T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
Re: T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
Ahoj, mate nekdo zkusenosti s tahlama na cykliku/gripy ktere maji v sobe diru na ladeni stopy listu? Abych nemusel porad sundavat tahlo z cepu, ale mohl ladit rovnou jen otocenim... nemuzu to nikde sehnat a navic nevim zdali to bude idelani, prootze precejen ta dira ten material v tom miste oslabi.
Co vy na to?
Co vy na to?
Re: T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
Viděl jsem nedávno táhla i s očky, a měly jedno pravý a jedno levý závit, a uprostřed rozšíření s šestihranem. Zkusím to najít.
FrSky Horus, letadla, heli+koptéry.
http://rc.ludl.cz
http://rc.ludl.cz
Re: T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
Diky, dulezite je spis to tahlo co je u DFC hlavy mezi drzakem gripu a kulovym cepem cykliky...
Ty tahla co jsou od serv na cykliku, tak ty nejsou pro az tak podstatna protoze to se nastavuje krasne a o nesedi tak se doladi v bezpadle.
Ty tahla co jsou od serv na cykliku, tak ty nejsou pro az tak podstatna protoze to se nastavuje krasne a o nesedi tak se doladi v bezpadle.
Re: T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
Tak zatím to nemůžu najít, mám pocit jestli to nebylo dokonce v tomto vlákně, byl to přímo odkaz na e-shop. Každopádně na RCmanii to je. Bavili jsme se tam o tom, že za kvalitu bych si připlatil. Ještě pohledám. Něco takového:
FrSky Horus, letadla, heli+koptéry.
http://rc.ludl.cz
http://rc.ludl.cz
- petrct
- Příspěvky: 2787
- Registrován: sob 27.10.2007 0:00
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
mněl jsem , tuto align hlavu , už bych ji nechtěl mužu ti ji věnovat. ale raději bych ji hodil do koše . mne neoslovila mnohem lepší je tarothttp://www.ebay.com/itm/Tarot-CNC-Flybarless-Conversion-Head-Silver-450-V2-PRO-SPORT-RH45110-06-/301088311245?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item461a4307cd
Chase360 SniperII LA 700 Agile 7,2 Rytmus Max
http://petrct.rajce.idnes.cz/
http://www.helitesin.cz/
http://petrct.rajce.idnes.cz/
http://www.helitesin.cz/
Re: T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
Tak tady jsou ta obousměrná táhla s levým + pravým závitem:
http://www.infinity-hobby.com/main/prod ... cc665edbf5
Jsou tam M2 i M3, v různých délkách. Snad by se z toho vybraly vhodná táhla pro 450tku. Já DFC nemám, tak nevím jak jsou dlouhá.
Edit: Ještě jsem narazil tady na titanové, říkají tomu turnbuckles:
http://www.helioption.com/store/index.p ... x&cPath=44
http://www.infinity-hobby.com/main/prod ... cc665edbf5
Jsou tam M2 i M3, v různých délkách. Snad by se z toho vybraly vhodná táhla pro 450tku. Já DFC nemám, tak nevím jak jsou dlouhá.
Edit: Ještě jsem narazil tady na titanové, říkají tomu turnbuckles:
http://www.helioption.com/store/index.p ... x&cPath=44
Naposledy upravil(a) Woita dne sob 17.05.2014 19:24, celkem upraveno 2 x.
FrSky Horus, letadla, heli+koptéry.
http://rc.ludl.cz
http://rc.ludl.cz
- DaveLister
- Příspěvky: 1155
- Registrován: ned 13.09.2009 0:00
- Bydliště: Kadaň/Praha
Re: T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
Elfew píše:Ahoj, mate nekdo zkusenosti s tahlama na cykliku/gripy ktere maji v sobe diru na ladeni stopy listu? Abych nemusel porad sundavat tahlo z cepu, ale mohl ladit rovnou jen otocenim... nemuzu to nikde sehnat a navic nevim zdali to bude idelani, prootze precejen ta dira ten material v tom miste oslabi.
Co vy na to?
Mám todle, a je to OK, nikdy se mi nestalo že by to prasklo v tom středu. Buď se to ohnulo jinde nebo se vytrhlo očko ze závitu.
http://www.rc711.com/shop/3g-flybarless ... 66_216_215
http://www.rc711.com/shop/adjustable-pi ... -4355.html
Naposledy upravil(a) DaveLister dne sob 17.05.2014 12:58, celkem upraveno 1 x.
Synergy E7 | Gaui NX4 | Trex 450 PRO 6s | Futaba T14SG
Re: T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
Ta tarot je moc masivni a prijde mi ze je vyrobena z mekciho materialu, takze to hnali pres masivnejsi upravu.
Ta dfc hlava (nova) od alignu s 3 sroubkama co drzi hridel a kamen hlavy je uz vychytana (ta puvodni ktera byla u 450 pro DFC tak ma jen srouby 2 nebo 1 - zde zalezi zase na verzi tak ta byla nic moc prave kvuli problemum pri vyssich otackach).
Takze vsem co si chteji koupit DFC hlavu, tak berte tu novou, ktera ma 3 srouby v kamenu hlavy (vysla soubezne s 450L)
Ta dfc hlava (nova) od alignu s 3 sroubkama co drzi hridel a kamen hlavy je uz vychytana (ta puvodni ktera byla u 450 pro DFC tak ma jen srouby 2 nebo 1 - zde zalezi zase na verzi tak ta byla nic moc prave kvuli problemum pri vyssich otackach).
Takze vsem co si chteji koupit DFC hlavu, tak berte tu novou, ktera ma 3 srouby v kamenu hlavy (vysla soubezne s 450L)
Re: T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
Elfew píše:Ahoj, mate nekdo zkusenosti s tahlama na cykliku/gripy ktere maji v sobe diru na ladeni stopy listu? Abych nemusel porad sundavat tahlo z cepu, ale mohl ladit rovnou jen otocenim... nemuzu to nikde sehnat a navic nevim zdali to bude idelani, prootze precejen ta dira ten material v tom miste oslabi.
Tady fajnové:
http://www.helioption.com/store/index.p ... x&cPath=44
FrSky Horus, letadla, heli+koptéry.
http://rc.ludl.cz
http://rc.ludl.cz
Re: T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
Jaký je správný směr namontování čudlíků na smykátku?
Je možné to smontovat dvěma způsoby:
1. Páka na náběžné hraně vrtulkového listu:
A nebo
2. Páka na odtokové straně vrtulkového listu:
Při prvním způsobu pak těleso smykátka jede na hřídelce proti pohybu ocasu (tedy jakoby zůstává na místě), při druhém způsobu jede těleso smykátka na hřídelce po směru pohybu ocasu. Zdá se mi, že první způsob by měl být správně, protože setrvačná síla působící na smykátko pomáhá při pohybu ocasu stabilizovat.
Máte vyzkoušené, který způsob je správně?
P.S. funguje mi obojí, při přehození se musí přehodit revers na kanálu směrovky, a otočit listy, to je jasné.
Děkuju za názory!
Je možné to smontovat dvěma způsoby:
1. Páka na náběžné hraně vrtulkového listu:
A nebo
2. Páka na odtokové straně vrtulkového listu:
Při prvním způsobu pak těleso smykátka jede na hřídelce proti pohybu ocasu (tedy jakoby zůstává na místě), při druhém způsobu jede těleso smykátka na hřídelce po směru pohybu ocasu. Zdá se mi, že první způsob by měl být správně, protože setrvačná síla působící na smykátko pomáhá při pohybu ocasu stabilizovat.
Máte vyzkoušené, který způsob je správně?
P.S. funguje mi obojí, při přehození se musí přehodit revers na kanálu směrovky, a otočit listy, to je jasné.
Děkuju za názory!
FrSky Horus, letadla, heli+koptéry.
http://rc.ludl.cz
http://rc.ludl.cz
- Marex300
- Příspěvky: 272
- Registrován: ned 06.01.2013 12:45
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
Jj, první způsob je správně. Možná je podobný jako u fbl hlav, kde je páka taky na náběžné hraně listu. U normálních pákových hlav je páka na odtokové hraně listu. Proč tomu tak je nevím, ale jednou jsem to tady někde četl 
WL toys V911, Tarot 450 Sport v3 - Prodám
Phoenix v4
DX6i
Phoenix v4
DX6i
- DaveLister
- Příspěvky: 1155
- Registrován: ned 13.09.2009 0:00
- Bydliště: Kadaň/Praha
Re: T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
První způsob je správně podle manuálu, ale s tím druhým vychází líp max výchylky.
Zkus si dát vrtulku do střihu kde bude v neutrálu (=vyrovná moment od hl. rotoru). Při tom prvním způsobu to vychází tak, že je to těsně u dorazu a vrtulka tak nemá moc prostoru ke kompenzaci. Když to otočíš podle druhýho způsobu vyjde to líp.
Zkus si dát vrtulku do střihu kde bude v neutrálu (=vyrovná moment od hl. rotoru). Při tom prvním způsobu to vychází tak, že je to těsně u dorazu a vrtulka tak nemá moc prostoru ke kompenzaci. Když to otočíš podle druhýho způsobu vyjde to líp.
Synergy E7 | Gaui NX4 | Trex 450 PRO 6s | Futaba T14SG
Re: T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
DaveLister píše:První způsob je správně podle manuálu, ale s tím druhým vychází líp max výchylky.
Zkus si dát vrtulku do střihu kde bude v neutrálu (=vyrovná moment od hl. rotoru). Při tom prvním způsobu to vychází tak, že je to těsně u dorazu a vrtulka tak nemá moc prostoru ke kompenzaci. Když to otočíš podle druhýho způsobu vyjde to líp.
O tomto jsem četl, ale mě se to zdá stejné. Jediný rozdíl byl, že jsem musel táhlo vrtulky prodloužit o JEDNU otočku očka, abych zachoval střih vrtuly. Asi záleží jaký kdo má konkrétní mechanismus toho smykátka a gripů.
Možná je to tím, že mám Spirita a tam je doporučovaný střih vrtulku nulový, tak proto je to na obě strany stejné? Vím že u jiných systémů/gyr je střih nenulový, tak potom to možná vychází odlišně.
FrSky Horus, letadla, heli+koptéry.
http://rc.ludl.cz
http://rc.ludl.cz
Re: T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
Zdravím.
Strhnul jsem si převody v ocasním servu (Align DS520). Podle všeho, co jsem kde našel, tak servo Align DS520 (a tudíž převody - o ty mi jde hlavně) jsou stejné se Savox SH-1357. Je to tak?
Jde mi hlavně o toto:
http://www.rchavran.cz/detail/align-ds5 ... hsp51033t/
a toto:
http://www.rchavran.cz/detail/sada-prev ... 7-1sv3120/
Oni ty Savoxy vycházejí i o pár korun levněji
.
Díky,
Roman
Strhnul jsem si převody v ocasním servu (Align DS520). Podle všeho, co jsem kde našel, tak servo Align DS520 (a tudíž převody - o ty mi jde hlavně) jsou stejné se Savox SH-1357. Je to tak?
Jde mi hlavně o toto:
http://www.rchavran.cz/detail/align-ds5 ... hsp51033t/
a toto:
http://www.rchavran.cz/detail/sada-prev ... 7-1sv3120/
Oni ty Savoxy vycházejí i o pár korun levněji
Díky,
Roman
T-Rex 470LP; Logo 600SX; T-Rex 700 Gasser + Hanson 300
Re: T-rex 450 Pro - zkušenosti III.
Melo by byt 