Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nabíjení NiMH v Taranis QX7
PříspěvekNapsal: ned 21.11.2021 10:28 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 21.11.2021
Příspěvky: 4
Ahoj, jsem nováček a zatím sbírám informace. Mám Taranis QX7 s nabíjecím konektorem. Baterií jsem koupil z Číny NiMH 2400mAh 7.2V.
Chci se zeptat, jestli se dá baterie nabíjet zapojená ve vysílači přes černý nabíjecí konektor nabíječkou IMAX B6. K vysílačce mám kablík, který má na jedné straně konektor do vysílače, na druhou stranu bych připájel konektory do nabíječky. Prostřední drátek bych odstřihl. Někde na redditu jsem četl, že to tak jde, ale ve vysílačce je mezi baterkou a nabíjecím konektorem nějaká elektronika. Radši se zeptám odborníků, než to zkoušet a něco podělat. Diky


Přílohy:
IMG_20211121_100441.jpg
IMG_20211121_100441.jpg
[ 34.55 KiB | Zobrazeno 4320 krát ]

IMG_20211121_101314.jpg
IMG_20211121_101314.jpg
[ 52.9 KiB | Zobrazeno 4320 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Nabíjení NiMH v Taranis QX7
PříspěvekNapsal: ned 21.11.2021 13:16 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 4506
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
Noobo93 píše:
Ahoj, jsem nováček a zatím sbírám informace. Mám Taranis QX7 s nabíjecím konektorem. Baterií jsem koupil z Číny NiMH 2400mAh 7.2V.
Radši se zeptám odborníků, než to zkoušet a něco podělat. Diky


Proč jsi koupil NIMH a ne lion ?

Vysílač neobsahoval držák pro lion ?

Podle mne nimh musí být na stejném konektoru a pouze zapojené plus a mínus a střed prázdný, takže není důvod - stříhat v žádném případě a ani vyndavat
prostřední drát. Prostě si odkontroluj obě koncovky, co do sebe zasouváš ve vysílači.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nabíjení NiMH v Taranis QX7
PříspěvekNapsal: ned 21.11.2021 13:57 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 21.11.2021
Příspěvky: 4