Stránka 95 z 100

Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování

Napsal: čtv 07.05.2015 23:05
od 007ToMMaS
To som si veru nevšimol. Ale už som to našiel. Ďakujem.

Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování

Napsal: ned 17.05.2015 0:04
od 007ToMMaS
Tak už mám vrtule 9443 a oproti pôvodným je to rozdiel poriadný. Letový čas je viac ako 13 minút. ;)

Padani na predek - Phantom 1 + H3-2D

Napsal: čtv 21.05.2015 16:07
od datnet
Ahoj, mám problémek. Když startuji s Phantomem, tak se hned jak se odlepí od země, tak přepadává na předek. Nikde jsem nenašel info o nějaké kompenzaci. Dokážete mi někdo prosím poradit?
Děkuji mockrát

Re: Padani na predek - Phantom 1 + H3-2D

Napsal: čtv 21.05.2015 18:49
od folpec
Měl jsem ar.drone v podstatě hračka ale co si pamatuji měla dva tipy vrtuli při špatně montáži se hnetka na startu převracela. Myslím že museli byt křížem. Možná tady to funguje jinak ale zkusil bych se na to zaměřit než někdo odbornější lépe poradí

Re: Padani na predek - Phantom 1 + H3-2D

Napsal: čtv 21.05.2015 19:08
od datnet
Vrtule, mám určitě správně. Spíš mi přijde, že je asi špatně vyvaženej gimbal. Jde to nějako softwarove kompenzovat nebo se to musi vyvažit nějakým závažím?

Re: Padani na predek - Phantom 1 + H3-2D

Napsal: čtv 21.05.2015 19:12
od DJIvison
datnet píše:Vrtule, mám určitě správně. Spíš mi přijde, že je asi špatně vyvaženej gimbal. Jde to nějako softwarove kompenzovat nebo se to musi vyvažit nějakým závažím?


To by musel být set sakra těžký gimbal, toto nevyvážení by měla vyrovnávat automatika řídící jednotky !
Zkoušel jste rychleji odstartovat tak cca do 1.5 m? Ty vrtule(levotočivé a pravotočivé) máte určitě dobře ?http://wiki.dji.com/en/index.php/Phantom-Mounting_the_Propellers

Re: Padani na predek - Phantom 1 + H3-2D

Napsal: čtv 21.05.2015 20:32
od salamander
To si nevieš zistiť vyváženosť stroja, tak jednoduchú vec ?
Daj prst pod protiľahlé ramená v strede kde sú šrauby a zistíš či padá na predok.
Toto robila P1 nie P2 tá bola omnoho lepšie vyvážená... :o

P1 som od zeme odpaloval do 2m ako raketu, mal som ju 1 rok.

Re: Padani na predek - Phantom 1 + H3-2D

Napsal: úte 26.05.2015 7:38
od 007ToMMaS
Ako hovorí Salamander treba rýchlo štartovať. Na mojej p1 to tiež ťahá do predu. Tak buď štartovať z rúk ako to robím ja alebo rýchlo stúpať. Ja som sa naučil tak že po vložení batérie nakalibrujem vždy kompas potom počkám na GPS a uloženie HP a potom chytím do ruky za nohu phantoma a vzlietnem. Tak isto s nim aj pristávam lebo sa bojím že zničím vrtule.

Re: Padani na predek - Phantom 1 + H3-2D

Napsal: úte 26.05.2015 10:40
od gardenroute
Pokud máš určitě správně orientovány všechny vrtule (doporučuji test motorů v DJI Assistentovi, až budeš upgradovat FW, viz dále), tak bude pravděpodobně problém ve verzi instalovaného firmware, možná chyba v IMU senzorech (špatně vyhodnocený náklon) . Uhodnu, že je to stroj koupený někde z druhé ruky, že ?

Jak vlastně startuješ, máš semiautomatický start ? Zkontroluj si verzi FW, a upgraduj Phantoma na poslední vydanou verzi.

Každý Phantom s gimbalem a kamerou na nose je z principu dost nevyvážený stroj, nicméně FC (NAZA) se správným FW si s tím hravě poradí, toto padání na těžký nos s kamerou (při pomalém zvedání) bylo známé u raných verzí FW, kdy jsme to řešili jedině velmi rychlým startem, aby se to na předek nepřevracelo. Nicméně poslední verze FW se semiautomatickým startem toto řešila, a ani v silnějším větru se P1 nepřevrací.

Po upgrade FW proveď určitě úplnou kalibraci IMU (bez ohledu na to, co Ti bude říkat Assitent), a zkontroluj si (dle helpu Assistenta) hodnoty vracené jednotlivými senzory IMU. Tím myslím, zda-li se budou nacházet v rozsazích doporučených DJI Assitentem. Mohl by být také zaseklý akcelerometr, to se anpř. stávalo při nějakém např. tvrdším pádu.

Jinak P1 tu má vlastní technické vlákno, je zcela zbytečné kvůli tomuto zakládat nové samostatné vlákno, stačilo pohledat.
Ať to nějaký moderátor přesune kam patří...

Re: Padani na predek - Phantom 1 + H3-2D

Napsal: úte 26.05.2015 11:32
od hadrák
... :?: ...

Re: Padani na predek - Phantom 1 + H3-2D

Napsal: úte 26.05.2015 11:39
od 007ToMMaS
Hadrak: čo je zlé na štarte z ruky? Štartujem tak vždy a nemam problém. P1 je malá a ľahká. Keď sa chytí do ruky zapnú sa motory a pridá sa plyn a ide hneď hore. Lepšie ako sa ma pri štarte prekotiť a pri troche šťastia dolámať vrtule.

Re: Padani na predek - Phantom 1 + H3-2D

Napsal: úte 26.05.2015 12:25
od hadrák
... :?: ...

Re: DJI0300 - DJI - F300 Phantom pokračování

Napsal: úte 26.05.2015 16:52
od IvanGS
Gardenroute to asi popsal dostatečně, ale přesto doplním názor (mám Vision+ ale asi to bude stejné) - když startuji pomalu, taky se to má snahu někam kácet. Když přidám plný plyn z volnoběhu, taky mi start nepřijde optimální. Takže pomalu přidávám a jakmile se koptéra hne, dávám plný plyn a start je zcela klidný. Jak píše Gardenroute, koptéra s kamerou je v principu nevyvážená. Když vezmu v úvahu proud vzduchu od vrtulí, který se odráží od země, a mele se v prostoru pod koptérou, může mít v tomto okamžiku na aerodynamickou nerovnováhu vliv kamera, gimbal a dozadu vyčnívající akumulátor, které jsou tvarově nesymetrické a mohou být příčinou uvedeného jevu. Proto přidávám pomalu abych vzduch vířil co nejméně a jakmile je koptéra na hranici odlepení, plný plyn a pryč od těch vírů. Ale je to jen má úvaha, nevím, zda úplně správná. Asi by to šlo ověřit startem z nějaké užší "kladiny" nebo roštu výše nad zemí, popř. menší krabice nebo stoličky, nejlépe se zkosenými hranami, které by odvedly proud vzduchu bokem od koptéry. A nebo naopak podsunutím desky pod visící koptéru, ale to by chtělo vymyslet aby to nebylo nebezpečné :) .

Re: Padani na predek - Phantom 1 + H3-2D

Napsal: úte 26.05.2015 19:51
od 007ToMMaS
hadrák píše:Dovolím si hejt:V manuálu P1 píšou něco o zásadách bezpečného provozu,bod 8.Je tam něco o bezpečné vzdálenosti od: také osob(myslím,že spadá do toho i pilot).A je tam pěkná věta na konci bodu osm.
Myslíš,že se vždy podaříí uhnout jako v 55 sekundě?



Osobne by som neporovnával autonómneho drona s dronom riadeným manuálne. Samozrejme netvrdím to že sa s ním to čo vo videu stať nemôže ale osobne si myslím že je to menej pravdepodobné. Pretože keď držím ho za nohu nemá sa ako pretočiť. Keď začnem pridávať tak ho logicky nebudem držať ale pustím ho. Neviem čo máš zač alebo čo ale mne pri štarte z ruky pekne ide hore. Iný bežne pristávajú do ruky alebo štartujú z ruky a obzvlášť vtedy keď vedia že majú zlý poklad. Každý takto štartuje na vlastné nebezpečie. Ja mu nekážem aby to robil. Ja som len povedal akoto robím ja a to neznamená že každý to má tak robiť a viem prečo to tak robím. Robím to tak preto lebo viem že moja P1 pri štarte sa nahýba viac dopredu a nie raz sa mi prekotila a nerád by som si takýmito štartami doničil vrtule.

Re: Padani na predek - Phantom 1 + H3-2D

Napsal: úte 26.05.2015 20:40
od hadrák
... :?: ...