Ten"Šaďácký" je nějaký....tvarově jiný
Troufám si říct, že mám Čmeldu v oku... A tak mi to vadí natolik, že bych si ho nekoupil.
To prodloužení trupu za motorovou přepážkou bych asi taky viděl, často se tak prodlužuje čumák třeba Dreideckera. Nedejbože když někdo ještě zmenší čelní průřez krytu motoru - to je teprve mazec! Chápu, že to pak líp lítá, ale to už je lepší stavět účelovku
Motal jsem se i kolem skutečných, v modelech jsem měl tři, ve stavbě je čtvrtý (malý) a uvažuju i nad něčím větším. Nejspíše ten vícemístný.
Výřezy nebo výpalky od p.Žáka jsou, myslím, už mimo hru - myslím, že už s výrobou skončil.
U FW mají taky velkou verzi, avšak odrazuje mě to, že původně frézované verze jsou nyní vypalovány. Uhlí moc nemusím, ale smířím se s tím. Nicméně neupravená data vytváří vůle oproti frézované verzi, mám obavy, že to prostě nebude sedět.
Řeší se tady v jiném vlákně - třeba PO-2, Lazy Bee...
Ale zase je v těch výpalcích hotová slušná porce nezajímavé práce, kterou bych nemusel dělat já

I tak je na takové předloze práce dost a dost.
Vztlaky, signy, slušný podvozek....a hodně dělá i profil, na to téma byl článek - tuším - od R.Helmera.
Ten výchozí (Farův) jsem kdysi stavěl (druhý v pořadí). Mám za to, že by měl být i při zvětšení přirozeně stabilní, Farova konstrukční škola je zárukou.
Ten od Vostrého neznám, ale jak se tady píše, byla by to asi také rozumná volba.
Vždycky mám větší chuť, když je vidím na nějaké akci (Zlín cup Halenkovice, Čmelák show Holešov...).
Jestli mě to konečně zlomí

, tak se podělím o zkušenosti
