JENDA01 píše:Ahoj,
mohl bych se zeptat majitelů MENTORA na kolik šroubkůupevňjí na to PLASTOVÉ LOŽE motor. Zrovna jsem řešil kolegovy při záletu podobné problémy.
![]()
Jinak motorizace s mým motorem Turnigy SK-3548/900 tříčlánek vrtule
13/7. Daly jsme čtyřčlánek (myslím ideální pro tento letoun) vrtule 13/4
pro klidné létání (pro ty co se perou s plynem) 11/5,5 pro svižnější létání. Při obojím osazení udržuje horizontální let na cc-1/2 plynu. má dostatečnou rezervu výkonu.
Jenda
Já mám Turnigy SK 35-48 upevněný 4 šrouby, je pravda, že 2 jsem našrouboval bez problému, kvůli dalšíma dvěma jsem musel do přepážky vrtat. Samotná přepážka je uchycena k trupu letadla ale pouze 2 šrouby, takže případný kámen úrazu bych viděl tam. Motor od přepážky určitě neupadne.
Ale u 2 šrobů, které drží přepážku na trupu hrozí, že se zlomí vlivem páky, která na ně může působit (kvůli vyosení způsobenému stavěcími šrouby). Proto doporučuju (je to doporučené i v anglickém manuálu) vyvrtat do přepážky otvor o průměru 4mm namísto 3, aby se tak eliminovalo případné zlomení šroubu v přepážce.