Stránka 10 z 100
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: sob 22.03.2014 11:19
od gardenroute
Vlasta2 píše:...a upřimně, frekvence na které to maká mě v tomto případě moc netrápí, protože to běží (aktivuje se), když je signál, pouze krátkou dobu a jen ve výjimečných případech - koptér neulítává pořád. Nicméně, ten dosah bych bral s velkou rezervou a to i v případě, že můj požadavek by byl pouze 2km. Cena je věcí nabídky a poptávky. Pro pejskaře je 200 $ pakatel i ve Skotsku...
Přesně tak, ani já to neřeším, to že se to aktivuje až v okamžiku, až když to potřebuji je velká výhoda, do té doby je tag funkční jen jako receiver. Ty 2 kiláky (i kdyby to neměly být ty 2 míle) jsou dostatečné, a jak jsem již psal, s nastavenou bezp. obálkou to může dostačovat. Ta cena vzhledem k univerzálnosti je odpovídající, a jsem moc rád, že nám Tim vyhověl a udělal perfektní modifikaci pro modely letadel, samozřejmě využitelnou i pro cokoliv jiného

Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: sob 22.03.2014 15:21
od texmur
Chystám se namontovat chrániče vrtulí a mám dotaz k instalaci provázku:
K čemu vlastně je? podle mne ke zpevnění aby se to při karambolu nevylomilo. Ale pak postrádá smysl to jen protáhnout kolem dokola - to se to při nárazu posune. Zpevnění by bylo když se sousední 2 chrániče k sobě pevně přiváží ale muselo by se to vždy zauzlovat.
Kdo s tím máte zkušenost? - díky
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: sob 22.03.2014 16:45
od salamander
Mám dojem že ten povrázok má zabrániť aby sa pomedzi chrániče nedostal dajaký konárik - větva zo stromu alebo trs trávi keď to sadne na zem.
Já som mal dookola led pás ktorí aj svietil na lepšiu orientáciu keď bol stroj ďaleko a tie ledky čo sú na ramenách nebolo vidieť .
Ten led pás mal skoro 2m, predok červený a vzadu zelené, ale zvýšila sa spotreba, lediek tam bolo vyše 100 , takže to priam žiarilo , hlavne tie zelené .
Bolo s toho veľké šou pokiaľ to nepoznali, hovorili že vraj UFO tu lieta .
Anketa k založení nového modelářského spolku pro multirotory
Napsal: ned 23.03.2014 13:05
od gardenroute
Anketa : Jste pro založení nového modelářského spolku pro modeláře s vícerotorovými letadly?Pro upřesnění citace prohlášení p. Janka z ČMAA z 22.3.2014 na výše uvedeném linku (cituji): "
...Pro mě jako pro modeláře nepatří zařízení (hračka) "koptéra" do modelářské odbornosti. V zájmu modelářů se při jednání 25.3. s UCL bude SMČR i ČMMA od této odbornosti distancovat. Tak se zástupci obou organizací dohodli na přípravném jednání. ...". Konec citace...
Moje první letošní létání (od zimní Afriky)
Napsal: ned 23.03.2014 14:02
od gardenroute
Moje první letošní létání (naposledy v zimě v Africe

) ještě jednou, tentokráte sestřih videa asi z 5 letů při západu slunce.
Jen pro upřesnění - testovány nové klony 9" DJI vrtulí s novým designem, nové centrování plynu pro P1 Tx.
Celý původní příspěvek zde..
Pár technických info - s AUW 1200 gramů doba letu průměrně 8-8.5 minut, panoráma před koncem klipu natočeno z výšky cca 250 m, ASL letiště je cca 800 m. n m. Antigravity! motory s novými vrtulemi mají dost jiný, zajímavý zvuk, v klipu jsem ponechal původní zvuk z GP kamery. Kamera nastavena 1080p/48fps, Medium. NAZA gains 120-120-100-200, 220-220. Let velmi klidný a letadlo velmi stabilní. Dobrá stoupavost, velmi stabilní rychlé klesání.
Přepněte si do HD (a na celou obrazovku), aspoň 720p, ještě lépe do 1080p, zapněte zvuk, kritika vítána...[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vyIIJS6f08c[/youtube]
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: ned 23.03.2014 15:35
od salamander
To klesanie a rýchlosť boli výborné , stabilita tiež výborná .
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: ned 23.03.2014 19:31
od Václav Procházka
gardenroute : Dobré

Kde je prosím to letiště, to je někde za Sokolovem - Krásno, Rovná, Milhostov ?
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: ned 23.03.2014 20:07
od texmur
to gardenroute> velmi PĚKNÉ SVĚTLO!
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: ned 23.03.2014 20:19
od gardenroute
Václav Procházka píše:gardenroute : Dobré
Kde je prosím to letiště, to je někde za Sokolovem - Krásno, Rovná, Milhostov ?
Díky, skoro jsi to trefil na první pokus,
je to Rovná se svou socialistickou vesnicí budoucnosti, kde ale již dnes zbylo jen pár chátrajících paneláků a zasypaný krytý bazén
Letiště Rovná je ale dobrá, ačkoliv ASL je 800 m. n m., skoro pořád to tam fouká, a vždy je tam větší zima než dole

salamander píše:To klesanie a rýchlosť boli výborné , stabilita tiež výborná .
texmur píše:to gardenroute> velmi PĚKNÉ SVĚTLO!
Chlapi díky, já vím, Afrika to už není

. Škoda ten západ slunce nám trochu utekl, než jsem nahoru vyjeli...
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: ned 23.03.2014 21:50
od Dag2B3
Každý den není posvícení (a nemůžeš být v Africe

)
velmi klidné záběry, hlavně se mi líbila ta horní rotace (držíš to jen trošku páčkou, nebo máš na přepínači sníženou reakci?) Ještě by mě zajímala max. rychlost letu. Můžeš to příště zkusit? (napadlo mě to u záběru s tím jedoucím autem)
díky
Ať To lítá.
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pon 24.03.2014 7:29
od hanysek
gardenroute píše: Tak jsem viděl odpověď Dr. Turba na RCgroups na Tvůj dotaz k E300 regulátorům, asi tam necháš ty původní ESC? A motor asi bude v pořádku, je to "cogging"...
Jojo, díky za tip. Odzkouším obě varianty. Ale píšou tam, že v podstatě ty E300 regulátory mají za následek zejména stabilnější klesání. Jinak asi nic zásadního.
Ovšem s tím motorem nevím no asi to budu muset odzkoušet je to hodně velký rozdíl oproti těm zbývajícím třema kouskům.
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pon 24.03.2014 7:31
od texmur
Létal jste někdo za sněžení? napadlo mne jak to může ev poškodit stroj. (Nemyslím hustou chumelenici s vánicí)
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pon 24.03.2014 8:24
od gardenroute
Dag2B3 píše:Každý den není posvícení (a nemůžeš být v Africe
) velmi klidné záběry, hlavně se mi líbila ta horní rotace (držíš to jen trošku páčkou, nebo máš na přepínači sníženou reakci?) Ještě by mě zajímala max. rychlost letu. Můžeš to příště zkusit? (napadlo mě to u záběru s tím jedoucím autem), díky Ať To lítá.
Ahoj Romane, jojo, ale už se spřádají další plány, tady si bohužel brzy asi moc nikde nezalétáme

Vše se standardní Phantom Tx, ačkoliv jsem plánoval/plánuji přestavbu mé Tx na některé vychytávky pro vylepšení při natáčení.
Rychlost zkusím vytáhnout z dat iOSD Mkii, který má paměť, taky se Vám zdá, že to s těmi vrtulemi frčí docela rychle ? A to zvláště v režimu ATTi

Zkusím ty data vytáhnout a dám vědět...
texmur píše:Létal jste někdo za sněžení? napadlo mne jak to může ev poškodit stroj. (Nemyslím hustou chumelenici s vánicí)
Jednou mě za letu začalo dost pršet, ale Péčko přistálo docela suché, myslím že proud vzduchu od vrtulí si s tím poradí. Ale na trubce je dost videií s lety ve sněžení. Copak plánuješ ještě letos nějaké vydatné sněžení

Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pon 24.03.2014 8:38
od Bazil
Takže jsem zjistil že v okrese Kroměříž Phantomům pšenka nekvete... Včera večer fly away. Zvedl jsem ho u baráku abych zjistil jak funguje nová skew planar anténa na VRX. Ve výšce asi 30 metrů najednou nabral pilu pryč. Zkontroloval jsem rychle jestli nejsem v CL nebo HL a jestli jsem v GPS ATTI. Všechno bylo v pohodě. To už byl dobře 100-200 metrů daleko. Přepl jsem na Fail Safe na kterým mám nastaveny RTH. Pták začal padat k zemi tak jsem RTH vypnul a dal plný stoupání. Nastoupal tak odhadem 5-10 m a pak začal zase klesat (nebo se vzdalovat - ve tmě to může mást) Znovu jsem zapl Failsafe ale už se neukázal. Skočil jsem do auta a vyrazil stejným směrem jako pták, RC soupravu s monitorem a VRX vystrčenou z okna ve snaze zachytit v připadě že se mu přiblížím nějaký video na monitoru. Projel snad všechny uličky v Pačlavicích i polní cesty kolem dokola ale nic... Auto bylo jako prase ale to jsem ještě netušil Jak budu vypadat o čtyři hodiny později já.... Z toho že jsem nezachytil žádny videosignál jsem odvodil, že není nikde zapletenej ve stromě nýbrž na zemi a nebo ho opustila baterka při pádu. Po dvaceti minutách jsem zaparkoval auto, vzal pořádnou baterku a vyrazil do ulic. Přemýšlel jsem jak dlouho může vydržet prdelní světlo na ptákovi svítit. No zkrátím to. Dvě hodiny Za pomoci mé skvělé přítelkyně jsme prolézali Všechno možné i nemožné, včetně rozsáhlé klášterní zahrady, což je mimochodem víc jak hektar náletových dřevin. Před půlnocí jsem ji poslal domů a pokračoval do dvou hodin do rána sám. Po půlnoci jsem prohledával hřbitov

o půl druhé na mě nějáký člen místní domobrany zavolal PČR potom co jsem mu svítil do zahrady tak jsem se na to vysral... Ve dvě ráno jsem vzbudil pár kolegů z práce jestli by mi nevzali dnešní denní a já mohl pokračovat za světla v pátrání ale nějak to neklaplo... Vypadal jsem jak koule blata a bodláků. Hnus. Na ptákovi mám telefonní čísla, tak trnu v práci jestli někdo nezavolá, ale moc tomu nevěřím. V noci jsem skoro nespal, je tam chudák venku někde sám... stejně i kdyby to někdo našel tak po tom celonočním mrholení to bude k ničemu... minimálně GP 3+BE to nepřežije...

((
Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování
Napsal: pon 24.03.2014 9:00
od dt
Bazil píše:Ve výšce asi 30 metrů najednou nabral pilu pryč. Zkontroloval jsem rychle jestli nejsem v CL nebo HL a jestli jsem v GPS ATTI. Všechno bylo v pohodě. To už byl dobře 100-200 metrů daleko. Přepl jsem na Fail Safe na kterým mám nastaveny RTH. Pták začal padat k zemi tak jsem RTH vypnul a dal plný stoupání. Nastoupal tak odhadem 5-10 m a pak začal zase klesat (nebo se vzdalovat - ve tmě to může mást) Znovu jsem zapl Failsafe ale už se neukázal.
Jedna chyba za druhou. Všude se píše, že když se projeví flyaway, tak je třeba okamžitě přepnout na cokoliv, co
nepracuje s GPS. Tzn. buď holé atti, nebo manual, nebo mít nastavený failsafe na okamžitý landing, nebo mít nastavený failsafe v TX-RX na "manual + plyn na nule" (ano, pak to sebou plácne natvrdo na zem, ale bývá to furt levnější než flyaway).