Stránka 8 z 100
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: úte 18.03.2014 20:24
od gardenroute
Ten můj je Electrolux z Elektroworldu, má nádherně velké číslice, což je pro můj již trochu vetchý zrak velká paráda. Na Tx ho mám od loňského dubna, baterky jsem měnil 1x, a při každém letu ho používám.
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pát 21.03.2014 10:52
od hanysek
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pát 21.03.2014 11:41
od texmur
hanysek píše:Právě dorazilo
ty to budeš měnit za motory z P1 nebo P2?
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pát 21.03.2014 12:21
od gardenroute
texmur píše:ty to budeš měnit za motory z P1 nebo P2?
Měnit s E300 sadou motory v P2 či Vision je nesmysl, jsou to v podstatě ty samé (až na drobné změny) motory. Vedle P1 je to (a E600) určeno hlavně i pro jiné stroje z produkce DJI.
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pát 21.03.2014 13:24
od dt
off píše:Stejně je mi divné, jak jde udělat špatné uložení Home Pointu. Home point by se buď uložit měl, a nebo neměl. Ale kde se vezme "špatný"?
Já nevím jestli to padlo nebo ne (nečetl jsem celé vlákno), ale upozorňuju na jednu věc. Home point jde i zapsat pokynem z TX. Stačí několikrát "zablikat" přepínačem mezi CL a HL. Tím dojde k zápisu aktuální pozice jako nového home pointu. Naza při tom zabliká rychle zeleně.
Umím si teoreticky představit situaci, kdy pilot odstartuje s nedostatečně synchronizovaným GPS (nemá home point) a pak v průběhu letu vynutí zápis home point. Je možné, že v tu chvíli Naza zapíše souřadnice i přesto, že díky malému počtu satelitů jsou třeba o 10km mimo. Je tento scénář možný?
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pát 21.03.2014 13:28
od hanysek
Tak tak, měním P1 motory, akorát jsem se neuvědomil, že vlastně ledky jsou na původních regulátorech, čím bych to mohl nahradit? Nechci tam žádné brutální pásky kolo celého Phantoma

Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pát 21.03.2014 13:32
od gardenroute
dt píše:...Já nevím jestli to padlo nebo ne (nečetl jsem celé vlákno), ale upozorňuju na jednu věc. Home point jde i zapsat pokynem z TX. Stačí několikrát "zablikat" přepínačem mezi CL a HL. Tím dojde k zápisu aktuální pozice jako nového home pointu. Naza při tom zabliká rychle zeleně. Umím si teoreticky představit situaci, kdy pilot odstartuje s nedostatečně synchronizovaným GPS (nemá home point) a pak v průběhu letu vynutí zápis home point. Je možné, že v tu chvíli Naza zapíše souřadnice i přesto, že díky malému počtu satelitů jsou třeba o 10km mimo. Je tento scénář možný?...
Zápis HomePointu za letu je standardní funkce NAZA, a zapsat by se znovu měl, pokud jsou vhodné podmínky pro nový zápis, ty by měly být stejné (tzn. dostatečný počet satelitů), jako při prvotním zápisu při bootování NAZA po zapojení baterie. Pochybuji, že by NAZA zapsala nějakou špatnou pozici, ať už v režimu automat. zápisu před startem při bootu, nebo ručně již za letu.
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pát 21.03.2014 13:36
od gardenroute
hanysek píše:Tak tak, měním P1 motory, akorát jsem se neuvědomil, že vlastně ledky jsou na původních regulátorech, čím bych to mohl nahradit? Nechci tam žádné brutální pásky kolo celého Phantoma 
Já bych ty regulátory neměnil, zvedneš si tím dost AUW, a nic zásadního nezískáš - musel by jsi je odstrojit od krabiček, je to zbytečná hmotnost navíc, a řešit právě i to osvětlení. Řada lidí, kteří to měnili, měnili jen právě motory (a s nimi vrtule).
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pát 21.03.2014 13:39
od hanysek
Aha to mě nenapadlo, takže myslíš, že neměnit? Asi udělám pokus a pak uvidím. Je fakt, že jsou o dost težší.
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pát 21.03.2014 13:46
od gardenroute
Tak mám na cestě toto - něco nového, a tuze zajímavého, pozná někdo, co to asi může být

?
Hmotnost 11 gramů, integrovaná vlastní 210mA LiPo baterie, na rozdíl od fotky to je celé schované ve smrštitelné fólii, a napovím, má to 3.125" drátovou anténu (obrázek níže také napoví). Už se pro to chystá místo na Ptaakovi vzadu na nosné plošině pro užitečný náklad, vedle FPV Tx.
Brzy udělám test, teď je to ještě někde nad Atlantikem...
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pát 21.03.2014 13:47
od texmur
gardenroute píše:Měnit s E300 sadou motory v P2 či Vision je nesmysl, jsou to v podstatě ty samé (až na drobné změny) motory. Vedle P1 je to (a E600) určeno hlavně i pro jiné stroje z produkce DJI.
jaké jsou ty drobné změny oproti P2 motorům?
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pát 21.03.2014 13:50
od texmur
gardenroute píše:Tak mám na cestě toto - něco nového, a tuze zajímavého, pozná někdo, co to asi může být

?
Hmotnost 11 gramů, integrovaná vlastní 210mA LiPo baterie, na rozdíl od fotky to je celé schované ve smrštitelné fólii, a napovím, má to 3.125" drátovou anténu (obrázek níže také napoví). Už se pro to chystá místo na Ptaakovi vzadu na nosné plošině pro užitečný náklad, vedle FPV Tx.
Brzy udělám test, teď je to ještě někde nad Atlantikem...
Solutions for finding lost RC aircraft jsem zvědavý jak to bude fungovat - čím se to vyhledává?
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pát 21.03.2014 13:56
od gardenroute
hanysek píše:Aha to mě nenapadlo, takže myslíš, že neměnit? Asi udělám pokus a pak uvidím. Je fakt, že jsou o dost težší.
Nechci dělat chytráka, zkus se poradit s
Dr. Turbem z DJI v této diskusi, kde se řeší všechno kolem
Propulsion System for Multirotor. Aby jsi o to, co pořešíš novými motory a vrtulemi nepřišel vyšší hmotností nových ESC...
texmur píše:jaké jsou ty drobné změny oproti P2 motorům?
Motory z E300 jsou v podstatě konstrukčně stejné jako u P2 (Vision), při návrhu E300 se z nich vycházelo, jsou tam myslím o něco lepší ložiska, možná ještě něco, podrobnosti najdeš v té výše uvedené diskuzi moderované Dr. Turbem z DJI, který to navrhoval a vyvíjel.
Jen musím konstatovat, že kombinací nových DJI design 9" vrtulí a mých (v době pořízení velmi drahých)
Antigravity! motorů jsem konečně velmi potěšen, předpokládám, že s DJI motory z E300 to bude podobné.
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pát 21.03.2014 13:57
od dt
gardenroute píše:Pochybuji, že by NAZA zapsala nějakou špatnou pozici, ať už v režimu automat. zápisu před startem při bootu, nebo ručně již za letu.
Pochybovat není totéž jako zcela tu možnost vyloučit. Umíme tuto možnost úplně vyloučit?
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pát 21.03.2014 14:08
od gardenroute
texmur píše:@gardenroute" - Tak mám na cestě toto - něco nového....
Solutions for finding lost RC aircraft jsem zvědavý jak to bude fungovat - čím se to vyhledává?
Takto vypadá původní řešení (pro pejsky a kočičky, anebo děti).
Tim (majitel firmy a konstruktér toho řešení) mě na zakázku vyrobil-upravil speciální odlehčenou verzi pro modelová letadla, bez toho odolného vodotěsného obalu.
Chodí to výborně, nepotřebuje GPS, nepotřebuje GSM, dosah až 2 míle, žádné YAGi antény a složitý nácvik vyhledávání. Při běžném letu to nic nevysílá (jen přijímač), až při úletu se to dá vzdálené aktivovat.
Tady o tom běží diskuze (modelářské forum OPEN Pilot)Do svého Ptaaka, už mám investováno tolik, že toto za to stojí.