HPI Savge X SS - vůle tyček řízení

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Stifko
Příspěvky: 3
Registrován: stř 20.02.2013 16:29

HPI Savge X SS - vůle tyček řízení

#1 Příspěvek od Stifko »

Na předních i zadních kolech je celkem vůle na kloubech tyček "řízení",prodejce říkal,se to nemám řešit do doby než samy vypadnou nebo půjdou rukou vycvaknout.Prej po výměně to vydrží tak tři jízdy a bude to zase stejné,co vy na to?vůle se mi zda když vezmu za kolečko tak 3-5mm
Uživatelský avatar
fiser.modely
Příspěvky: 1102
Registrován: stř 10.06.2009 0:00
Bydliště: Frenštát Pod Radhoštěm.
Kontaktovat uživatele:

Re: HPI Savge X SS - vůle tyček řízení

#2 Příspěvek od fiser.modely »

Vuli tam mám taky a vubec to neřeším,jezdím,jezdím a jezdím..
Uživatelský avatar
scarabeus
Příspěvky: 2696
Registrován: ned 10.12.2006 0:00
Bydliště: Praha 5

Re: HPI Savge X SS - vůle tyček řízení

#3 Příspěvek od scarabeus »

Vule byt MUSI, jinak bys to neuridil. Pokud by bylo vse temer na pevno, kazda zmena smeru by byla neskutecne ostra = vo hubu.

Ztotoznuji se s nazorem prodejce, ze pokud to nejde lehce sundat rukou, neresil bych to.
Stifko
Příspěvky: 3
Registrován: stř 20.02.2013 16:29

Re: HPI Savge X SS - vůle tyček řízení

#4 Příspěvek od Stifko »

Takže když objednám nové kloubky,kvalitní, tak se mi zpřesní řízení a věčně to bude na boudě :-)
Uživatelský avatar
scarabeus
Příspěvky: 2696
Registrován: ned 10.12.2006 0:00
Bydliště: Praha 5

Re: HPI Savge X SS - vůle tyček řízení

#5 Příspěvek od scarabeus »

Spis to bude jen presnejsi. Vule tam budou vzdycky. Kdyby se ti podarilo je uplne odstranit, pak by to bylo teprve o nicem.
Stifko
Příspěvky: 3
Registrován: stř 20.02.2013 16:29

Re: HPI Savge X SS - vůle tyček řízení

#6 Příspěvek od Stifko »

Teď to mám doma rozdělané a koukal jsem že mám i náhradní pouzdra na tyčku řízení,jedná se o zadní,ale jsou bez kovového kloubu,ten mám vycvaknout a nacvaknout do nového pouzdra?A ještě jedna věc,jaktože mám štelovatelné zadní tyčky a přední jsou pevné,nebo že by byl jen rozdíl v tom že zadní mají šestihran na nastavení a přední se musejí na jednom konci sundat a vytočit-zatočit?
Odpovědět

Zpět na „Auta“