Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 14:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 25.11.2008
Příspěvky: 856
Bydliště: Dobruška
Lítám s modely F5J a používám LiPolky o kapacitě 650 a 850 mAh. Jsou ale na lítání v zimě a při hooodně nízkých teplotách nevhodné. Je nějaký, který by se hodil i při nulových teplotách? Jaký?


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 14:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.6.2008
Příspěvky: 4590
Bydliště: Praha ČR
Golfista píše:
Lítám s modely F5J a používám LiPolky o kapacitě 650 a 850 mAh. Jsou ale na lítání v zimě a při hooodně nízkých teplotách nevhodné. Je nějaký, který by se hodil i při nulových teplotách? Jaký?


Ano - nahřátá LiPOLka... Prostě ji dáš do slipů a je to :lol: Znáš mě a asi tušíš, že si nedělám legraci - takhle to probíhá na každé zimní lize v Poříčí :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 14:43 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 4.12.2016
Příspěvky: 362
Obrázky: 0
..............


Naposledy upravil tratonah dne čtv 18.10.2018 17:16, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 15:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 12.6.2011
Příspěvky: 603
Bydliště: Svitavy a okolí
Aku před letem držet v teple (třeba v tech zmíněných slipech :mrgreen: ) a poté rychle předělat do tepelně izolačního obalu.

_________________
Last one alive, lock the door!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 16:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 25.11.2008
Příspěvky: 856
Bydliště: Dobruška
A není nějaký jiný zdroj než LiPol, ketrému by nízké teploty nevadili v provozu i za cenu snížení využitelné kapacity?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 17:44 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 12.6.2011
Příspěvky: 603
Bydliště: Svitavy a okolí
Třeba Pb akumulátor, ale ten ti asi vyhovovat nebude... :lol:

_________________
Last one alive, lock the door!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 18:01 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 25.11.2008
Příspěvky: 856
Bydliště: Dobruška
Čekal jsem kdy to přijde. Děkuji za podobné objektivní a korektní odpovědi. Už schází jenom nařčení moderátorů, že zase zakládám provokativní diskuze. Prosím podobné odpovědi si nechte pro sebe. Děkuji za pochopení.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 18:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9358
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
LiFe mají uváděnou provozní teplotu až do -30°C, ale jak se sníží kapacita nemám tušení a nikde jsem žádné hodnoty, nebo graf nenašel.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 18:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 25.11.2008
Příspěvky: 856
Bydliště: Dobruška
O LiFe jsem si něco podobného myslel, ale nedaří se mi o nich najít podobné informace.
V -30° lítat asi nebudu, ale lipolkám prý vadí i teploty těsně nad nulou. No a startovat s modelem, kde je kapacita baterie na jediný 30 vteřinový, motorový let maximum, v nízké teplotě... Nepojede ani těch 30s a nejspíš je poškodí. To bych nerad.
Chci stavět model větroně do "nepohody" a tím myslím jak silný vítr, tak i zimu. I nabíjení v zimě (dejme tomu +10 až 0°C) na zemi a ne ve vyhřátém obýváku. Tady zahřívábí na těle nejspíš nepůjde.
Takže LiFe? Zvládnou lehčí mrazy?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 18:52 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 8.8.2017
Příspěvky: 307
Tak sice mám za sebou zatím pouze 1 zimu a tudíž nejsem kompetentní na nějaké rozbory ale mě se nějak nezdálo při -5 až -8 že by moje LIPOLKY 800-1500 mAh nošené v batohu znatelně ztrácely kapacitu,zato moje ruce zaručeně ano :(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 18:56 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2010
Příspěvky: 626
Bydliště: Hluk
Obrázky: 50
Já používám PowerIon od Jeti a nepozoruji žádné výrazné poklesy při provozu pod bodem mrazu.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 19:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2003
Příspěvky: 749
Bydliště: stud. zbys.
větron s 600stovkou a 7 článkem zelených nesmrtelných nicd Sanyo litali v zime a v pohodě....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 19:54 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 9.3.2013
Příspěvky: 397
Bydliště: Blansko
ja litam celorocne a spis ti odejsou ruce nez lipo....i v zime pod nulou sem proste vysel z varaku hnedka na pole a jakmile zacnes razantne litat tak se lipo stejne zahrejou takze jim to neublizuje....me se teda hrejou pac jim davam co proto......ale baterka me vydrzela 2 roky a to me la za soubou i pad a byla prohla.....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 19:58 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 1269
Bydliště: Jaroměř
Obrázky: 0
SKAY píše:
větron s 600stovkou a 7 článkem zelených nesmrtelných nicd Sanyo litali v zime a v pohodě....

Pššššššššššt....... :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 19:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2003
Příspěvky: 749
Bydliště: stud. zbys.
baterka vydrži dve sezony když ji davas.....
hlavne zalep chladici otvory a zahrat baterku treba samogelovymohrivatkem a pozar na napajeni rc
nebo si pořid normalni letadlo ne taky křap co neunese řadnou baterku :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: speedster a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz