FlyBear píše:Ale ke konci jízdy je již pokles výkonu jasně viditelný, auto už nemá ten "drive", nejede tak rychle ani nezrychluje a je celkově línější, na plný plyn se už nepostaví na zadní... To jsou všechno příznaky pro jezdce, že je na čase baterie vyměnit a dobít. Vypnutí pohonu reglem je až poslední záchranná akce, nedoporučuju na ni čekat (kvůli životnosti baterií).
Přesně tak je to znát i u toho ss Titana s ochranou pípákem. Jak začně ubírat, tak do cca minuty začne pípák vyhrožovat. Jo a taky nedoporučuju žádné zásahy do silových kabelů (bastly podobné lipostopu atd.). Kámošovi shořelo skoro celé auto díky přechodovému odporu na silovině (do které se vrtal). Pípák je zapojený jen do servisního konektoru, takže se nemusí nikam zasahovat.
Pro zajímavost-když mi se stejnosměrným Titanem s lipolkama vydrží jezdit 30-35 minut (smíšená jízda), o kolik by sse čas prodloužil při poušití nějakého brushless comba? (předpokládám nárůst času díky vyšší účinnosti cca 15-20%), je to tak možné?