zhavici svicka problem!
zhavici svicka problem!
ahoj mam takovej problem do vcerejska bylo vsechno ok ale dnes jsem za 1/2 hod. odrovnal 4 svicky !!!! R3 a R4 nejsou prepaleny ale jenom sezkvareny dovnitr (porad zhavijou) ale vlakno je speceny !!!!
nestalo se vam neco podobnyho?
cim by to mohlo bejt sakra?
dik za kazdou radu!
nestalo se vam neco podobnyho?
cim by to mohlo bejt sakra?
dik za kazdou radu!
- fiser.modely
- Příspěvky: 1102
- Registrován: stř 10.06.2009 0:00
- Bydliště: Frenštát Pod Radhoštěm.
- Kontaktovat uživatele:
palivo stejny do karbecu jsem nevrtal do te doby nez se sezkvarily dve svicky
napadlo me ze to vypada jak kdyby tam slo nepatrne min nitra a nestihalo to ochlazovat tu svicku ale teplota je vnormalu ale vsiml jsem si ze mam naprasklou nadrzku a mozna kdyz neni pretlakovana tak to nato muze mit vliv ale asi ne
vubec nechapu co se mohlo stat sakra!
napadlo me ze to vypada jak kdyby tam slo nepatrne min nitra a nestihalo to ochlazovat tu svicku ale teplota je vnormalu ale vsiml jsem si ze mam naprasklou nadrzku a mozna kdyz neni pretlakovana tak to nato muze mit vliv ale asi ne
vubec nechapu co se mohlo stat sakra!
klaticr1 píše:... ale vsiml jsem si ze mam naprasklou nadrzku a mozna kdyz neni pretlakovana tak to nato muze mit vliv ale asi ne
vubec nechapu co se mohlo stat sakra!
Jestli je praskla nadrzka a tim padem nefunguje tlakovani tak motor bezi extreme na chudo a nemuze se uchladit, bud rad ze si ho nezadrel. Rozdil mezi tlakovanim a netlakovanim je tak treba pul otacky na hlavni jehle...
T-Rex 600N Spirit, Tx Aurora.
- Celeron
- Příspěvky: 10875
- Registrován: pát 23.04.2010 0:00
- Bydliště: Nový Bydžov ČR
- Kontaktovat uživatele:
Jo tohle seskvareni vlakna delalo na F3D chcipani motoru na konci zavodu odpustenim tlaku z nadrze. Ochuzeni na velkych otackach. Co let, to svicka
Tak jsem to vyresil, ze se nevypoustel tlak ale uvolnila se hadicka s palivem ze dna nadrze a ta strikla do sani motoru a prechlastalo to motor. Svicky pak neodchazely.
Jirka
Jirka
U toho auta to je tounádrží, pokud špatně těsní tak si motor tahá strašně málo paliva, ale musíš to poznat už na chodu motoru, jednoznačně ti při plném plynu musí chcípnout. Pokud ten tlak neuchází nějak extrémně tak se projevu jen zvýšenou teplotou... kolik jsi měl na svíčce když si to měřil? kolem 160-180?
http://lee93.rajce.idnes.cz/Cabarna_13.6.08/
H1N1 píše:U toho auta to je tounádrží, pokud špatně těsní tak si motor tahá strašně málo paliva, ale musíš to poznat už na chodu motoru, jednoznačně ti při plném plynu musí chcípnout. Pokud ten tlak neuchází nějak extrémně tak se projevu jen zvýšenou teplotou... kolik jsi měl na svíčce když si to měřil? kolem 160-180?
140 ale je fakt ze jsem to meril tak po 30 vterinach