Pomoc při výběru auta
Re: Pomoc při výběru auta
Vattera je univerzál,na rychle i expedice,i třeba trial.Traxas asi brzo omrzí,je jich plnej bazar,když trošku přeženu
.
-
jirka.sedlon
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob 04.05.2013 13:40
Re: Pomoc při výběru auta
no, že jsem těch traxxas Rally našel....(ironicky řečeno:-))...po bazarech jsou e-reva v dezolátním stavu a za cenu novýho
Re: Pomoc při výběru auta
No záleží na každém,mě třeba už po měsíci to 15 minutové šílené ježdění sem tam nebo okolo sebe omrzelo-rychle pod cenou prodat a koupil jsem radši expedici.To je to pravé ježdění,jako se skutečným
.
Re: Pomoc při výběru auta
Jestli máš na mysli tuhle Vateru:http://www.modelarina.cz/rc-auto-vaterra-kemora-114-4wd-brushless-rtr-24ghz-p-11229.html tak ta absolutně na expedice není! Mně osobně se líbí jak Traxxas tak Vatera. Na Vateře se mi nelíbí odkryté převody (hodně nepříjemná věc
) a to že je postavena pravdopodobně postavená na cestovním podvozku, kdežto traxxas Rally je postaven na podvozku od 1/16 Reva. Výhodou Vatery je to že ji stačí jedna baterka, lepší rc souprava bordel kryt v RTR setu a některé částí už v základu jsou kovové. Traxxas je osvědčený a dost "blbuvzdorný".
Nevím který je lepší. Kde budeš jezdit? Na Vateru se budou také hůř shánět díly. Tato značka není ještě tak "rozšířená" a traxxas je skoro všude. 
Naposledy upravil(a) Stiwo dne úte 07.05.2013 16:19, celkem upraveno 1 x.
Axial scx10 JK, Traxxas Slash 2WD, Spektrum DX4S Bixler 1.1, Spektrum DX6
Re: Pomoc při výběru auta
Stiwo píše:Jestli máš tuhle Vateru: http://www.modelarina.cz/rc-auto-vaterr ... 11229.html tak ta absolutně na expedice není! Mně osobně se líbí jak Traxxas tak Vatera. Na Vateře se mi nelíbí odkryté převody (hodně nepříjemná věc)
Na Kemoře slouží jako kryt převodů i všeho ostatního kokpit s pilotem
Ale ohledně té expedice podle mě myslel Twin Hammers Rock Racer od stejné firmy.
Stiwo píše:Na Vateru se budou také hůř shánět díly. Tato značka není ještě tak "rozšířená" a traxxas je skoro všude.
Je za tím Horizon Hobby, takže stejná firma jako za Losi, Blade, E-flite, Spektrum... O náhradní díly bych se nebál.
Re: Pomoc při výběru auta
Ano nebude problém ale traxxas najdeš ještě líp. 
Axial scx10 JK, Traxxas Slash 2WD, Spektrum DX4S Bixler 1.1, Spektrum DX6
-
jirka.sedlon
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob 04.05.2013 13:40
Re: Pomoc při výběru auta
jezdit budu po asfaltu a na chalupe na posekaný zahradě, takže na trávníku...max. nějaká neupravená cesta s kamínky....rozhodně nebudu auto huntovat v nějakým bordelu(zatím). jsem začátečník a zatím nemám vyhraněný požadavky, co budu jezdit. třeba mě tohle lítání brát nebude a třeba expedice bude pro mě to pravý....nebo třeba lítání...zatím mě baví tohleto lítání po parkovišti s půjčeným modelem Himoto trugy(kamarádovo syna)...
Re: Pomoc při výběru auta
Ano,opravdu jsem myslel tohle auto :
http://www.rcguru.cz/vaterra-twin-hamme ... rtr-d10745
dvě auta v jednom,ale kvalitní,takže odpovídá cena.Je to investice na delší dobu a záleží na majiteli co ho bude později bavit.Pokud jezdíš s půjčeným a zrovna tě to chytlo,ale nevíš co bude-radši bych koupil za 2300 komplet set to himoto short nebo truggy.Jak jsem poznal,90% lidí takhle začínalo,po půl roce to chvíli někde leželo,chvilku se zajezdilo a přešlo se na expedice.Vím to i z vlastní zkušenosti.Ale jsou lidi kteří u toho i zůstali.
http://www.rcguru.cz/vaterra-twin-hamme ... rtr-d10745
dvě auta v jednom,ale kvalitní,takže odpovídá cena.Je to investice na delší dobu a záleží na majiteli co ho bude později bavit.Pokud jezdíš s půjčeným a zrovna tě to chytlo,ale nevíš co bude-radši bych koupil za 2300 komplet set to himoto short nebo truggy.Jak jsem poznal,90% lidí takhle začínalo,po půl roce to chvíli někde leželo,chvilku se zajezdilo a přešlo se na expedice.Vím to i z vlastní zkušenosti.Ale jsou lidi kteří u toho i zůstali.
Re: Pomoc při výběru auta
Ty rally 1/16 se i na nízko posekanou trávu moc nehodí. 
Axial scx10 JK, Traxxas Slash 2WD, Spektrum DX4S Bixler 1.1, Spektrum DX6
Pomoc při výběru auta
Dobrý den,
taky bych rád poprosil o radu. Mám e revo 1:16 brushless (už jsem na něm zničil a vyměnil snad vše co šlo včetně regulátoru, motoru, asi 3x šasi, ramen nepočítaně, kastli, zadní diferák, držáky kastle, křídla, jinými slovy užil jsem si spoustu srandy a velkejch skoků
)
Teď bych rád něco většího k čemu mám v plánu chovat se trochu citlivěji a jezdit s tím spíše na tratích i když výlet do volného terénu a případně sněhu také nelze vyloučit.
1) Zaujal mě inzerát na LRP S8 rebel BXe viz tento odkaz: http://inzerce.modelbazar.cz/show.php?f ... bel&page=1, je to za 7500 a jsou k tomu i 2 lipolky (myslím kolem 5000), další sada kol, myslím i nabíječ (s displejem, né ten základní), což mi za ty peníze přijde jako dobrá nabídka.
2) Další varianta je nové LRP auto a to vzhledem k penězům toto: http://www.himoto.cz/zbozi/10284/LRP-S1 ... -4GHz-.htm
Samozřejmě bych rád Traxxase, nebo HPI, ale zatím nemůžu narazit na kloudnej inzerát ojetiny okolo 8tis Kč, což je zhruba strop co za auto teď můžu dát. Nevíte někdo o nějakém zajímavém inzerátu? A co byste mi doporučili z těch dvou variant, nebo nějakou obdobnou alternativu? Co vím jistě je, že chci střídák, protože výkon ničím nenahradíš
Ještě jedna věc, jelikož jsem co se týče techniky a elektriky looser, tak jak se mám orientovat ve výkonech střídavejch motorů? Je dobrý vysoký T (což je počet závitů, že?) nebo je potřeba vysoký KV? Jak to je, určitě už jste to tu někde rozebírali, tak prosím o link na to téma. Předem všem moc díky za rady
taky bych rád poprosil o radu. Mám e revo 1:16 brushless (už jsem na něm zničil a vyměnil snad vše co šlo včetně regulátoru, motoru, asi 3x šasi, ramen nepočítaně, kastli, zadní diferák, držáky kastle, křídla, jinými slovy užil jsem si spoustu srandy a velkejch skoků
Teď bych rád něco většího k čemu mám v plánu chovat se trochu citlivěji a jezdit s tím spíše na tratích i když výlet do volného terénu a případně sněhu také nelze vyloučit.
1) Zaujal mě inzerát na LRP S8 rebel BXe viz tento odkaz: http://inzerce.modelbazar.cz/show.php?f ... bel&page=1, je to za 7500 a jsou k tomu i 2 lipolky (myslím kolem 5000), další sada kol, myslím i nabíječ (s displejem, né ten základní), což mi za ty peníze přijde jako dobrá nabídka.
2) Další varianta je nové LRP auto a to vzhledem k penězům toto: http://www.himoto.cz/zbozi/10284/LRP-S1 ... -4GHz-.htm
Samozřejmě bych rád Traxxase, nebo HPI, ale zatím nemůžu narazit na kloudnej inzerát ojetiny okolo 8tis Kč, což je zhruba strop co za auto teď můžu dát. Nevíte někdo o nějakém zajímavém inzerátu? A co byste mi doporučili z těch dvou variant, nebo nějakou obdobnou alternativu? Co vím jistě je, že chci střídák, protože výkon ničím nenahradíš
Ještě jedna věc, jelikož jsem co se týče techniky a elektriky looser, tak jak se mám orientovat ve výkonech střídavejch motorů? Je dobrý vysoký T (což je počet závitů, že?) nebo je potřeba vysoký KV? Jak to je, určitě už jste to tu někde rozebírali, tak prosím o link na to téma. Předem všem moc díky za rady
Pomoc při výběru auta - dobrý bazar?
Ještě jeden dotaz, jaké jsou dobré bazary, kde se dá něco najít?
Znám tyto:
www.rcbazar.cz
www.inzerce.modelbazar.cz
www.model-bazar.cz
www.rcmania.cz/viewforum.php?f=98
a to je asi tak vše co znám, zapomněl jsem na nějaký větší, nebo dobrý bazar?
Díky
Znám tyto:
www.rcbazar.cz
www.inzerce.modelbazar.cz
www.model-bazar.cz
www.rcmania.cz/viewforum.php?f=98
a to je asi tak vše co znám, zapomněl jsem na nějaký větší, nebo dobrý bazar?
Díky
Re: Pomoc při výběru auta
Já sice taky moc nerozumím el. ale co já vím tak čím víc závitů (T) tím je motor pomalejší ale za to má větší sílu. To samé je z kv.
Axial scx10 JK, Traxxas Slash 2WD, Spektrum DX4S Bixler 1.1, Spektrum DX6
Re: Pomoc při výběru auta
Ano, pocet zavitu (T jako turns) nebo kV je prakticky to same ve vysledku, jde to ruku v ruce pospolu. Neznamenaji to same, ale vysledek je stejny, snad rozumis.
Cim vice zavitu (a tedy mene kV), tim mensi rychlost, vetsi kroutici moment, delsi jizda.
Cim mene zavitu (a tedy vice kV), tim vetsi rychlost, mensi kroutici moment, kratsi jizda.
Obecne vzadu, malo zavitu maji zavodni placky (3,5T apod), hodne zavitu maji crawlery (55T). Nekde uprostred je veskery zbytek, tzn. buggyny, SC trucky, monster trucky atd atd.
Jaky motor zvolit, to se vetsinou stanovuje spolu s baterkami. Budes jezdit na 2S, 3S, 4S, 5S, 6S?
Nejlepsi je pozeptat se, kdo s cim jezdi (ten samy stroj) a podle toho bud dat to same nebo o chlup jinou baterku a motor.
Cim vice zavitu (a tedy mene kV), tim mensi rychlost, vetsi kroutici moment, delsi jizda.
Cim mene zavitu (a tedy vice kV), tim vetsi rychlost, mensi kroutici moment, kratsi jizda.
Obecne vzadu, malo zavitu maji zavodni placky (3,5T apod), hodne zavitu maji crawlery (55T). Nekde uprostred je veskery zbytek, tzn. buggyny, SC trucky, monster trucky atd atd.
Jaky motor zvolit, to se vetsinou stanovuje spolu s baterkami. Budes jezdit na 2S, 3S, 4S, 5S, 6S?
Nejlepsi je pozeptat se, kdo s cim jezdi (ten samy stroj) a podle toho bud dat to same nebo o chlup jinou baterku a motor.
Re: Pomoc při výběru auta
Moc díky za vysvětlení, jak je to s výkonem motoru 
Ještě jeden dotaz, co značka Thunder tiger a názor na ní, případně s čím je to srovnatelné?
Opravdu kvalitní značky jsou tedy HPI, Traxxas a ještě něco dalšího?
Díky
Ještě jeden dotaz, co značka Thunder tiger a názor na ní, případně s čím je to srovnatelné?
Opravdu kvalitní značky jsou tedy HPI, Traxxas a ještě něco dalšího?
Díky
Re: Pomoc při výběru auta
Traxxas, HPI jsou super ale Losi je taky dobré a to za velmi slušnou cenu.
Axial scx10 JK, Traxxas Slash 2WD, Spektrum DX4S Bixler 1.1, Spektrum DX6