Už jsem to tady jednou psal. Nedals tam jiný membrány? Jsou totiž 2 druhy. Některý karbecy mají plechovou páčku (co přenáší pohyb membrány na palivovou jehlu) se zářez tvaru vidličky a potom musí být na šteftu, co kouká ze středu membrány zápich, do kterýho se ta vidlička zasune.
Druhej typ nemá na páčce zářez ale jen dolíček do kterýho se opírá šteft ze středu membrány. Kombinace těhle dvou systémů naprosto rozhodí hladinu benzínu, v jednom případě motor nemá palivo a nenaskočí, v druhým případě se neustále přechlastává a nejde jehlama seřídit.
Zkus taky vypálit nad plynovým zapalovačem svíčku, může být zaolejovaná nebo vlhká hlavně při montáži motoru hlavou dolů. Klidně můžeš do otevřenýho karbecu stříknout 1-2 ml benzínu a zkusit nastartovat. Pokud ani neškytne je to zápalko jak tu psali jiní.
A nebo co se stalo kámošovi v neděli, benzíňák mu za letu chcípnul na vybitý baterky zápalka.