Porovnání motoru

Jednou je možná elektrika nahradí, do té doby ale ještě budeme s nimi mít plno problémů. Tady nám třeba někdo poradí.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
nitro
Příspěvky: 250
Registrován: pát 04.01.2008 0:00
Bydliště: Lovosice

Porovnání motoru

#1 Příspěvek od nitro »

Chtěl bych se zeptat jestli máte někdo zkušenost s motorem OS MAX 91 FX, konkrétně stíracího kroužku na pístu.Otázka zní ,prodlouží se nějakým větším způsobem životnost motoru díky zmíněnému kroužku?
Rozhoduju se mezi ASP a OS MAX do diablotina,na ceně mě nezáleží,ale do teď jsem byl s ASP spokojen,tak bych uvítal nějaký názor od zkušenějších.
Fox
Příspěvky: 923
Registrován: úte 27.06.2006 0:00
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fox »

Stírací kroužek akorát zajišťuje správnou vrstvu oleje na stěně válce ne ? To nás aspoň učili ve škole...
Uživatelský avatar
nitro
Příspěvky: 250
Registrován: pát 04.01.2008 0:00
Bydliště: Lovosice

#3 Příspěvek od nitro »

Stírací kroužek ,aspoň u benzínu a u žhavíku to nebude jiný zajištuje snad roztahovaním kompresi ne?A správnou vrstvu oleje ti zajištuje snad poměr oleju ku palivu
Uživatelský avatar
nitro
Příspěvky: 250
Registrován: pát 04.01.2008 0:00
Bydliště: Lovosice

#4 Příspěvek od nitro »

Stírací kroužek ,aspoň u benzínu a u žhavíku to nebude jiný, zajištuje snad roztahovaním kompresi ne?A správnou vrstvu oleje ti zajištuje snad poměr oleju ku palivu,ale že by ti kroužek určoval správnou vrstvu oleje na stěně,takovej blábol sem už dlouho neslyšel
Uživatelský avatar
prosek
Příspěvky: 170
Registrován: pon 19.12.2005 0:00

#5 Příspěvek od prosek »

Stírací kroužek má funkci stejnou u dvou i čtyřtaktu - to není blábol.
Uživatelský avatar
viteka
Příspěvky: 163
Registrován: pát 03.02.2006 0:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od viteka »

Měl jsem motor OS Max 91 Fx v diablotinu a pak v extře. Pokud bych měl volit,tak bych šel zase do něho. Maximální spolehlivost v jakémkoliv letovém režimu,snadné spouštění a seřízení. Létali jsme s ním 2 roky bez jakéhokoliv problému. Měl jsem předtím MVVS,možná brno má větší výkon,ale několikrát nás zradilo ve visu a letu na zádech(možná by pomohlo dokonalé seřízení). Pokud bych volil a nekladl hlavní důraz na cenu ale spolehlivost, uršitě OS Max by byla správná volba.
Flash AXI 2212/26
Obrázek
zoom F5D
Sprint F5D-400
Top line motor Webra 20 ccm
Diablotin DA-50R
Funtana S 90 - Laser 150 (25 ccm)
Uživatelský avatar
hoblik
Příspěvky: 779
Registrován: ned 30.12.2007 0:00
Bydliště: nerad
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od hoblik »

Jestli ti nezáleží na ceně, tak neváhej a běž do OSmaxe, pokud jsi měl ASPéčko, budeš mile překvapen rozdílem, sám uvidíš o čem mluvím....
Jirka
http://jakovlev.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Kerberos
Příspěvky: 1026
Registrován: stř 08.06.2005 0:00
Bydliště: Staré Ždánice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Kerberos »

no a co takové SAITO ? :)
Uživatelský avatar
nitro
Příspěvky: 250
Registrován: pát 04.01.2008 0:00
Bydliště: Lovosice

#9 Příspěvek od nitro »

No já si na ASP nemůžu ztěžovat,jen mě zajímalo,jestli ma OS MAX větší životnost,versus (jiné) motory stejné kubatury ,co stírací kroužek nemají.
Že jsou maxíky super spolehlivý to vim,zajímala mě hlavně ta životnost vrs.
Uživatelský avatar
nitro
Příspěvky: 250
Registrován: pát 04.01.2008 0:00
Bydliště: Lovosice

#10 Příspěvek od nitro »

Saito mě osobně nic neříká.nikdo z okolí s ním tady nelíta,ale uvítám zkušenost ,nebo odkaz na prodejce v čechách.
Uživatelský avatar
arda1
Příspěvky: 19102
Registrován: ned 31.07.2005 0:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od arda1 »

Stírací kroužek u čtyřtaktu má smysl-u dvoutaktu vzhledem k principu mi nějak nedává smysl. Jedná se zjevně ne o stírací ale prostě pístní kroužek zajišťující těsnost mezi pístem a válcem. :wink: :lol: :lol:
ICQ 638556901
Uživatelský avatar
arda1
Příspěvky: 19102
Registrován: ned 31.07.2005 0:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od arda1 »

To kerberos: Saito dělá dvoutakty? Od kdy? :roll: :roll: :roll:
ICQ 638556901
Uživatelský avatar
nitro
Příspěvky: 250
Registrován: pát 04.01.2008 0:00
Bydliště: Lovosice

#13 Příspěvek od nitro »

Samozřejmě že mám na mysli pístní kroužek,akorát jsem napsal stírací,ale ono je to jedno a to samé,je pístní a stírá,už se tady začíná
slovíčkařit,ale otázka zněla ŽIVOTNOST!!!!!!!!!!!!!!!
Uživatelský avatar
arda1
Příspěvky: 19102
Registrován: ned 31.07.2005 0:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od arda1 »

No tak to není jedno ani omylem!Pístní a stírací kroužky mají naprosto odlišnou fci(u 4T).Ale pokud se zde hovoří o pístních kroužcích( u 2T), tak většinou když motor s nimi strácí kompresi, tak stačí vyměnit pouze ten kroužek( i několikrát) a máš defakto nový motor.U motoru bez kroužku se musí vyměnit celý výbrus(píst+vložka) :wink:
ICQ 638556901
Uživatelský avatar
nitro
Příspěvky: 250
Registrován: pát 04.01.2008 0:00
Bydliště: Lovosice

#15 Příspěvek od nitro »

Tak u 4taktu určitě,ale tady se bavíme o dvoutaktu,že.
Odpovědět

Zpět na „Spalovací motory“