To zrovna nemám, ale bude to podobné, jako u ostatních takových motorů. Asi by bylo na místě si doplnit do profilu odkud jsi, protože i krátký osobní kontakt dá často mnohem víc, než deset stránek keců zde. Z dotazů usuzuji, že s motory zřejmě moc zkušeností nemáš. V druhé řadě zjisti, jaká je do toho svíčka. Pokud s metrickým závitem, asi už svíčku těžko seženeš (občas se objeví třeba na aukru, ale rovnou ti říkám, že vánoce jsou častěji do roka
). Pokud tam bude Whitworth, můžeme se bavit o dalším. V dalším kroku bych, před pokusy o start, ještě zjistil, jestli motor není vyběhaný a má komoresi. Otázkou bude případné vyčištění motoru. Pozor, abys dal díly zpátky stejně, hlavně píst do válce. Svíčku bys koupil teplou, palivo metylové 80/20, nejlépe tedy s ricinem a raději bez nitra. Pak to chce žhavení, prodávají se jednoduchá žhavítka s akumulátorem a adaptérem na nabití. Vrtuli tak 8x4, ale ne elektrickou. No a potom můžeš začít pokusy startovat. Nažhavená svíčka má barvu oranžově žlutou. Pozor, drát se rád přepaluje. Vrtuli upneš v poloze 11 hod., když je píst před horní úvratí při pohledu zepředu. Jehlu otevřeš asi o 1,5 otáčky, ucpeš difuzor a párkrát protočíš vrtuli, abys nasál palivo. Pak připojíš žhavení a začneš startovat, rychlé protočení vrtule přes horní úvrať a ono se to za chvilku ozve. Anebo, možná jsem tím měl začít, se porozhlédni ve svém okolí, najdi někoho, kdo čuďáky provozuje a domluv se s ním, že ti to vyzkouší.
P.S. Tu vrtuli, co je na fotce, bych já osobně raději vyhodil a dal novou.