Pravidla fóra
Toto je nové fórum, pokud víte o nějakém vláknu, které by se mělo přesunout do EDF, tak napište SZ na TomasC. Díky
Autor |
Zpráva |
Back
|
Napsal: pon 30.04.2012 16:30 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 27.12.2010 Příspěvky: 195 Bydliště: Šumperk
|
corsair píše: Milan Nes píše: jak sou ty přisavací otvory tak je zaslep velmi nesouhlasím, ty otvory kompenzují menší nasávací otvory,které by měly větší nebo alspoň stejně velké než průměr dmychadel, zaslepil bych je až po zalítání,až ho budeš mít v "ruce", pokud to vůbec bude užitečné takže v podstatě hrozí,že ty edf se budou "dusit" Pozor: s otevřenými přisávacími otvory to neletí vůbec,a při rozjezdu z dráhy to "přicucává" trup k zemi!!! Berkut je velmi náchylný na umístění těžiště!!!
_________________ Logo 400 SE Hirobo Lepton EX DFC + Spirit DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF EB-4 S2 Thunder Tiger
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Vašek66
|
Napsal: pon 30.04.2012 18:25 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 4.11.2008 Příspěvky: 181 Bydliště: Nučice - Praha západ
|
to Bumpy_SK: No jo. Tak ten tam mám. Je to napíchlý přímo od konektorů k baterkám! Ovšem ty kablíky jsou nějak divně. Asi další Čínská vychytávka. Z BECu jdou dva (černý a červený) ale na konektor dojdou červený a bílý . Takže zůstává propojený (Bec a konektor) jen červený. Vašek
Přílohy: |
P1230204.JPG [ 99.82 KiB | Zobrazeno 1909 krát ]
|
|
_________________ Seřízení oken. www.Burysek.cz DogFighter, Antonov AN-2, Freewing F-16, ME-262, A-10, Futaba T18SZ,
|
|
Nahoru |
|
|
Bumpy_SK
|
Napsal: pon 30.04.2012 18:36 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.12.2010 Příspěvky: 708 Bydliště: Levice
|
ved to zapoj do prijimaca. za to ti to pipa lebo prijimac nie je zapnuty
|
|
Nahoru |
|
|
Vašek66
|
Napsal: pon 30.04.2012 18:38 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 4.11.2008 Příspěvky: 181 Bydliště: Nučice - Praha západ
|
A do přijímače jde jenom plus? To je divný. Bojím se abych ho neodvařil . vašek
_________________ Seřízení oken. www.Burysek.cz DogFighter, Antonov AN-2, Freewing F-16, ME-262, A-10, Futaba T18SZ,
|
|
Nahoru |
|
|
Bumpy_SK
|
Napsal: pon 30.04.2012 18:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.12.2010 Příspěvky: 708 Bydliště: Levice
|
plus je vzdy v strede, neodvaris
|
|
Nahoru |
|
|
petr64
|
Napsal: pon 30.04.2012 18:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.1.2011 Příspěvky: 551 Bydliště: Moravský kras Obrázky: 98
|
RiMr píše: Pro určení vstupní a výstupní plochy se udává poměr k FSA (fan swept area) - tedy činné ploše dmychadla. Je to to "mezikruží" - plocha dmychadla mínus plocha motoru (středu rotoru). Vstupní plocha pro vstup vzduchu by měla být 90-100% FSA. 100% je fajn, když je to o něco víc, může se zvýšit statický tah. Překvapivě příliš velká plocha vstupu může snížit výkon pohonu... K tomu by se ale měli spíš vyjádřit VASA a jiný zkušení dmychadláři Ale stačí i trochu zagooglit, třeba tady: http://www.parkjets.com/building/2010/2 ... overs.htmlhttp://www.jethangar.com/Ducted%20Fans/df.htmlDále mě například při mém "študování" zaujalo: "External Inlet Shape - The ideal inlet lip shape for a ducted fan aircraft is a 2x1 ellipse. This represents the most aerodynamic shape while maintaining good airflow into the inlet system."Jednoduše, že ideální tvar pro vstup je elipsa s poměrem 2ku1. K tomu Sučku, jsem moc zvědavý, jak pochodíš. Já vím o dvou lidech, co si ho koupili, jeden to rozšlapal na poli a druhý až doma... 2RiMr: nerad ruším tohle vlákno v plodné diskusi, ale nemohl(i) bys(te) kouknout na chvilku sem? řeším profil vstupního kanálu a napojení na EDF ... ale nikdo mi zatím neodpověděl. Dík P64
|
|
Nahoru |
|
|
petrcorrado
|
Napsal: stř 02.05.2012 21:54 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 21.9.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: Praha 6 Suchdol
|
To Petr64:ahoj, co se týče toho výstupu, tak ten obrázek je samozřejmě teoreticky správně. Ale obávám se, že v praxi bude ten rozdíl špatně poznatelný, spíš budeš laborovat v krajních bodech intervalu - letí to - neletí to pokud chceš řešit problematiku výkonu a rychlosti, zaměř se na motor, regl, baterky protože tam je zakopanej pes edf pohonu.... letu zdar a e-tryskáčům zvlášť
_________________ therccustomjets.cz customwings.cz
|
|
Nahoru |
|
|
petr64
|
Napsal: stř 02.05.2012 22:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.1.2011 Příspěvky: 551 Bydliště: Moravský kras Obrázky: 98
|
ok,ok,ok ... "zaměř se" znamená přesně co?
Prosím, zkus to nějak naformulovat: - dej si pozor na .... - měl bys vybrat regl, který ... - nastav u reglu předstih na ... - motor nesmí ... - motor by měl mít ... kv, mám vyzkoušený motor XXXX - aku vybírej podle ...
- nejlepší EDF je Vasafan (to vím, ale na ten nemám peníze)
díky za nasměrování ... zatím jsem pochopil, že musím co nejlépe vyvážit vrtulku EDF - to jsem udělal za pomocí snímače ze starýho repráku a osciloskopu.
P64
|
|
Nahoru |
|
|
MisterJ
|
Napsal: stř 18.09.2013 15:48 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 11.5.2013 Příspěvky: 150 Bydliště: Teplice Obrázky: 29
|
Ahoj pořidil jsem si také SU-47 ten větší s vektorováním tahu chtěl sem se zeptat jak vám lítá a co případně změnit dřív než půjde do vzduchu. Zatim se budu učit s kamaradem na kabelu
_________________ T-rex 500 DFC, innovator md530 L-39 Black Horse
|
|
Nahoru |
|
|
bitovod
|
Napsal: pon 23.09.2013 11:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.3.2010 Příspěvky: 1457 Bydliště: Praha 9, Horní Počernice
|
MisterJ píše: Ahoj pořidil jsem si také SU-47 ten větší s vektorováním tahu chtěl sem se zeptat jak vám lítá a co případně změnit dřív než půjde do vzduchu. Zatim se budu učit s kamaradem na kabelu Tak jestli je to tvoje první letadlo, tak úplně ze všeho nejdřív bych změnil typ letadla... Berkut není pro začátečníky, resp. je, ale jen na pár vteřin letu I když jak koukám, lítáš vrtulníky, tak to by nemusela být taková tragédie.
_________________ Startuji čím dál častěji, ale počet přistání, po kterých se letadlo nedá odnést v jedné igelitce, se i nadále limitně blíží nule...
|
|
Nahoru |
|
|
MisterJ
|
Napsal: ned 13.10.2013 16:52 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 11.5.2013 Příspěvky: 150 Bydliště: Teplice Obrázky: 29
|
Děkuju za odpověď SU zatím do vzduchu nepůjde přes zimu ho chci upravit (olaminovat,vyměnit serva prostě všechno ) Co si myslíte o tomhle EDF : http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... t_6s_.htmlA ještě by mě zajímalo jestli zaslepit ty otvory ze spodku ?
_________________ T-rex 500 DFC, innovator md530 L-39 Black Horse
|
|
Nahoru |
|
|
Milan Nes
|
Napsal: stř 23.10.2013 13:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.1.2009 Příspěvky: 5761 Bydliště: Praha Obrázky: 38
|
jako první letadlo pořiď něco ne EDF něco co dlouho vydrží ve vzduchu a je stabilní ... kde je čas na reakce pilota
pokud chceš "stíhačku" tak kup od firmy SAD mustanga ... lítá pomalu, je stabilní, profil křídla skoro větroň a ve vzduchu vypadá trochu jako warbird ... naučil sem na tom pár lidí lítat
posice umíš heli, ale přeci jenom je to něco zvyklého a navíc máš díky tomu zažité uplně jiné ovládání
_________________ SOVA is YouR CO-pilot Cesta je mým cílem .......
KLM RC Sovy // KPM Model Kit Kladno
|
|
Nahoru |
|
|
Wirda
|
Napsal: stř 23.10.2013 21:39 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 3.8.2011 Příspěvky: 445 Bydliště: Černovice u Tábora Obrázky: 2
|
MistrJ: Tohle dmychadlo mám v Habu. Sice je to DPS a ne Mr. Mad Thrust,ale výrobek je uplně stejný. S tím,že v něm mám motor E-Flite 3200Kv a živím to 4s. Jak mi to lítá s 1.7kg Haboušem můžeš vidět tady http://www.youtube.com/watch?v=X9EtfjLUgVk&feature=c4-overview&list=UUCJ7ZLQ3fWI42irAN__NPHA Samozřejmě uvádějí,že je rotor vyvážený. Prdy vody. Musel jsem si stím hrát několi večerů a dovažovat vlepováním kousků skelné lepenky do rotoru. Odpíchl jsem se magnetickou vyvažovačkou a potom pokus/omyl v ruce na cit. Celkem se povedlo a projde si malou vibrací ve 1/3 plynu a pak je klid a krásně šustí. Můj verdikt: Po doladění je to dmychadlo použitelné ku mé spokojenosti.
_________________ Přístroj, který je pod proudem, vypadá stejně jako ten, který není, jen je jiný na dotek. :D
|
|
Nahoru |
|
|
MisterJ
|
Napsal: sob 26.10.2013 13:32 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 11.5.2013 Příspěvky: 150 Bydliště: Teplice Obrázky: 29
|
Ahoj děkuju za rady. Pilně cvičím s T-45 létání není problém ale přistání je děs zatím při něm skáču jako žába
_________________ T-rex 500 DFC, innovator md530 L-39 Black Horse
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|