Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 204 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: stř 05.12.2018 19:09 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 24.8.2014
Příspěvky: 208
A ono to lita nejak lip kdyz je to lehci skoro o nic? :)


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: čtv 06.12.2018 5:43 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6633
Bydliště: Dubai, UAE
Take by me zajimal duvod techto uprav. 300g na heline teto velikosti tezko poznas.
Pokud je to kvuli prodlouzeni letoveho casu, staci snizit otacky rotoru a letovy cas se prodlouzi velmi znatelne.
Sestikilova 700 s 12S 5000mAh baterkou, kdyz se toci pres 2000 na rotoru da stezi 5 minut letu. Kdyz budu tocit 1500 otacek, budu ve vzduchu cca 8 minut, mozna i dele. Maketa se stejnou 12S5000mAh baterkou, rotorem s listy 840mm a vahou pres 10 Kg umi letat klidne 12 minut.

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: sob 08.12.2018 13:57 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 475
300g je zhruba tolko v tejto velkosti, ako u Protosa 150g a tam som citil cititelny rozdiel. :D ..................... Mal som v hlave este davnejsie, ze to stare Logo 500 SE prerobim, aby z hladiska vykonu bol niekde tam, ako nove Logo550 SX, ..no a teraz sa snazim vsetko urobit tak, aby zvladol dobre akrobaciu aj s priemernou baterkou a s tym nie moc vykonnym avsak uspornym, efektivnym Hacker motorom, s velkymi listami a na nizsich otackach cca; 1700, aby letovy cas bol okolo 8 minut.

Celkova hmotnost Loga 500/550SE podla manualu malo by byt 3200g. Ked 300g-ov dole nerozhoduje, potom ani hore, treba tam davat vacsiu baterku trebars, ved moze byt aj 3500g. :wink: Ono to tak nie je. .......... Pre vykonny pohonny system roztocene na vysoke rotorove otacky nadvaha natolko nerozhoduje, ale pri nizsich otackach ano. Lebo nelietam tvrde 3D a nemam vykonny pohonny system a chcem ziskat viac letoveho casu, musim bezat na nizsich otackach a tam uz skoro kazdy gram rozhoduje o tom, ako sa ten vrtulnik bude vznasat vo vzduchu. ... Na KDS Q s celkovou hmotnostu 700g jednoznacne som spoznal aj 15 gramov ulahcenia, co je dvojpercentna hodnota oproti celkovej hmotnosti. A v pripade trojkilogramoveho stroja to je 60 g.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Příloha:
logo500se.jpg
logo500se.jpg
[ 31.6 KiB | Zobrazeno 2251 krát ]


Stare Logo 500SE z roku 2009 rotorovu hlavu mal smiesne vysoko! Asi preto, lebo to bolo prechodne obdobie z padla na bezpadlo. Samozrejme, ze som tak nenechal, z povodneho 210 mm-oveho hlavneho hriadela na druhy pokus uz je iba 180 mm. Nizsie uz ta hlava nemoze byt:
Příloha:
logo hlava.jpg
logo hlava.jpg
[ 83.92 KiB | Zobrazeno 2251 krát ]


_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: pon 17.12.2018 0:23 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 475
Vymysleli uz vselico, ale klasicky pohon RC heliny zije dalej. Klasicky pohon; velke ozubene hlavne kolo pohanane priamo s pastorkom elektromotora, a to uz je detaila, ci je to rovne, sikme, alebo to 'Logacke' ozubenie, ci kardan ide do zadu, alebo remen. Mikado Logo na pohananie vrtulky pouzival remen uz v tej dobe, kedy ine znacky pouzivali vacsinou kardan, predbiehol teda dobu, ved klasicky pohon; jednostupnovy hlavny prevod s ozubenym hlavnym kolom dnes je parovany vacsinou s remenom pre vrtulky, tak pekne sa to vykristalizovalo. .......................................... No a Logo dnes ma viac protivnikov, ci alternativ, ako v minulosti a medzi nimy sa patri podla mna aj XLpower, s klasickym pohonom: http://www.xlpower-rc.com/class.asp?k=1&c=1



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz
A ked na to pozeram, ta otazka "Logo 550 sx alebo se" uz je bezpredmetna. :wink:

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Naposledy upravil helipali dne pon 17.12.2018 19:09, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: pon 17.12.2018 18:49 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 475
Preco je taka dobra ta 550-ka s klasickym pohonom-prevodom?
Příloha:
XLpower 550.jpg
XLpower 550.jpg
[ 88.48 KiB | Zobrazeno 1996 krát ]


Je pomerne lahky vrtulnik, ziadna zbytocnost a zbytocna vaha na konstrukcii a k tomu na cyklike su miniserva! ... Ma vyborne premyslenu karbonovu konstrukciu, ..rotorovu hlavu ma nizko, ma presne mechanizmy, kovovu rotorovu a vrtulkovu hlavu s damperovanim. ..........No a je v nom pouzity 106 :!: zubove hlavne kolo, pravdepodobne so zubnym modulom 1, ako u Loga 600! A to hlavne kolo nie je sprosta zliatina, je vyfrezovane s CNC technologiou, hadzavost ma prakticky nulovu, hadam.
Příloha:
CNC hlavne kolo.jpg
CNC hlavne kolo.jpg
[ 101.48 KiB | Zobrazeno 1968 krát ]


S 1100KV motorom da sa rotor roztocit na dost vysoke otacky, to nie je pre slabsieho pilota, avsak odnesia helinu aj 430 mm-ove listy. (pouzivatelne listy 430-570, senzacne) ..................... Ma krasnu a celu kabinu :D , ako Logo, cena je korektna, myslim si, ze to je top 550-ka na trhu s klasickym pohonom. Komu nevadi zvuk ozubeneho hlavneho kola, pre toho moze byt vyborna volba, vsak lepsia, ako "Logo 550 sx alebo se".

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: úte 18.12.2018 7:34 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5726
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Za prvé se musím ohradit, že zde je téma o Logu 550 a nebo jeho variantě SE. A bylo by lepší se přesunout do vlákna o XL power 550. Musím připustit, že alespoň zde, je výborný prostor pro diskuzi.

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco
ASW 28 2,5m
Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: úte 18.12.2018 13:37 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 475
XLpower pouziva damperi aj vo vyrovnavacom rotore, to je vyborny zlepsovak. ................ No, aj Logo ma nieco zaujimave na VR!

".. Servo ovládající vyrovnávací rotor, respektive kolektivní změnu úhlu náběhu listů vyrovnávacího rotoru (dále jen VR), je při svoji práci silně namáháno. K namáhání dochází zejména okolo maximálních výchylek, které umožňuje rozsah mechaniky. Na soustavu VR působí různé síly. Ty jsou způsobené vysokými ot/min a z velké většiny mají za následek vzniklou odstředivou silovou složku. Ona odstředivá složka uplatňuje své působení především na dvě nejdůležitější části VR. Jednou z nich jsou ramena závěsů, která při daných provozních otáčkách se snaží být odstředivou silou co nejdál od své osy otáčení. To znamená, že pokud ramena závěsů budou ve smyslu otáčení nejdále od osy otáčení a tam jejich pozici bude udržovat ona odstředivá síla, znamená to, že listy VR budou mít úhel náběhu 0° .. " (OPR blog)
Příloha:
logo VR.jpg
logo VR.jpg
[ 71.52 KiB | Zobrazeno 1745 krát ]


Logo nema sice na VR takzvane "chinese weights", ale listy VR su v zabere cca 4° a vytvaraju zakladny protimoment oproti otacajuceho hlavneho rotora, kedy ramena zavesov list VR su kolme na hriadela VR. Mikado to vyriesil tak, odlahcil troska pracu serva tak, ..az teraz som to zbadal, kedy som to Logo upravil. :wink: ......................... A kvoli tomu sa neda skusat vibraciu na stole so nasadenymi vrtulkovymi listamy a odpojene od servo, tlaci chvost do lava!

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: čtv 20.12.2018 13:05 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 475
Nemam rad zbytocne silne napnuty remen, lebo zbytocne brzdi pohonny sysytem. Moje experimenti viedli ma k tomu, ze je dobre mat vodiacu kladku za hnanym kolom, alebo aj za hnanym kolom vrtulky. Sposobuje to hladkejsi chod remena, vsak aj to, ze o vlasok menej napnuty remen ostava este funkcny. ... Remen treba vzdy napnut iba natoklo, aby nepreskakalo, aby nevyskocilo, aby odchadzajuca a prichadzajuca strana remena vo chvostovej rure sa navzajom nedrelo. ... No ale potreba napnutie remena zavisy aj od vykona, ale aj od tepkoty, ked sa jedna o hlinikovej chvostovej rure, takze nie je to az take jednoduche a preto vrtulnikari napinavaju remen zvycajne troska viac, ako je potrebne, tie su fakty tiez.

Vodiace kladky na VR Logo500se u mna vyzeraju tak:
Příloha:
logo-logo.jpg
logo-logo.jpg
[ 95.81 KiB | Zobrazeno 1734 krát ]


Příloha:
logo logo2.jpg
logo logo2.jpg
[ 99.44 KiB | Zobrazeno 1734 krát ]


Ukazal som to a oddovodnil, no v ziadnom pripade netvrdim, ze to musi tak byt, ..experimentovat sa da, niekedy sa neoplati, nevychadza a niekedy ano. :D

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: pát 28.12.2018 23:49 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 475
Příloha:
LOGO500SE naked.jpg
LOGO500SE naked.jpg
[ 57.32 KiB | Zobrazeno 1523 krát ]


RTF hmotnost: 2820 g, Rail 606/KBDD 85, 1100KVx12T/153z; 1600/1700/max1800 rpm, ..(Lipo 760g)

Nasiel som na tom fore: https://rc.runryder.com/t574151p2/ a to:
" Logo 500 UltraLight
mini V-Bar
Hyperion DH-16SCD cyclic/ GCB tail
Hyperion 3026-1000 , 12T
Kontronik Koby 90
25mm boom cut to 500 length
no boom supports or fin
Edge 553FBL / Edge 95mm
Glacier 6s3300 30C (518g)
1882g airframe / 2400g RTF
Flight time - 7 minutes at 1600 RPM "

'prototype3a' poskladal nepredlzenu Logo 500-ku a usporil hmotnost hlavne na elektrickej vybave. At zije aj ultralahke Logo! :D .......... S pomerne lahkym vrtulnikom na mensich otackach sa vysporiada aj menej vzdatny pilot, odlahceny vrtulnik uz nie je narocny natolko na baterku, loziska, mechanika nie su natolko zatazene, dlhsi letovy cas. Vsak nestaci len ubrat otacky, treba ubrat aj z hmotnosti, aby to aj lietalo. ....................... No, to nie je pre Alsadovcov. :wink:

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 204 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz