Autor |
Zpráva |
Woita
|
Napsal: stř 06.05.2020 19:04 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 9.7.2011 Příspěvky: 6969 Bydliště: Písek, ČR
|
To mě docela zajímá.... říkáš, že ty polyamidové šrouby jsou pevnější než ocelové? Takže s polyamidovými se ti nevylomí držáky v rámu, a s ocelovými ano? Nebo je to tím, že ty polyamidové při nárazu nějak zapruží?
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Petronel
|
Napsal: stř 06.05.2020 19:19 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 21.2.2016 Příspěvky: 368
|
Woita píše: Proč ty polyamidové šrouby? Pokud se ti podaří tvrdší přistání a šrouby nevydrží, vznikne zbytečně větší škoda, jakmile roztočená heli padne na bok. Ahoj, šrouby mě poradily "Logisté", má to lepší ochranu při pádu, kde se neničí rám heli.
|
|
Nahoru |
|
|
Woita
|
Napsal: stř 06.05.2020 19:22 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 9.7.2011 Příspěvky: 6969 Bydliště: Písek, ČR
|
Hm, tak jedině snad že nějak propruží při ráně...
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: čtv 07.05.2020 9:41 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Polyamidove srouby na pripevneni podvozku u Loga s plastovym ramem se pouzivaji. Pokud tam mas ocelove a das ranu, tak menis skoro automaticky i obe poloviny ramu, protoze se ulomi patky drzici podvozek. Polyamidove srouby se strihnou a ram ( pri trose stesti ) zustane neposkozen. Bezny provoz polyamid v pohode vydrzi.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Petronel
|
Napsal: čtv 07.05.2020 14:10 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 21.2.2016 Příspěvky: 368
|
pkotatko píše: Polyamidove srouby na pripevneni podvozku u Loga s plastovym ramem se pouzivaji. Pokud tam mas ocelove a das ranu, tak menis skoro automaticky i obe poloviny ramu, protoze se ulomi patky drzici podvozek. Polyamidove srouby se strihnou a ram ( pri trose stesti ) zustane neposkozen. Bezny provoz polyamid v pohode vydrzi. Zaráží mě, že výrobce za ty roky co Loga prodává, to nedokázal rozumně vyřešit. Polyamidové šrouby koupím, ale doufat ve štěstí, je upřímně naprd.
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: pon 11.05.2020 13:30 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Ahoj Petronel! Je samozrejme na teba, s akou vybavou Loga poskladas, tie polyamidove sroby pre podvozok su dobry napad, no a pre znizenie vahy sa pouzivaju aj titanove sroby. Neviem ci si uz vybral motora, alebo ci uz si preskumal rozne moznosti; pre pomalobeznejsie otacky s Logom 550 ma v ponuke lahky motor aj Kontronik-Pyro: https://www.kontronik.com/en/products/m ... 00-10.html , aj Xnova: https://store.flitetest.com/xnova-light ... -a/p980755 Ten Pyro motor pouziva aj kral pomerne lahkych helin TDSF, neviem, ci je to na baterku 6S, neviem kde je to uvedene. ..Xnova ma uvedene viac udajov, je aj za lepsiu cenu. ......... Motori s 1000, alebo 950 KV s pinion 14-15T mozu davat 1800 rpm. TDSF je ultralahka 700-ka s celkovou hmotnostou 2400g, z coho baterka je 570g. http://henseleit-helicopters.de/shop_co ... ID=3210134Ked sa vychadzam z tej vahy, tie motori 2,5 kg-eho vrtulnika by mali odniest, pre trojkilogramoveho uz nemusia stacit. No ale 200g-ovy motor na 550-ke znamena hned 100-150 gramovu usporu vahy, oproti beznym motorom pre 550-ku. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nechcem to tahat, napisem to sem. Ovela lahsie povedat to, ze preco nie je dobre, ze preco nie je dobra volba Logo 480, Logo 550, Goblin 500, atd., ako povedat to, ze preco je dobre. Vsetky vrtulniky su dobre, ktore nie su smejd a to uz je na teba, ked si uz vybral a kupil nieco; dobrotu v konkretnom modeli musis objavit, najst sam.
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
Naposledy upravil helipali dne pon 11.05.2020 16:52, celkově upraveno 2
|
|
Nahoru |
|
|
Petronel
|
Napsal: pon 11.05.2020 15:19 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 21.2.2016 Příspěvky: 368
|
Ahoj,
díky za tipy. Polyamidové šrouby chci z důvodu ochrany plastového rámu při horším přístání apod. Jinak jsem Logo koupil v Super combo výbavě, kde je originální motor Scorpion, který bude pro mě myslím naprosto dostačující.
|
|
Nahoru |
|
|
Woita
|
Napsal: pon 11.05.2020 16:23 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 9.7.2011 Příspěvky: 6969 Bydliště: Písek, ČR
|
Scorpiony jsou fajn, zvláštní motory. Třeba tím, že mají teplotu vinutí povolenou až 180°C, a povolenou teplotu magnetů až 200°C. To je fakt hodně, takže když po letu zjistíš, že je motor horký, tak se jenom pousměješ Kdysi jsem si koupil do rychlého jetu (tenkrát jsme honili rychlostní rekord) motor Scorpion (vysokootáčkový, určený pro vrtulníky), a zaujalo mě to, že v manuálu i na stránkách výrobce píše, že by se měl každých několik (nevím přesně, ale fakt jen několik) hodin provozu mazat, i tam psal jakým olejem. To mne docela zaujalo, tak jsem si to zapamatoval... Ale nikdy jsem ho nemazal Edit: tak tady jsem něco našel na stránkách Scorpion: Prý každých 10 - 15 letů, takže to budeš chodit na letiště s olejničnou... budeš to mít jako spalováka https://www.scorpionsystem.com/support/ ... l_bearing/ - a je tam na to mazání i video
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|