Web Espritmodel.com
Web Espritmodel.com
Chtěl bych se zeptat všech přítomných co se jim líbí nebo také nelíbí na webu http://www.espritmodel.com . Co vám tam chybí a co by jste například také uvítali. Vašich názorů si velmi ceníme a budeme rádi, pokud to povede ke zkvalitnění služeb.
team Espritmodel.com
Petr
team Espritmodel.com
Petr
Re: Web Espritmodel.com
Trochu mě mate to americké sídlo a čeština... Ten shop provozují češi?
Espritmodel.com znám už od loňského léta, omezený výběr, ale základní nabídka stačí.
Co je podle mě mínus, je pohybování se v kategoriích, ty jsou pomocí malých ikonek, ale když se vnořím hlouběji, už nevím kde jsem ... takže tam klikám o 106 a za 2 minuty je po náladě nakupovat.
Chtělo by to nahoře info o dané kategorii, kde se právě nacházím.
RayBan
Co je podle mě mínus, je pohybování se v kategoriích, ty jsou pomocí malých ikonek, ale když se vnořím hlouběji, už nevím kde jsem ... takže tam klikám o 106 a za 2 minuty je po náladě nakupovat.
Chtělo by to nahoře info o dané kategorii, kde se právě nacházím.
RayBan
Re: Web Espritmodel.com
Kovboj píše:Trochu mě mate to americké sídlo a čeština... Ten shop provozují češi?
To je proto, že majitel pochází z čech.
RayBan píše:Espritmodel.com znám už od loňského léta, omezený výběr, ale základní nabídka stačí.
Co je podle mě mínus, je pohybování se v kategoriích, ty jsou pomocí malých ikonek, ale když se vnořím hlouběji, už nevím kde jsem ... takže tam klikám o 106 a za 2 minuty je po náladě nakupovat.
Chtělo by to nahoře info o dané kategorii, kde se právě nacházím.
RayBan
Vnoření do kategorií je zobrazeno na konci stránky kde je možné kliknou na kteroukoliv úroveň. Zkusím prosadit zobrazení vnoření do kategorií i na začátku stránky.
-
rampa_mckvak
- Příspěvky: 2356
- Registrován: čtv 06.11.2008 0:00
- Bydliště: Někde na okraji Mléčné dráhy, kousíček za Alfa Centauri. A tam někde je Lounsko
hajek píše:lepis píše:i to ceske menum by se hodilo na prepnuti bud CZ nebo EN a tezko se na vasich strankach orientuje ale chystam se u v as neco koupit po prvedoufejme ze to projde v pohode
České menu se neoplatí, česky mluvících zákazníků je asi jenom 3% a systém na to není také připraven.
A tím pádem přicházíte o kšefty. I z těch 3% může být časem více. Nic ve zlém a osobního, ale mě dost nasírá i uráží to, že když někde slyším větu jste pro nás malej trh a to se nám nevyplatí.
Co neubrzdíš neukecáš.
rampa_mckvak píše:A tím pádem přicházíte o kšefty. I z těch 3% může být časem více. Nic ve zlém a osobního, ale mě dost nasírá i uráží to, že když někde slyším větu jste pro nás malej trh a to se nám nevyplatí.
V tom není nic urážlivého. Ten obchod prostě není zaměřen na české klienty. To že tam občas češi nakoupí je pro provozovatele příjemný bonus "zadarmo", ale je to americký obchod orientovaný na američany.
Je to asi stejně tak urážlivé, jako když si v NY sedneš to taxíku a budeš se divit že taxikář nebude rozumět češtině
mph1 píše:Hm, tak proc se na ceskem foru ptaji na nazory, kdyz je Cesi nezajimaji?
Ze by jenom PR zdarma?
Vážíme si každého zákazníka, ale bohužel systém neumožňuje multijazyčnou verzi a kdo jednou provozuje podobný systém pro obchod, tak mi dá určitě za pravdu, že multijazyková verze je velmi náročná na čas a lidské zdroje.
Ptal jsem se na názory lidí, protože vím, že tady jsou schopní lidé, kteří mají zkušenosti a jejich názory nám určitě pomohou pro zkvalitnění celého systému nebo najít mezery.