Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz

Pokud máte chuť jen tak tlachat, tak tady je to správné místo... také sem budou admini přesouvat věci, které podle jejich názoru jinam nepatří.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
Pravidla fóra
Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
thsoft
Příspěvky: 614
Registrován: pon 12.05.2008 0:00
Bydliště: Letiště Lupenice a Dvořisko
Kontaktovat uživatele:

Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz

#1 Příspěvek od thsoft »

Asi jsem se nechal zlákat názvem Topmodel a objednal něco v internetovém obchodě topmodelcz.cz což jsem asi neměl dělat. Proto pro ostatní modeláře:

30.7. jsem udělal objenávku na 5 položek za 660 Kč + poštovné. Součástí objednávky byl i tmel Cooper XS (silikonový tmel do 370°C). Tmel byl dle shopu skladem. Očekával jsem že dostanu do pátka zásilku. :lol:

4.8. (třetí pracovní den !) se mi ozvali, že je vše skladem, pouze není silikonový tmel, že bude začátkem září (najednou podle shopu byl dostupný do týdne!), tudíž jsem reagoval že počkám a doufal že to snad nebude tak dlouho trvat ...

16.9. stále se nic nedělo a tak jsem reagoval : Neztratila se moje objednávka ?? Slibovali jste začátkem září ...

17.9. Vše je skladem, kromě zase jiné položky (štetce ...) Nechám tedy zaslat bez nich

22.9. Zasláno a následně doručeno

Dnes jsem zásilku rozdělal a jdu tmelit. Jaké je moje překvapení, že je tmel kompletně ztvrdlý. Když jsem prozkoumal obal, jeho dovozcem je firma RCM Pelikán, přelepeno na Pelikán Daniel ... Takže mi je jasné že tmel ležel někde ve skladu v Pardubicích několik let (firma se měnila někdy před dvěma lety).

Takže mě zaráží proč trvá doprava z Pardubic přes Topmodelcz 50 dnů ! To je firma, která má perfektně zvládlou logistiku :-( Co teď s tím když nový tmel stojí 99 Kč, ani reklamovat se to nevyplatí. Prostě už si u nich nic nekoupím. Toť moje zkušenost a varování pro ostatní ... :x
Přílohy
orez.jpg
Extra EME60, PA18 EME60, Citabria DLE30, vše na FRSKY X20 TANDEM
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Uživatelský avatar
Zba
Příspěvky: 1453
Registrován: sob 04.06.2011 0:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatná zušenost se shopem Topmodelcz

#2 Příspěvek od Zba »

Proc se reklamace nevyplati?Neni prodejce dle zakona povinen proplatit ti naklady potrebne k vraceni zbozi=postu?Ja bych do toho sel, protoze bych je rad naschval otravoval, kdyz se chovaji, jak se chovaji.Jak rika muj tata:,,Jak vy k my, tak my k vy."
Bomber
Příspěvky: 1032
Registrován: ned 06.01.2008 0:00
Bydliště: Vysoké Mýto
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatná zušenost se shopem Topmodelcz

#3 Příspěvek od Bomber »

To je nemilé.Za sebe ale můžu říct,že v Topmodelu jsme objednával asi 5x a vždycky dorazilo zboží v pořádku a rychle.
https://www.rcalbum.cz/hledat?q=martin+hynek
https://hynekmyto.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Sunn
Příspěvky: 469
Registrován: čtv 26.03.2009 0:00
Bydliště: Praha

Re: Špatná zušenost se shopem Topmodelcz

#4 Příspěvek od Sunn »

Myslím, že bys je měl kontaktovat a chtít poslat tmel nový. Pokud uvažují racionálně, pošlou ti ho aniž by chtěli zpátky ten tvrdý. To by jim jen zvýšilo náklady na reklamaci. Pak napiš jak jsi dopadl.
Uživatelský avatar
DAF
Příspěvky: 9607
Registrován: úte 09.01.2007 0:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatná zušenost se shopem Topmodelcz

#5 Příspěvek od DAF »

thsoft píše:... Když jsem prozkoumal obal, jeho dovozcem je firma RCM Pelikán, přelepeno na Pelikán Daniel ... Takže mi je jasné že tmel ležel někde ve skladu v Pardubicích několik let (firma se měnila někdy před dvěma lety).
...

Pokud si dobře pamatuju, tak fa. Pelikán kdysi někde napsala, že s fou. RCM Pelikán nemá a neměla nic společného. Ovšem na rovinu, podrobnosti jsem nezjišťoval - neměl jsem k tomu sebemenší důvod. Jedinou změnu, kterou jsem zaregistroval u fy. Pelikán, že tam nyní je připsáno Daniel (Pelikán). V obou případech bys musel přes obchodní rejstřík, tam by bylo možno se dovědět víc.
Jinak si myslím, že reklamaci by to zcela určitě stálo, byť nějakým slušně peprným dovětkem.
Hitec Aurora 9X
Uživatelský avatar
thsoft
Příspěvky: 614
Registrován: pon 12.05.2008 0:00
Bydliště: Letiště Lupenice a Dvořisko
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatná zušenost se shopem Topmodelcz

#6 Příspěvek od thsoft »

Zkusit to můžu, ale nedoufám, že uspěju. Poslání zboží zpět by asi šlo v obyč. bublinkové obálce, to by nemuselo být tak drahý. Spíš mě naštvalo, když na něco čekám dva měsíce a pak to přijde a je to neoužitelný ...

Tomáš

Sunn píše:Myslím, že bys je měl kontaktovat a chtít poslat tmel nový. Pokud uvažují racionálně, pošlou ti ho aniž by chtěli zpátky ten tvrdý. To by jim jen zvýšilo náklady na reklamaci. Pak napiš jak jsi dopadl.
Extra EME60, PA18 EME60, Citabria DLE30, vše na FRSKY X20 TANDEM
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Uživatelský avatar
Bary71
Příspěvky: 49
Registrován: čtv 13.03.2014 15:40
Bydliště: Dýšina u Plzně

Re: Špatná zušenost se shopem Topmodelcz

#7 Příspěvek od Bary71 »

Já být tebou bych do toho rozhodně šel, věřím, že nebudou chtít vrátit ten tvrdý, ale jen vidět foto a určitě ti pošlou nový. Jinak já jsem již z Topmodelu objednával a vše bylo OK.
varok
Příspěvky: 2765
Registrován: stř 04.07.2012 19:47
Bydliště: Havířov

Re: Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz

#8 Příspěvek od varok »

S touhle firmou nemám zkušenosti, ale u jiné firmy mi přišlo něco jiného než jsem si objednal. Tak jsem jim to napsal a poslal jim to zpátky. Oni se mi mailem omluvili a zadarmo mi poslali tentokrát už dobrý výrobek co jsem si objednal. Takže to co jsem poslal jim zpátky i co mi poslali na novo zaplatili oni.
HonzaKr
Příspěvky: 22
Registrován: pát 24.01.2014 8:52
Bydliště: ČR

Re: Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz

#9 Příspěvek od HonzaKr »

Pelikán se přejmenoval v březnu 2011.
Uživatelský avatar
Lark
Příspěvky: 9825
Registrován: čtv 13.11.2008 0:00
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR

Re: Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz

#10 Příspěvek od Lark »

Já bych jim napsal mail, kde bych vypsal to co jsi napsal v tvém prvním příspěvku a přiložil fotky toho tmelu (včetně toho přelepení štítku) a udělal dotaz, jak to chtějí řešit. Pokud jsou solidní, pošlou ti tmel nový. Nebo tam zavolej a domluv se. U slušných firem to funguje. Když budeš jen po straně brečet, nic nevyřešíš a oni třeba ani netuší co se stalo.
MakoBear
Příspěvky: 740
Registrován: ned 08.05.2005 0:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz

#11 Příspěvek od MakoBear »

Je rec o http://www.topmodelcz.cz/ , tak já objednávám u nich pravidelně, jak s doručením tak s osobním odběrem, když jedu na Ostravu . Za tu dobu - kdyz tak koukam do historie objednavek, tak jsem tam nakoupil 9x s celkovou cenou pres 10 tis - vesmes same stavebni zalezitosti - zadnou stavebnici .
Nikdy jsem nemel problem, kdyz neco nebylo - volali. Takze ja nemam zadnych spatnych zkusenosti ba naopak - je to druhy e-shop kde pravidelně nakupuji ( po JINU )
Nechci tvoji kauzu s tmelem bagatelizovat ale rekl bych že šlo o drobnou chybku, kterou lze reklamaci napravit / posli jim treba mailem foto ztvrdlého tmelu.
Kdyz jsem volil osobni odber , tak jsem navstivil i jejich provozovnu a vsichni lide tam byli prijemni . Velkym plusem pro mne treba je to, ze to neni klasicky garazovy e-shop,ktery pouze preobjednava ale ma dost veci skutecne skladem - viz i jejich prodejna na provozovne. Pouze jednou se mi stalo, ze nemeli skladem stop spinac na zapalovani -(bylo to uvedeno i na e-shopu) , ale to mi na rovinu rekli , že nevedí kdy bude a ja ho potom radeji koupil jinde .
Uživatelský avatar
martin z
Příspěvky: 1592
Registrován: ned 03.08.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov, ČR

Re: Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz

#12 Příspěvek od martin z »

Taky bych tipoval, že lépe řešit napřed s nimi... a tady je rozmáznout až když nebude s nimi řeč.

Připojím podobnou zkušenost z letošního jara s Lindingerem. Krabice s vrtulníkem v pořádku, ale packy držící kabinu (byla už nasazená na mechanice a ta zase za lyžiny přikurtovaná k podlážce) byly ulomený. Napsal jsem mail, připojil pár fotek, připsal číslo faktury, napsal jestli musím celou bednu posílat zpět, že by stačilo poslat díl ten a ten. Odpověděli, že pošlou díl, jen poprosili o strpení, že náhr. díly ještě nemají skladem, že objednají. Nakonec se to protáhlo na dva měsíce než díly naskladnili, přesto u nich budu i nadále nakupovat.
Uživatelský avatar
DJIvison
Příspěvky: 520
Registrován: čtv 10.07.2014 11:57
Bydliště: Moravský Krumlov

Re: Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz

#13 Příspěvek od DJIvison »

Rozmazávat něco, co nebylo v řešení(reklamace), je zhovadilost. tečka
MJX F45, Walkera Tali H500, DJI P3A
Uživatelský avatar
thsoft
Příspěvky: 614
Registrován: pon 12.05.2008 0:00
Bydliště: Letiště Lupenice a Dvořisko
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz

#14 Příspěvek od thsoft »

Nejde jen o to že tmel je ztvrdlý, za to přímo oni nemůžou, ale dodací doba té objednávky byla neúměrná
a vůbec mě zaráží, že dnes je v modelářství jen velmi málo shopů, které jsou solidní a ukazují správně zda mají
konkrétní zboží skladem a také jsou schopni ho ve velmi krátkém čase vyexpedovat. Pokud na nečem v týdnu
děláte a potřebujete to mít do víkendu, nedá se na ně spolehnout. Pokud u položky píšou dodací doba do týdne
a 50 dní se nic neděje, to se na mě nezlobte ale to mě naštvalo. :roll:

V Elektronice a PC zboží je standardem, že když je zboží skladem, objednáte do 16 hod. máte ho druhý den
na stole ! To že mi napsali až 4.8. že něco není skladem není úplně normální (objednávku jsem dělal 30.7.) !

Zobecňuji proto, že podobnou zkušenost jsem měl i s peckamodel.cz (OC Šestka).

Tomáš

martin z píše:Taky bych tipoval, že lépe řešit napřed s nimi... a tady je rozmáznout až když nebude s nimi řeč.
Extra EME60, PA18 EME60, Citabria DLE30, vše na FRSKY X20 TANDEM
( ͡° ͜ʖ ͡°)
ok-glider
Příspěvky: 1251
Registrován: čtv 27.09.2012 14:52

Re: Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz

#15 Příspěvek od ok-glider »

Já s TOPMODELEM mám jen ty nejlepší zkušenosti.Když něco nebylo,tak zavolali a domluvili jsme se na náhradě.Za sebe jsem spokojený.
Odpovědět

Zpět na „Smetiště“