Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Regulátor X-car 150A uvedení do chodu
PříspěvekNapsal: stř 21.03.2018 20:24 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 19.2.2010
Příspěvky: 490
Bydliště: Jindřichův Hradec
Obracím se na Vás s prosbou. Koupil jsem na Hobbykingu kombo X-car 150A s motorem. Doplnil 4článek, připojil na soupravu, ale bohužel nejde nastavit. Řízení funguje bez problému a i pokud ho přendám na kanál pro plyn. V návodu uvádí stisknout tlačítko na reglu, zapnout vypínač (při zapnutém Tx). Rosvítí se LED modrá s červenou. Po chvíli svítí pouze modře. Pustím tlačítko a plyn dám na jednu stranu, bohužel svítí stále pouze modrá, nedojde k žádnému potvrzení pípnutím a podobně. Pokud regl vypnu a znovu zapnu , opět svítí modro červeně. Motor se ani necukne. Nenastavoval někdo tenhle regl jestli nedělém něco špatně?

_________________
V2c-HV Tech,V2c Vagenk 4800mm,Šohaj 3300mm,PIKE Sup.,Vision50Ely-q,Seawind carbon,MPX Roy Pro 16,


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: čtv 22.03.2018 21:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2008
Příspěvky: 1739
Bydliště: Kralupy n.vlt
Obrázky: 13
Jara11 píše:
Pustím tlačítko a plyn dám na jednu stranu........,


Předpokládám,že tím myslíš plný plyn,ne plnou brzdu.Zatím jsem se nesetkal s tím,že by první krok byla plná brzda.To by mohla být jedna z možných chyb.
Trim plynu před samotnou akcí na středu.Pokud tomu tak není, regulátor už to vyhodnocuje jako možnou chybu v koncových bodech( můj laický výklad ) a neumožní posun k dalšímu kroku.
Pokud máš nějaký lepší vysilač s možností volby křivek tak samozřejmě správné základní nastavení ve vysilači.Ve specifických případech pomůže někdy drobná korekce koncových bodů křivky plynu.Jestli máš ale kombo (motor s regulátorem) tak to s největší pravděpodobností nebude tento případ.

To jsou takové všeobecné rady co mě napadly.Procházel jsem si něčím podobným s jiným regulátorem z HK.Nějaké video na youtube jsi nenašel?

_________________
https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos
http://dagx.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22.03.2018 21:26 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 19.2.2010
Příspěvky: 490
Bydliště: Jindřichův Hradec
Je pravda, že trošku po letech zápasím s nastavením Futaby T3PK. Pro jistotu jsem ale přendal servo plynu na kanál pro řízení a ovládal to volantem, abych měl jistotu neutrálu atd. Zítra ještě zkusím MPX Pro 16. Koncové body (výchylky jsem měnil) Prostě podle návodu se zapne Tx, na reglu se stiskne tlačítko a zapne vypínač. Po chvíli ledka změní barvu z modro červené na modrou, pustím tlačítko, potom dám jadnu krajní polohu volantem - kniplem a ledka by měla změnit barvu a asi pípnout motor. Stále jen svítí modrá, bez bliknutí a změny barvy. Programovací kartou jsem prošel nastavení dle návodu a je tam nastavení z výroby. Zkrátka to nejde nakalibrovat na max. plyn , neutrál a brzdu. Výchylky jsem růlzně měnil, ale stav je stejný. Videa jsem hledal na Youtube, něco málo tam je, ale přesně stejnou chybu někdo zmiňuje na DF . Řešení ale není uvedeno. Pokud dám servo na plynový kanál, takl servo chodí normálně na obě strany,ač knipl má poměr plyn brzda nějakých 80% a 20% brzda. Výchylky nastaveny na 100% na obě strany

_________________
V2c-HV Tech,V2c Vagenk 4800mm,Šohaj 3300mm,PIKE Sup.,Vision50Ely-q,Seawind carbon,MPX Roy Pro 16,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23.03.2018 17:10 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 19.2.2010
Příspěvky: 490
Bydliště: Jindřichův Hradec
Tak problém vyřešen. Sice si to neumím vysvětlit, ale dal jsem místo Rx od Futaby jiný Rx opět Futaba a na ten to funguje. První je PPM a druhý PCM, což by na serva nemělo mít vliv. Přišel jsem na to po přehození místo Futaby jsem dal MPX komplet a chodilo bez problémů. Tak děkuji za postrčení.

_________________
V2c-HV Tech,V2c Vagenk 4800mm,Šohaj 3300mm,PIKE Sup.,Vision50Ely-q,Seawind carbon,MPX Roy Pro 16,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24.03.2018 0:04 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 4.1.2017
Příspěvky: 166
Bydliště: Březnice (ZL)
U futaby byl hlavně nutný reverz plynu...

_________________
Taranis+ T2-2008, E-REVO, Diablotin,Ariane V6 slow flyer ve výstavbě.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24.03.2018 12:10 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 19.2.2010
Příspěvky: 490
Bydliště: Jindřichův Hradec
To jsem taky zkoušel, ale jediný co mě ještě napadá, tam byly nastaveny dvojí výchylky, ale jestli to vadilo nevím. Dal jsem to na čistou paměť, bez nastavení čehokoli a chodí.

_________________
V2c-HV Tech,V2c Vagenk 4800mm,Šohaj 3300mm,PIKE Sup.,Vision50Ely-q,Seawind carbon,MPX Roy Pro 16,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24.03.2018 21:08 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 19.2.2010
Příspěvky: 490
Bydliště: Jindřichův Hradec
Ještě mám jednu prosbu. Sice lze něco vyzkoušet, ale kdybych znal význam nastavování, bylo by to snažší. Potřebuji vědět co jsou jednotlivé položky v nastavení

Throttle Percent Reverse
Use this to limit the power available using reverse throttle. The lower the percent or level the less speed will be available in reverse.
20%, 30%,40%,50%,60%( Default),70%,80%,90%,100%
Throttle Limit
Use this to limit the power available using forward throttle.
The lower the percent the less forward throttle speed will be available.
0%(Default), 20%,30%,40%,50%,60%,70%,80%,90%
Percentage Braking
Gives you the ability to have full control over the amount of brake your vehicle will have.
10%,20%,30%,40%,50%(Default),60%,70%,80%,100%
Percentage Drag Brake
0%( Default) 4%,8%,12%,15%,20%,25%,30%

Jedná se o ty čtyři položky.

_________________
V2c-HV Tech,V2c Vagenk 4800mm,Šohaj 3300mm,PIKE Sup.,Vision50Ely-q,Seawind carbon,MPX Roy Pro 16,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 25.03.2018 12:54 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 4.1.2017
Příspěvky: 166
Bydliště: Březnice (ZL)
Možná ne ůplně přesně:
1.omezení výkonu (rychlosti) zpátečky
2.je to nějaké zmatené nedokážu pochopit co číňan myslel.
3.Omezení síly brzdy.Prostě aby to brzlilo a ne hodilo salto přes čumák.
4.Síla brzdy s plynem v neutrálu.Záleží na preferencích.Osobně mám tak aby ne moc,ale viditelně spomalovalo.

_________________
Taranis+ T2-2008, E-REVO, Diablotin,Ariane V6 slow flyer ve výstavbě.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 25.03.2018 17:10 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 19.2.2010
Příspěvky: 490
Bydliště: Jindřichův Hradec
Tak nějak jsem to pochopil taky, nastvil a funguje to. Ten druhej bod budu muset vyzkoušet, to jsem nepochopil.

_________________
V2c-HV Tech,V2c Vagenk 4800mm,Šohaj 3300mm,PIKE Sup.,Vision50Ely-q,Seawind carbon,MPX Roy Pro 16,


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz