http://relax450.rajce.idnes.cz/Trex450P ... G_1469.jpg
Pak už měrka ( malá vodováha co na ní mám na oboustranve - snímek před tím na odkazu nahoře - je asi zbytečná, jenom kontrola navíc při níž ale musí stát nezkroucenej Trex na vyvážený desce aby byla hřídel kolmo hřídel kolmo.....
Ten zápornej kolektiv -5 není asi dostatečnej na visení v reverzu ( což mi dloho hrozit nebude ), jinak na záchranu ve větru a autorotaci by stačit měl. THR kříivky mi Houška na Iddle 1 a 2 dal do véčka, protože tam je zápor dost vysoko ( -9 ). Pokud tam máš těch -5 tak asi těch 80% bohatě stačí.
K tomu Normál vs Iddle 1 pro začátečníka to jednoznačně nevidím. Já jsem z letadel zbyklej na klasickej plyn, autorotace je novum a při prvních pokusech mě citelně uklidňovalo, že prostě stáhnu plyn jak to mám zažitý. Jenomže to bych tam měl mít buď menší zápornej úhel na rotoru, anebo to hlavně udělat pomalu !!! Normál mám jenom -4,5, ale i tak se mi to málem vymstilo. Při úplně prvním pokusu ( čumákem k sobě .... ) se Trex zaklonil a já jak to při srovnání posadil radši na zem, stáhnul jsem tu páku asi dost rychle a Trex se bleskově s bouchnutím přicucnul na asfalt. Rozložilo se to do kříže a ten se sesmeknul, bez něj by to byla pěkná rána, hlavně z větší vejšky
S Iddle 1 bych zapnul autorotaci, s plynem moc nebláznil ( možná ), Trex by z malý vejšky pomalu vytratil rychlost a sednul možná jako do peřiny. Ale je to o tom nácviku na spínač, reflexu a neleknout se "na dlouho"