oplu
|
Napsal: pát 02.03.2012 8:54 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 23.9.2011 Příspěvky: 418 Bydliště: Otrokovice (Zlín)
|
v prvni rade se podivej na to, jakym proudem vyrobce doporucuje tuto baterii nabijet... udava se to v v kapacite/kapacitach baterie... tak tedy pokud vyrobce doporucuje nabijet baterii 1C tak to znamena... ze nabijeci proud ma byt takovy... jaka je kapacita baterie... v tvem pripade 5,8A pokud budes nabijet vyssimi proudy nez udava vyrobce riskujes to... ze ti baterie odejde driv... pokud vyrobce doporucuje nabijet tuto baterii proudem 1,5C a vyse... nebal bych se tomu vrznout plny proud (vyjimka jsou cinske baterie, tam bych to nabijel max 1C at si vyrobce pise co chce) a neboj nabijecka je to inteligentni... ona si to vsechno ostatni ohlida (napeti i proud)
|
|
Nahoru |
|
|
frontier
|
Napsal: pát 02.03.2012 9:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.12.2005 Příspěvky: 1122 Bydliště: Praha
|
"oplu" ...v první řadě se Ty podívej pořádně na co se ptal, myslím že mu nejde o aku ale o možnosti nabíječe "silverous" Máš dobře nastaveny hodnoty v INPUT POWER SETTING ?
|
|
Nahoru |
|
|
silverous
|
Napsal: pát 02.03.2012 9:46 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 4.2.2011 Příspěvky: 26
|
Vstupní napětí jsem nastavil na 14.5V, proud jsem zanechal 20A, ale rozložení na kanál jsem upravil na 90%/10%. Nabijim totiz pouze 1 baterii v kanále 1. Teď jsem si ale otevřel manuál a tam je psáno, ze max nabíjecí proud pro 6S baterie je 13A, ale už nepisou při jakem vstupnim napětí. Podle mne, pokud se píše o max. hodnotách, bude asi uvažováno i max vstupní napětí , tedy 28V. Ale mne by spíše zajímalo, jakým proudem nabijite na letisti reálně takovéto lipolky z auta, nebo jestli z nabíjecky dostanete plných 2C teto nabíjene baterie.
|
|
Nahoru |
|
|
MarthiR
|
Napsal: pát 02.03.2012 9:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.4.2011 Příspěvky: 2574 Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR Obrázky: 6
|
Já sem zase četl že nedoporučuji nabijet baterky za provozu to je za pomoci motoru ale pouze z baterie nevím co je na tom pravdy ale i u nabiječe je tohle uvedeno.
_________________ Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
|
|
Nahoru |
|
|
oplu
|
Napsal: pát 02.03.2012 9:52 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 23.9.2011 Příspěvky: 418 Bydliště: Otrokovice (Zlín)
|
tech 13A by melo byt pri 25,2V (maximalni nabijeci napeti by melo byt 4,2V na clanek) pokud se nemylim...
|
|
Nahoru |
|
|
DaveLister
|
Napsal: pát 02.03.2012 11:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.9.2009 Příspěvky: 1156 Bydliště: Kadaň/Praha
|
Citace: Nastavitelný nabíjecí proud (0,1 A – 20,0 A). Max. výkon 500 W na kanál (při napájení >24 V), při napájení zdrojem do 13,8V je na maximální nabíjecí výkon do 300 W. Je to normalni vec, nabijecka potrebuje aspon 24V aby dala plny vykon. Jedine tedy zapojit na dve auta do serie
_________________ Synergy E7 | Gaui NX4 | Trex 450 PRO 6s | Futaba T14SG
|
|
Nahoru |
|
|
JirkaA
|
Napsal: pát 02.03.2012 12:31 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 17.8.2008 Příspěvky: 6902 Bydliště: Moravský kras ČR
|
Ono hlavně nabíjet šestičlánky z auta je tak trochu nepoužitelný.. Buď budeš na letišti imrvére vrčet a smrdět s autem (všichni okolo budou nadšení) nebo se budeš brzo loučit s baterkou - startovací aku nejsou konstruovaný na provoz v režimu nabít - hluboko vybít. Řešení se jmenuje trakční akumulátor v kufru
_________________ OK2WY
|
|
Nahoru |
|
|
FlyBear
|
Napsal: pát 02.03.2012 12:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.6.2010 Příspěvky: 2313
|
JirkaA píše: Řešení se jmenuje trakční akumulátor v kufru Nebo elektrocentrála...
|
|
Nahoru |
|
|
MarthiR
|
Napsal: pát 02.03.2012 13:48 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.4.2011 Příspěvky: 2574 Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR Obrázky: 6
|
Tak 2 nabiti baterka snese a ani se hluboce nevybíjí to je tak stejné jako když necháš hrát autoradio nebo zaplé světla
_________________ Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
|
|
Nahoru |
|
|
chastra
|
Napsal: pát 02.03.2012 13:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 11.4.2008 Příspěvky: 973 Bydliště: P 156 -ZBR, ČR
|
Já tuhle nabíječku mám a 4S 5Ah mi to nabíjí konst 15A co si nastavim (víc nedávám) biť by uměla 5C. Napadá mě jak máš cvaklí krokosvorky na baterce? Jsou tam pořádně, nejsou konektory na baterce vorezlý?
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: pát 02.03.2012 14:38 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
--Přesunuto do pozemní elektroniky--
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
silverous
|
Napsal: pát 02.03.2012 19:53 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 4.2.2011 Příspěvky: 26
|
chastra píše: Já tuhle nabíječku mám a 4S 5Ah mi to nabíjí konst 15A co si nastavim (víc nedávám) biť by uměla 5C. Napadá mě jak máš cvaklí krokosvorky na baterce? Jsou tam pořádně, nejsou konektory na baterce vorezlý? Jo to jsem měl pevně připojený. Dnes jsem to zkoušel znovu a když jsem v uvodním nastavení zvedl dostupný proud zdroje z 20A na 40A, tak jsem nabíjel 11A. Tzn. je možné, že je tam nějaká tolerance.
|
|
Nahoru |
|
|
chastra
|
Napsal: pát 02.03.2012 20:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 11.4.2008 Příspěvky: 973 Bydliště: P 156 -ZBR, ČR
|
silverous píše: Jo to jsem měl pevně připojený. Dnes jsem to zkoušel znovu a když jsem v uvodním nastavení zvedl dostupný proud zdroje z 20A na 40A, tak jsem nabíjel 11A. Tzn. je možné, že je tam nějaká tolerance. No jo tak sme doma Tolerance ne, ale účinnost a nějaké ty ochrany zdroje a tak. Jinak 11A na 6S je cca 244W což už je skoro na hraně v závislosti na vstupní napětí.
|
|
Nahoru |
|
|
silverous
|
Napsal: sob 03.03.2012 4:10 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 4.2.2011 Příspěvky: 26
|
chastra píše: silverous píše: Jo to jsem měl pevně připojený. Dnes jsem to zkoušel znovu a když jsem v uvodním nastavení zvedl dostupný proud zdroje z 20A na 40A, tak jsem nabíjel 11A. Tzn. je možné, že je tam nějaká tolerance. No jo tak sme doma Tolerance ne, ale účinnost a nějaké ty ochrany zdroje a tak. Jinak 11A na 6S je cca 244W což už je skoro na hraně v závislosti na vstupní napětí. V aute mam 100Ah beterii, ta musi neco vydržet Jinak diky za odpovědi
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|