px




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Thunder Tiger F-91S
PříspěvekNapsal: úte 10.04.2018 11:09 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 5.4.2018
Příspěvky: 3
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdravím,
prosím o radu. V rámci dědictví mě do klínu spadl čtyřtaktní motor Thunder Tiger F-91S. Ten motor, i když je starší, tak nikdy nebyl použitý a neběžel ani vteřinu. Patří k Cessně 182 Skylane od firmy CMPRO o rozpětí 1650mm.

Motor se mě podařilo nastartovat a snad i dobře zaběhnout na bohatou směs (cca 1,5 hod provozu na volnoběh). Problém je ten, že ho nedokážu seřídit. Jakmile prudce přidám, tak chcípne. Motor mám upnutý mimo letadlo. Je osazen třílistou vrtulí.
Zkušenost mám s dvoutaktním žhavíkem FORCE R.21, který jsem v pohodě zaběhl a seřídil. Ten běhá parádně jak má (v RC BUGGY).

Tady ten karburátor je jinak dělaný a nevím si s tím rady. Nechci do toho bezhlavě vrtat. Nevím, jestli se hýbalo s nastavením toho karburátoru. Já osobně jsem to nějak zkoušel, ale vždy jsem to ve finále vrátil do polohy, tak jak se mě dostal do ruky. Ten motor na volnoběh běží, dokážu naštelovat otáčky na volnoběh od minima až po dobu, než se při zvýšených začne dusit. Ale pokaždé když přidám plyn, tak prostě zdechne.

Je nějaký postup třeba na základní nastavení toho karburátoru, popřípadě nějaký podrobný návod, jak ho seřídit? Nebo ještě lépe, nenašel by se někdo z okolí Ústí nad Labem, kdo by byl ochotný ho seřídit a zároveň mě to vysvětlit (abych neumřel blbej) ? Nemám problém s tím i někam dojet mimo UL a pod..

Díky za odpověď


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Thunder Tiger F-91S
PříspěvekNapsal: úte 10.04.2018 12:17 
Mazák
Mazák

Registrován: 2.3.2012
Příspěvky: 2206
Bydliště: Ústí nad Labem
marous1 píše:
Patří k Cessně 182 Skylane od firmy CMPRO o rozpětí 1650mm.
Nepsal jsi původně, že ta Cessna je trochu větší??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Thunder Tiger F-91S
PříspěvekNapsal: úte 10.04.2018 13:46 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2007
Příspěvky: 5768
Bydliště: Praha 8, ČR
Obrázky: 8
Ono snad někdy záleželo na velikosti? :lol: Tedy jak které. :wink:

K motoru, co jsi dělal s hlavní jehlou po záběhu? Bohatá směs znamená velké otevření. Předpokládám, že jsi jí pak stáhnul, ale možná moc. Nebude směs teď příliš chudá? Zkus jehlu o pár zoubků otevřít. Jinak nejdřív se šteluje vršek, tedy maximální otáčky, a pak spodek - volnoběh. Je to můj názor podle popisu.

_________________
Hitec Aurora 9X


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz