Dobrý den, prosím o konzultaci a pomoc. Mám TB70 a rcm-bl850mx po 5ti minutách bodijím 1560mAh.
Dělá mi starost motor, po přistání se na něm nedá udržet prst jak je rozpálený to samé lože a pastorek ten je o trochu chladnější.
Prosím řešil to tady někdo?
Děkuji
TB70 a rcm-bl850mx
Re: TB70 a rcm-bl850mx
Zmenši stoupání na kolektivu, nebo pastorek.
Motor se hřeje když je přetížený. To změníš buď převodem, nebo stoupáním rotorových listů.
Jednoduše pro to, že při visu rotor bude mít víc otáček při menším stoupání.
Motor se hřeje když je přetížený. To změníš buď převodem, nebo stoupáním rotorových listů.
Jednoduše pro to, že při visu rotor bude mít víc otáček při menším stoupání.
Re: TB70 a rcm-bl850mx
ano menši pastorek aby regl byl otevřen na 80%
JETI DS-14 / MAVERICK / Goblin RAW / Spirit / Phoenix /
Re: TB70 a rcm-bl850mx
Děkuji , včera jsem byl ve vzduchu a po přistání měl motor 66C. Snad v sobotu bude počasí a čas abych mohl vyzkoušet tvou radu.
Pastorek se mi měnit nechce ,prvně vyzkouším otáčky.
Pastorek se mi měnit nechce ,prvně vyzkouším otáčky.
Re: TB70 a rcm-bl850mx
AJL píše:
Pastorek se mi měnit nechce ,prvně vyzkouším otáčky.
Nevím, ale zdá se mi , že jsi nepochopil.
Co budeš zkoušet na otáčkách?
Potřebuješ snížit zatížení motoru a toho dosáhneš pouze tím pastorkem, nebo změnou kolektivu.
Jedná se o zmenšení náběhu kolem visu. Měnit otáčky můžeš jak chceš, ale nic se nezmění.
Pokud snížíš náběh kolektivu v celém rozsahu, tak na udržení heliny ve vzduchu bude potřeba víc otáček rotoru.
To doženeš křivkou plynu. Pokud máš nastaven regl, že ti hlídá otáčky sám, pak bych je zvýšil.
Teplotu motoru měříš na plášti, takže to vlastně není úplně vnitřní teplota. Ta je vyšší. U slušného motoru tahle teplota není problém.
Asi by nebylo od věci sdělit, jestli používáš křivky pro kolektiv a plyn, nebo ti hlídá otáčky esc.
Re: TB70 a rcm-bl850mx
Ještě bych se podíval na časování motoru. A přijde mi, že po 5 minutách letu dobijíš opravdu málo, kolik točíš?