E RES/ F5L do větrnějších podmínek
E RES/ F5L do větrnějších podmínek
Rád bych si pořídil na příští sezónu E Resku hlavně pro rekreační létání, ale co nejpevnější a schopnou létat i v horších podmínkách, třeba pro dovolenou na horách. Poradíte mi trochu s výběrem i vhodným pohonem? Díky. Případně kdyby měl někdo takovou v hangáru navíc..... Díky
-
littlebull
- Příspěvky: 130
- Registrován: sob 21.09.2019 8:59
- Bydliště: Staňkov, ČR
Re: E RES/ F5L do větrnějších podmínek
Samba, jestli se dá ještě sehnat...
-
HONZIK 22
- Příspěvky: 2186
- Registrován: stř 08.07.2015 13:49
- Bydliště: Orlova v noci , Karviná ve dne
Re: E RES/ F5L do větrnějších podmínek
Wiki F3-RES od Tomase Hlavinky. Existuje i ve vezi Eres.
Samba Evo lze sehnat.
https://zeller-modellbau.com/zeller-mod ... m-cad2cnc/
Volitelně je k dispozici také přestavbová sada pro elektrickou verzi .
A u cad2cnc ,vyrobce ,ti udelaji jakoukoliv verzi i do vetru.
Samba Evo lze sehnat.
https://zeller-modellbau.com/zeller-mod ... m-cad2cnc/
Volitelně je k dispozici také přestavbová sada pro elektrickou verzi .
A u cad2cnc ,vyrobce ,ti udelaji jakoukoliv verzi i do vetru.
Re: E RES/ F5L do větrnějších podmínek
Zrovna u elektry a navíc pro rekreaci ale moc nevidím s pevností problém... Mám tu odložené (k prodeji) Hlavinkovo Kiwi, které je postavené jako hodně lehké a navíc potažené měkčí fólií, takže se o něj docela bojím na gumě v silném větru, ovšem s elektrotrupem ho klidně naložím plnou sadou válečků, v kterémžto případě proniká docela slušně a křídlo se za letu ani nehne.
Podle mne pokud se nějaký model má tendenci rozložit či alespoň flatterovat při běžném letu, tak je buď řešený úplně blbě anebo s ním jeho uživatel létá s prominutím jak prase. DSing fakt RESky nedají a prudké přitažení po 150m střemhlavého letu také není dobrý nápad, na to je lepší úplně jiný model
).
Problém je na gumipraku při tvrdém výstřelu ve větru, ale u elektry moc ne. Druhá věc je u soutěžního modelu, kde je žádoucí ve větru co nejlepší pronikavost i bez zátěže (aby to dobře létalo a přitom málo opadalo), při rekreaci je to ale vcelku jedno a prostě se trochu víc naloží.
Podle mne pokud se nějaký model má tendenci rozložit či alespoň flatterovat při běžném letu, tak je buď řešený úplně blbě anebo s ním jeho uživatel létá s prominutím jak prase. DSing fakt RESky nedají a prudké přitažení po 150m střemhlavého letu také není dobrý nápad, na to je lepší úplně jiný model
Problém je na gumipraku při tvrdém výstřelu ve větru, ale u elektry moc ne. Druhá věc je u soutěžního modelu, kde je žádoucí ve větru co nejlepší pronikavost i bez zátěže (aby to dobře létalo a přitom málo opadalo), při rekreaci je to ale vcelku jedno a prostě se trochu víc naloží.