Regulátory můžeš volit podle očekávaného odběru... no ale když dáš těch 40A, tak budeš mít dost velkou rezervu třeba (záleží jaké vrtule a počet článků baterky zvolíš).
Ty uzly jsem myslel takhle:
http://rcexplorer.se/wp-content/uploads ... pter81.jpgNo prostě všechny červené vodiče co jdou k baterce od všech regulátorů spojit dohromady a k nim přimotat i další kabel, který půjde ke konektoru, kterým připojíš baterku. Stejně tak všechny černé kabely dohromady a ke konektoru. Samozřejmě ten spoj řádně zaizolovat, aby se ti náhodou nespojil červený uzel s černým
Servo konektory z regulátorů pak připojit do řídící desky (u 3 odpojit střední vodič + z konektoru, aby se ti netlouklo napájení BEC). Stačí vytáhnout pin z pouzdra a zaizolovat.
Kolik A baterka může dávat maximálně poznáš z kapacity v mAh a počtu vybíjecích C. Např. Pokud kapacita je 3000 mAh a vybíjení 30C / krátkodobě 50C, pak trvale můžeš odebírat proud 3000mA * 30C = 90000mA (tedy 90A), krátkodobě 150A. Čím vyšší kapacita v mAh, tím delší výdrž, tím vyšší možný proud odebrat při stejných C... samozřejmě čím vyšší proud budeš odebírat, tím menší výdrž

Ten odběr trvale ber s rezervou... u HobbyKingu se spravidla odečítá 15% z toho co uvádějí... tedy z 90A dostaneš 76A

Takže vybírej baterku co je ti schopna dát aspoň o těch 15% víc proudu než bude tvůj maximální odběr

1S,2S...12S je počet článků baterky v sérii. Čím víc článků v sérii, tím vyšší napětí. Některé články můžou být i značeny třeba 3S2P, to znamená, že článků je 6, ale jsou 3 v sérii a k nim druhá sada tří paralelně... stále se to tedy bere jako 3-článek, jen to má vyšší kapacitu
