Easy Glider Electric PRO
- Vážka
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob 17.01.2015 19:22
- Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Easy Glider Electric PRO
EGE 4 má těžiště 70mm
ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub
JETI DS-16
JETI DS-16
Re: Easy Glider Electric PRO
Starý má taky těžiště 70mm od náběžky. Asi se ti budou hodit i výchylky viz.obrázek.
-
rampa_mckvak
- Příspěvky: 2356
- Registrován: čtv 06.11.2008 0:00
- Bydliště: Někde na okraji Mléčné dráhy, kousíček za Alfa Centauri. A tam někde je Lounsko
Re: Easy Glider Electric PRO
Pánové díky. Těch 75mm se mi nezdálo. S těmi 70mm je to lepší. Až to dodělám, jsem zvědav jestli a kolik budu dovažovat.
Co neubrzdíš neukecáš.
Re: Easy Glider Electric PRO
Můj EG4 už taky lítal. Nemám osobní zkušenost s předcházejícími verzemi, počítám, že to bude velmi podobné, ale Čtyřka létá velmi pěkně. V klidném počasí krásně plachtí a ani mírný vítr s lehkou 1,8 Ah baterkou éro nerozhodí. Trup mám bez vylepšení (uhlík apod.) a i s odnímatelným ocasem mi vše přijde dostatečně pevné.
Pro lepší viditelnost jsem na křídla dal nálepku z Pilatuse viz příloha, ale výsledek je mírným zklamáním. "Kolem hlavy" je to pěkně zřetelné, ovšem v dálce už to vidět moc není. Začínám uvažovat o zbarvení, jako má Vážka.
Taky mi vrčí servo v křídle, co používáte jako spolehlivou alternativu MPX/Hitecu?
BTW Je zajímavé, že poslední EG má na směrovce výchylku 25 mm a křidélka +20/-10. Docela rozdíl proti hodnotám na obrázku nahoře...
Pro lepší viditelnost jsem na křídla dal nálepku z Pilatuse viz příloha, ale výsledek je mírným zklamáním. "Kolem hlavy" je to pěkně zřetelné, ovšem v dálce už to vidět moc není. Začínám uvažovat o zbarvení, jako má Vážka.
Taky mi vrčí servo v křídle, co používáte jako spolehlivou alternativu MPX/Hitecu?
BTW Je zajímavé, že poslední EG má na směrovce výchylku 25 mm a křidélka +20/-10. Docela rozdíl proti hodnotám na obrázku nahoře...
- Vážka
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob 17.01.2015 19:22
- Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Easy Glider Electric PRO
....já mám všude serva KST. A klidně použij můj design. 
ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub
JETI DS-16
JETI DS-16
-
rampa_mckvak
- Příspěvky: 2356
- Registrován: čtv 06.11.2008 0:00
- Bydliště: Někde na okraji Mléčné dráhy, kousíček za Alfa Centauri. A tam někde je Lounsko
Re: Easy Glider Electric PRO
Hoši a kolik vám ty ajroplány váží? Na netu udávají váhu 710 - 810 g. Po mé úpravě opravě s baterkou 1800 mAh a motorem Axi 2217/20 mám váhu 963 g. V letu je to už od pohledu takový těžkopádný. No, v letu bych ani neřekl, spíše boj o přistání. Včera jsem dal zálet a málem nepřistál. Docela foukalo, ale to by nebyl takový problém. Nějak jsem zapomněl na vyosení motoru směrem dolů a táhlo nahoru jako sviňa. Při plachtění se mu také moc dolů nechtělo, přesto, že jsem měl na trimováno až na doraz, ale povedlo se, raději do obilí. Takže soudruh někde udělal chybu, ale na odstranění se usilovně pracuje.
Kolik je vyosení dolů? V manuálu se o tom nepíše. Máte někdo nějakou fotku z boku, kde je to i vidět alespoň pro představu?
Kolik je vyosení dolů? V manuálu se o tom nepíše. Máte někdo nějakou fotku z boku, kde je to i vidět alespoň pro představu?
Co neubrzdíš neukecáš.
Re: Easy Glider Electric PRO
Motor mám potlačený odhadem tak 3 až 4° a stejně při plném plynu dost táhne nahoru, což je ale u toho profilu určitě normální. S motorem RAY C3536/08 jde skoro kolmo nahoru a musím tlačit výškovku. Šlo by to řešit i mixem plynu do výškovky, ale jsem líný to odlaďovat a nastavovat zpoždění pro výškovku, protože při krizovce, výškovka zabere hned, ale modelu chvilku trvá než nabere rychlost, takže mi víc vyhovuje že v krizovce jde po přidání nahoru. 
Re: Easy Glider Electric PRO
rampa_mckvak píše:Hoši a kolik vám ty ajroplány váží? Na netu udávají váhu 710 - 810 g. Po mé úpravě opravě s baterkou 1800 mAh a motorem Axi 2217/20 mám váhu 963 g.
No já měl 1050g s motorem Dualským 3536 CA-8 a baterkou 3S 2200mAh. Vyosení podle výrobce a jen při stoupání jsem musel trochu tlačit, ale to se dalo vydržet těch 40-45s. Bylo to natrimované na plachtění. No a když jsem se chtěl vyblbovat u země, tak jsem jen potlačil výškovku na trimu. Stejně tak při přistávání za větru. Těžiště jsem snad měl dodržené podle návodu ...
Re: Easy Glider Electric PRO
A které typy KST? Musel jsi hodně upravovat šachty na serva? Jinak na zemi mi připadalo jak nálepky "září", ale ve vzduchu to člověka táhne dál a výš, a začínám chápat ty výrazné barvy na velké ploše éra, asi se budu inspirovat...Vážka píše:....já mám všude serva KST. A klidně použij můj design.
U čtyřky píšou pro elektro verzi 1100 g. Řekl bych, že to mírně nadsazujou, snad vždy mi vyšla váha o několik desítek gramů nižší než udávaná Multiplexem. Mám levná, plastová serva a malou 1800 baterku, váhu zatím nevím, ale ve větru je znát, že by např. těžší baterka pomohla se stabilitou, ale takhle to zase krásně plachtí. Na motoru znatelně táhne nahoru, u Soliusu je v návodu doporučený mix motoru a potlačení výškovky, u EG4 to v návodu není, já mix taky nepoužívám. Pro přistání doporučují spoilery (obě křidélka nahoru+kompenzaci na výškovce), sice to mám na vysílačce nacvakané, ale jelikož mám dost místa, zatím jsem to nepoužil.rampa_mckvak píše:Hoši a kolik vám ty ajroplány váží? Na netu udávají váhu 710 - 810 g...
- Vážka
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob 17.01.2015 19:22
- Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Easy Glider Electric PRO
Myslím, že na EGE 4 mám tyhle serva KST DS113MG.
A éro mi váží kilo.
A éro mi váží kilo.
ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub
JETI DS-16
JETI DS-16
Re: Easy Glider Electric PRO
Létal jsem s EG4 v rozdílných podmínkách a začínám být velký fanda Glidera od MPX. Naposledy to bylo ve větru, chvílema letadlo proti větru (bez motoru) stálo, baterka cca. 160 g, bez dalšího dovažování, a je to velká zábava surfovat na větru. Ve vzduchu se letadlo chová jistě, jen při přistání nejsou nárazy větru moc příjemné, ovšem letadlo obstálo na výbornou. Akorát tu viditelnost proti mrakům musím vylepšit, takhle se bojím z letadla spustit oko...
Re: Easy Glider Electric PRO
Virtual píše:Létal jsem s EG4 v rozdílných podmínkách a začínám být velký fanda Glidera od MPX. ........ Akorát tu viditelnost proti mrakům musím vylepšit, takhle se bojím z letadla spustit oko...
Flákni si zespoda na křídlo tři širší pruhy. Nejlépe černý. Taky jsem párkrát, po kouknutí se na hodinky, hledal EG na obloze. Hlavně když je jasná, bez mráčků ...
Re: Easy Glider Electric PRO
Paradoxně na modré obloze se mi zdá, že je bílé éro celkem vidět, pokud to není čelní pohled s nejmenším průřezem. Ta bílá, nasvícená sluncem, tak trochu září...ale v mracích se stane z jasné bílé šedá a červená nálepka taky není tak zřetelná, jak jsem si myslel že bude. Jak píšu dřív, až teď, když jsem začal létat vysoko a daleko, jsem pochopil "válečné" zbarvení, co používají ostatní. Něco musím také použít, černá by mohla být nejzřetelnější, dík za tip.
Re: Easy Glider Electric PRO
Já nelítám moc nad hlavou, takže v zatáčkách a ve vejšce opravdu jen mi občas bleskne bílej trup na obloze. Proto si nedovolím ho moc spouštět z oka. Pod mrakem vidím skoro celou siluetu jako šedý stín a je to v poho.
Jinak není to příjemný pocit, hledat kde ten model na obloze vlastně je .....
Jinak není to příjemný pocit, hledat kde ten model na obloze vlastně je .....
Re: Easy Glider Electric PRO
... jo a kamarádovi jsem zas na Easy Stára doporučil spodek trupu stříknout červeně. To aby lépe viděl polohu trupu vůdči zemi. Zatím hůř rozpoznává, zdali letí dobře, natažený či potlačený. Nelítá sice moc vysoko, ale v zatáčkách nemá představu o poloze a pak to musí uklidňovat a tak ...