Regl, ktery neni vodeodolny, davat zasadne do balonku nebo do kondomu. A bacha i na zkondenzovanou vlhkost. Popripade ho muzes vodezodolnit Plasti Dipem neboj jinym lepidlovitym pripravkem. Uz se tu o tom psalo, tak pohledej.
1:10 Thunder Tiger
Re: 1:10 Thunder Tiger
To je zvlastni vid 
Regl, ktery neni vodeodolny, davat zasadne do balonku nebo do kondomu. A bacha i na zkondenzovanou vlhkost. Popripade ho muzes vodezodolnit Plasti Dipem neboj jinym lepidlovitym pripravkem. Uz se tu o tom psalo, tak pohledej.
Regl, ktery neni vodeodolny, davat zasadne do balonku nebo do kondomu. A bacha i na zkondenzovanou vlhkost. Popripade ho muzes vodezodolnit Plasti Dipem neboj jinym lepidlovitym pripravkem. Uz se tu o tom psalo, tak pohledej.
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1:10 Thunder Tiger
http://darthhokro.rajce.idnes.cz/
-
Doktor
- Příspěvky: 5851
- Registrován: ned 29.04.2007 0:00
- Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1:10 Thunder Tiger
radekjack1 píše:V sobotu jsem s touhle (Sparrowhwawk XB) řádil na sněhu a v neděli jsem chtěl zas.Jenže jak jsem to zapnul ,v pěti vteřinách mi zhořel regl.Tak jsem ho rozdělal a byla tam voda.![]()
Tak mně se podařilo v sobotu i v neděli utrhnout neteř od PC a padlo asi osm baterek. Musim zaťukat že s elektronikou žádnej problém a úpravy proti vodě 0. Pučil sem si synovcovo Stadium Blitzera kterýho sem mu koupil k vánocum a jež ho nijak "nebere". Synovec je už bohužel na cestě ke kyberzávislosti a otec ho v tom ještě podporuje a je mu velkým "pařmen" vzorem.
Po jízdě kompresor a sušení u krbovek. Musim říct, že udržet 2WD truggynu na uježděným sněhu je docela prdel. Neteř mi se čtyřkolkou slušně natírala!
Teď mam velké nutkání pořídit si klasickou 2WD buggynu na takové kravení. Doma mi leží bez užitku Mig 500 race, ss 50A regl, pípák pro 3S LiPo a zahálí asi 6 kusů 3S liPolek 2,65-3Ah. Takže mi teď v hlavě leží Jekyll od TeamC a nebo Edge od FTX.
>tlavelza
Pokud se Ti podařilo vychytat problém na motoru tak jedině dobře. Počkej ale ještě na léto kdy bude o 35-40°C víc než bylo teď o víkendu a motor nebude chlazenej "sněhem". Pokud to bude v pohodě i v létě tak fajn.
- radekjack1
- Příspěvky: 64
- Registrován: pát 05.10.2012 23:05
- Bydliště: Přerov
Re: 1:10 Thunder Tiger
No motor už jsem taky měnil a bylo to v létě
nevydržel ani tři baterie za sebou. 
Colibri V4,V4.5,SPARROWHAWK XB,ST-1,F1
Re: 1:10 Thunder Tiger
Když se mi povolil červík na kardanu na přední náhon,tak z toho najednou bylo 2WD a nic moc,červíky se prostě musej zalepit.O tom teple v létě jsem taky uvažoval a napadlo mě toto,co ty na to? http://www.rc-auta.eu/zbozi/5017/Alu-ch ... -elox-.htm
Re: 1:10 Thunder Tiger
Koukám že si elektro užíváte
. To ale není nic proti tomu,když kolegovy v sobotu po zhruba 3m skoku na buggy 1:8 (nitro) ulomila páka serva řízení a vypadl kontakt napájení přijímač.Pochopytelně pod plným plynem vzalo auto směr přes pole a kolega ho honil -vysílačku nad hlavou (asi lovil signál) až do potoka.Dlouho jsem se tak nezasmál.Po každé,když se někde zaseklo a on už dobíhal,vystřelilo zcela jiným směrem.Nakonec vylezl z potoka po pás mokrý a než došel zpět,měl nohavice jako novodurové trubky a z auta kus ledu.Vše dopadlo dobře,a spravil to horkej čaj.
Druhý den už tolik štěstí neměl a zlomil přední poloosu.Nicměně srandy kopec
Druhý den už tolik štěstí neměl a zlomil přední poloosu.Nicměně srandy kopec
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
-
Doktor
- Příspěvky: 5851
- Registrován: ned 29.04.2007 0:00
- Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1:10 Thunder Tiger
>tlavelza
Tak nějakej aktivní chladič je na motor určitě dobrej a mělo by to pomoct.
Jinak 4WD vs. 2WD. Dvoukolka je prostě tam kde chybí adheze (třeba ten uježděnej sníh) vůči 4WD celkem v prd***. Kde má silně navrch jsou nároky na "pilotáž". Jenom se s tim rozjet a udržet přímej směr bez hodin. Projet na tomhle povrchu zatáčku bez hodin, akcelerovat za zatáčkou bez hodin a dobrzdit před další zatáčkou opět bez hodin je slušnej adrenalin. 4WD jede kam ho pošleš. Když jezdíš s 2WD vedle 4WD, tak si připadáš jako zoufalec. Pučíš si tedy 4WD a po chvíli chceš zpátky 2WD, protože 4WD je nuda.
Ideál je mít ve stáji oboje!
>Back
Zřejmě slušnej oddíl! Podívaná to musela bejt dobrá!
Tak nějakej aktivní chladič je na motor určitě dobrej a mělo by to pomoct.
Jinak 4WD vs. 2WD. Dvoukolka je prostě tam kde chybí adheze (třeba ten uježděnej sníh) vůči 4WD celkem v prd***. Kde má silně navrch jsou nároky na "pilotáž". Jenom se s tim rozjet a udržet přímej směr bez hodin. Projet na tomhle povrchu zatáčku bez hodin, akcelerovat za zatáčkou bez hodin a dobrzdit před další zatáčkou opět bez hodin je slušnej adrenalin. 4WD jede kam ho pošleš. Když jezdíš s 2WD vedle 4WD, tak si připadáš jako zoufalec. Pučíš si tedy 4WD a po chvíli chceš zpátky 2WD, protože 4WD je nuda.
Ideál je mít ve stáji oboje!
>Back
Zřejmě slušnej oddíl! Podívaná to musela bejt dobrá!