Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz
Pravidla fóra
Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
- JosefSvejk
- Příspěvky: 6483
- Registrován: pát 29.04.2011 0:00
- Bydliště: ČR
Re: Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz
Nemyslím si, že tady někdo něco rozmazává. Zákazník si stěžuje na to, co se už stalo, tzn. na příliš dlouhou dobu dodání. Ten ztvrdlý tmel už je spíš něco navíc. Mně třeba zase přijde jako zhovadilost psát v e-shopu "skladem - ihned k dodání" a poslat to až za dva měsíce.
Re: Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz
Připojuji svou DOBROU zkušenost s touto firmou. Občas se každému něco nepovede, jsme jen lidé. A kdo je bez viny ať hodí kamenem.
Toro900,SuperZoom,Siesta,Trempík,Fantasy TopmodelCZ,Multiwii QC
Optic 6 Sport 2,4GHz FrSky modul
Optic 6 Sport 2,4GHz FrSky modul
Re: Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz
Já rovněž jsem, spokojen s Topmodelem. Objednal jsem si dvě vrtule a jedná byla jiný rozměr, než jsem si objednal. Poslal jsem dotaz a pani se omluvila a poslala mi zdarma novou vrtuli.
Re: Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz
Já jsem na topmodelu nakoupil několikrát, 1x reklamace, vše v pořádku.
http://ar1.rajce.idnes.cz/
- Kuba78
- Příspěvky: 2445
- Registrován: čtv 29.09.2005 0:00
- Bydliště: Vyšné Vlkodlaky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz
JosefSvejk píše:Nemyslím si, že tady někdo něco rozmazává. Zákazník si stěžuje na to, co se už stalo, tzn. na příliš dlouhou dobu dodání. Ten ztvrdlý tmel už je spíš něco navíc. Mně třeba zase přijde jako zhovadilost psát v e-shopu "skladem - ihned k dodání" a poslat to až za dva měsíce.
Tohle je bohuzel nesvar ktery dela spousta eshopu a nejen v modelarine. Kdyz pak cloveku napisi po tydnu ze skladem neni a jen "omylem" zapomeli updatovat web, neni nic jednodussiho nez zrusit s koupit jinde.
Uz sem se setkal i s tim ze inzeruji jednu cenu a pak napisi ze tato dodavka uz neni na sklade a nova je drazsi - ale tohle je dost nebezpecne chovani protoze zakon jasne rika ze pokud neni cena zcela evidentne neumerna a viditelne preklep, je objednavka platna. Sam sem takto uz nekolik eshopu donutil k prodeji.
Proste je treba si uvedomit ze eshopy vedou jen lide s ti jsou omylni - at uz opomenutim nebo i schvalne. Zaroven je ale mit na pameti ze zadny shop neni jedinecny a v rade ceka mnoho dalsich kteri dychti po tom abychom tam nase penize utratili, takze moznosti volby jsou siroke.
Quis custodiet ipsos custodes?
Re: Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz
Asi takhle - chyby ve skladové dostupnosti bych do jisté míry toleroval, ono důvodů, kdy se to sejde, je celá řada.
Typicky hraje roli časový faktor, menší obchody nemívají plné propojení databáze eshopu se svým "fyzickým krámkem", je to přinejlepším dávkově a občas se zkrátka stane, že se existující zboží prodá v jednu chvíli dvakrát. Dalším zdrojem chyb jsou "multipoložky", kdy je v shopu třeba u rybařiny položka "vlasec" a pod ním různé průměry, řada systémů je poměrně tupých a neukazují zcela korektně stavy pro "podpoložky" atd. Pokud bychom striktně trvali na vyloučení chyby, tak prostě nemůže existovat obchod bez kompletní logistiky a plně online napojeného ERP systému, což by asi trh vyčistilo až trochu moc.
Nešvary, na které jsem háklivý, vidím trochu jinde. V první řadě je to totálně lživá informace o skladu, kdy je prostě jako "skladem" označeno prakticky všechno, ačkoli prodejce moc dobře ví, že toho má skladem i méně než polovinu. K tomuto není co dodat, je to lumpárna, ale zrovna u Topmodelu se toto prakticky jistě neděje, ti toho mají skladem hodně.
Druhá věc je otázka komunikace. Dejme tomu eshop něco nemá - pokud obratem zákazníka kontaktuje a oznámí možný termín, tak se v podstatě nic neděje, buď zákazník akceptuje opoždění, nebo zruší zakázku anebo ji vezme bez dané věci. Bohužel jsem se ale už vícektrát setkal s opravdu extrémním lhaním a mlžením. Tato zkušenost mě vede k tomu, že od jisté doby v případě nemožnosti dodání něčeho z objednávky nečekám nikdy a podle situace buď ruším celou objednávku anebo vynechám danou věc.
V popisovaném případě si myslím, že první krok Topmodelu byl řekněme "s přimhouřením oka", upozornění na problém je vhodné obratem a ne za tři dny, ale ještě OK, bohužel ale pak zpackali logistiku, kdy si neohlídali blokování zbytku zásilky a tím se to celé protáhli a navíc po té druhé chybě už komunikovali vyloženě blbě.
Za tohle si kritiku celkem zasluhují, mohl hrát roli i konec dovolených , ale to je neomlouvá.
Naopak problém s tmelem bych tolik neprožíval, to je na naprosto normální reklamaci, zpackal to distributor, obchodník tohle nemá jak ověřit. Reklamaci by měli akceptovat a ze zákona je skutečně možné chtít i zaplatit poštovné, už proto je poměrně reálné, že to pošlou rovnou nebo vrátí peníze, vyjde je to levněji.
Typicky hraje roli časový faktor, menší obchody nemívají plné propojení databáze eshopu se svým "fyzickým krámkem", je to přinejlepším dávkově a občas se zkrátka stane, že se existující zboží prodá v jednu chvíli dvakrát. Dalším zdrojem chyb jsou "multipoložky", kdy je v shopu třeba u rybařiny položka "vlasec" a pod ním různé průměry, řada systémů je poměrně tupých a neukazují zcela korektně stavy pro "podpoložky" atd. Pokud bychom striktně trvali na vyloučení chyby, tak prostě nemůže existovat obchod bez kompletní logistiky a plně online napojeného ERP systému, což by asi trh vyčistilo až trochu moc.
Nešvary, na které jsem háklivý, vidím trochu jinde. V první řadě je to totálně lživá informace o skladu, kdy je prostě jako "skladem" označeno prakticky všechno, ačkoli prodejce moc dobře ví, že toho má skladem i méně než polovinu. K tomuto není co dodat, je to lumpárna, ale zrovna u Topmodelu se toto prakticky jistě neděje, ti toho mají skladem hodně.
Druhá věc je otázka komunikace. Dejme tomu eshop něco nemá - pokud obratem zákazníka kontaktuje a oznámí možný termín, tak se v podstatě nic neděje, buď zákazník akceptuje opoždění, nebo zruší zakázku anebo ji vezme bez dané věci. Bohužel jsem se ale už vícektrát setkal s opravdu extrémním lhaním a mlžením. Tato zkušenost mě vede k tomu, že od jisté doby v případě nemožnosti dodání něčeho z objednávky nečekám nikdy a podle situace buď ruším celou objednávku anebo vynechám danou věc.
V popisovaném případě si myslím, že první krok Topmodelu byl řekněme "s přimhouřením oka", upozornění na problém je vhodné obratem a ne za tři dny, ale ještě OK, bohužel ale pak zpackali logistiku, kdy si neohlídali blokování zbytku zásilky a tím se to celé protáhli a navíc po té druhé chybě už komunikovali vyloženě blbě.
Za tohle si kritiku celkem zasluhují, mohl hrát roli i konec dovolených , ale to je neomlouvá.
Naopak problém s tmelem bych tolik neprožíval, to je na naprosto normální reklamaci, zpackal to distributor, obchodník tohle nemá jak ověřit. Reklamaci by měli akceptovat a ze zákona je skutečně možné chtít i zaplatit poštovné, už proto je poměrně reálné, že to pošlou rovnou nebo vrátí peníze, vyjde je to levněji.
- thsoft
- Příspěvky: 614
- Registrován: pon 12.05.2008 0:00
- Bydliště: Letiště Lupenice a Dvořisko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatná zkušenost se shopem Topmodelcz
Tak dnes tmel přišel vyměněný a tentokrát je o.k. a není ztvrtdlý. Trvali na zaslání tvrdého tmelu zpět,
protože na tom trval dovozce, firma Pelikán, která by jinak reklamaci neuznala.
protože na tom trval dovozce, firma Pelikán, která by jinak reklamaci neuznala.
Extra EME60, PA18 EME60, Citabria DLE30, vše na FRSKY X20 TANDEM
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡° ͜ʖ ͡°)