikoli pořízení) co převody a travička, jestli se malinko sníží hlučnost, samozřejmě mě zajímá i úspora el. energie (to abych udělal p. Bursíkovy radost
)
a jestli se musí někde něco dodělávat. - vzpomýnám si na jeden případ kdy si někdo stěžoval na vůli v převodech torzní tyče, respektive že se samovolně popovytáhla ocas. trubka z nosníku. Co je na tom pravdy nevím ale pokud k tomu máte někdo nějaké info - budu rád
s pozdravem Ondra