Jaké má být napětí Lipo 3S za letu?
Jaké má být napětí Lipo 3S za letu?
Zkoušel jsem na zemi s wattmetrem odběr a naměřil jsem toto:
v klidu napětí cca 12,5V
na plný kotel na zemi cca 9,5V a proud cca 38A
Baterka je RAY 3S 2200, 25C - dost nová
motor AXI 2826/10 (max. 42A), SPIN 44, APC 13x8
Je takový pokles napětí v pořádku, nebo by to chtělo lepší baterku?
v klidu napětí cca 12,5V
na plný kotel na zemi cca 9,5V a proud cca 38A
Baterka je RAY 3S 2200, 25C - dost nová
motor AXI 2826/10 (max. 42A), SPIN 44, APC 13x8
Je takový pokles napětí v pořádku, nebo by to chtělo lepší baterku?
Re: Jaké má být napětí Lipo 3S za letu?
hbr píše:Zkoušel jsem na zemi s wattmetrem odběr a naměřil jsem toto:
v klidu napětí cca 12,5V
na plný kotel na zemi cca 9,5V a proud cca 38A
Baterka je RAY 3S 2200, 25C - dost nová
motor AXI 2826/10 (max. 42A), SPIN 44, APC 13x8
Je takový pokles napětí v pořádku, nebo by to chtělo lepší baterku?
pokud někdo uvede na baterce 25C a při 17C to neudrží ani 3,3V/čl, tak taková "značka" (přelepka) se 100%+ marží prodejce by u mě skončila - jako komplet.
čili tvoje baterka je blato, neudrží napětí při potřebném proudu. nicméně odběr nad 20C obecně je pouze pro režim ostrého motorování po dobu několika málo vteřin - hotliner, větroň většího vzrůstu... 3D nesmyslolet
pro srovnání zippy 2200/20-30C mi v druhé sezóně (rok a cca 50cyklů od prvního použití) při 42A držely cca 10,8V. o ceně se nemá smysl bavit, ta je asi třetinová.. kdyby tak ti přelepovači aspoň přelepovali něco kvalitního a ne nějaký sračky...
Ona není "dost nová", spíš jsem měl napsat nelétaná. Mám ji doma asi 3/4 roku, letadlo do kterého patří zatím ve vzduchu nebylo, takže absolvovala jenom motorové zkoušky. Za tu dobu jsem ji párkrát trochu vybil a dobil, nikdy žádné extrémy. Možná za to můžu sám nevhodným skladováním.
Konektory 4mm, pájel jsem je sám a nemám s tím moc zkušeností, ale neřekl bych, že jsou úplně blbě.
Dám ji ještě šanci, pár cyklů a uvidíme.
Konektory 4mm, pájel jsem je sám a nemám s tím moc zkušeností, ale neřekl bych, že jsou úplně blbě.
Dám ji ještě šanci, pár cyklů a uvidíme.
Naposledy upravil(a) hbr dne ned 08.11.2009 12:19, celkem upraveno 1 x.
-
Polynom
- Příspěvky: 1340
- Registrován: stř 24.11.2004 0:00
- Bydliště: Praha6-Nebušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké má být napětí Lipo 3S za letu?
hbr píše:Zkoušel jsem na zemi s wattmetrem odběr a naměřil jsem toto:
v klidu napětí cca 12,5V
na plný kotel na zemi cca 9,5V a proud cca 38A
Baterka je RAY 3S 2200, 25C - dost nová
motor AXI 2826/10 (max. 42A), SPIN 44, APC 13x8
Je takový pokles napětí v pořádku, nebo by to chtělo lepší baterku?
stačí ti výkon? pokud ano tak to neřeš pokud ne tak novou baterku...
Re: Jaké má být napětí Lipo 3S za letu?
elepilot píše:hbr píše:Zkoušel jsem na zemi s wattmetrem odběr a naměřil jsem toto:
v klidu napětí cca 12,5V
na plný kotel na zemi cca 9,5V a proud cca 38A
Baterka je RAY 3S 2200, 25C - dost nová
motor AXI 2826/10 (max. 42A), SPIN 44, APC 13x8
Je takový pokles napětí v pořádku, nebo by to chtělo lepší baterku?
pokud někdo uvede na baterce 25C a při 17C to neudrží ani 3,3V/čl, tak taková "značka" (přelepka) se 100%+ marží prodejce by u mě skončila - jako komplet.
čili tvoje baterka je blato, neudrží napětí při potřebném proudu. nicméně odběr nad 20C obecně je pouze pro režim ostrého motorování po dobu několika málo vteřin - hotliner, větroň většího vzrůstu... 3D nesmyslolet
pro srovnání zippy 2200/20-30C mi v druhé sezóně (rok a cca 50cyklů od prvního použití) při 42A držely cca 10,8V. o ceně se nemá smysl bavit, ta je asi třetinová.. kdyby tak ti přelepovači aspoň přelepovali něco kvalitního a ne nějaký sračky...
Já jak jdu něco kupovat do model, kvelbu..jako druhou věc po požadavku na zboží, dávám...(odkud pa to máte?) Jak se dozvím, že od Pelikána....odcházím.
Sice je to nejúspěšnější model obchodník v čechách, ale nějak tuším proč.
Prostě baterka RAY, motory RAY a mnoho dalšího, rozhodně nebrat.
Skúsim zodpovedať pôvodnú otázku - "Jaké má být napětí Lipo 3S za letu?"
Čo čítam na RCG plus moje skúsenosti ukazujú, že ak je na baterke menej ako 3,5V/článok, tak sa pri sústavnom odbere prúdu už prehrieva. Rovnako ľudia, čo sa snažia zoštandardizovať C-rating tvrdia, že baterka, čo nedokáže udržať pri definovanom C-odbere 3,5V/čánok, nemá korektný rating.
Brať to ale veľmi zhruba a pre novú baterku.
Pre praktický život - tak, ako píše Polynom.
Čo čítam na RCG plus moje skúsenosti ukazujú, že ak je na baterke menej ako 3,5V/článok, tak sa pri sústavnom odbere prúdu už prehrieva. Rovnako ľudia, čo sa snažia zoštandardizovať C-rating tvrdia, že baterka, čo nedokáže udržať pri definovanom C-odbere 3,5V/čánok, nemá korektný rating.
Brať to ale veľmi zhruba a pre novú baterku.
Pre praktický život - tak, ako píše Polynom.
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=72
Re: Jaké má být napětí Lipo 3S za letu?
graup15 píše:Já jak jdu něco kupovat do model, kvelbu..jako druhou věc po požadavku na zboží, dávám...(odkud pa to máte?) Jak se dozvím, že od Pelikána....odcházím.
Sice je to nejúspěšnější model obchodník v čechách, ale nějak tuším proč.
Prostě baterka RAY, motory RAY a mnoho dalšího, rozhodně nebrat.
Vidíš, a já zase mám zkušenost, že 1800 mAh Dualsky XP Power GT od Hořejšího stála za prd (1300mAh) a po roce a asi 40 cyklech jsem ji vyhodil. A baterka o stejné kapacitě PolyQuest od Pelikána měla po 2 sezonách 1600mAh. Obě při proudech pod 20A.
Ono jde mnohdy i o štěstí na jakou sérii narazíš. Takže i Hořejší (kterého jsi sice nejmenoval, ale tak nějak vím, že jsi ho měl k dobru jako příklad kvality