Stránka 2 z 2
Napsal: sob 15.08.2009 13:59
od m2
zdekar píše:Většinou po létání mám napětí na článek 3,8 - 3,85V ...
to je dosť "konzervatívna hodnota". 3,85V je tak na úrovni cca 50% minutej kapacity (záleží na type baterky). Ja osobne mám po pristátí 3,65V-3,7V. Takže dajaké tie sekundy motorového letu ešte kľudne pridaj.
Napsal: sob 15.08.2009 14:32
od mph1
m2 píše:Tá tabuľka nie je o samovybíjaní, ale o (nevratnej) strate kapacity.
V tom pripade bych tyto udaje zpochybnil na zaklade vlastnich zkusenosti. Mam LiIon baterku v kamere (uz asi 6 nebo 7 let) a prestoze je nejmene 2x rocne nabita na 100% kapacity (pochybuji, ze mi vyrobce 50% venoval jako rezervu, abych ji setril) a je samozrejme skladovana pri pokojove teplote, soucasny stav neni rozhodne 100% ztrata kapacity (20% p.a.), ale celkove ne vice nez 10%. Stale vydrzi plus minus 6 hodin.
Faktem je, ze neni urcena k nabijeni/vybijeni velkymi proudy, ale zase neresim 7 let pokroku v technologii.
Napsal: sob 15.08.2009 15:00
od zdzd
Souhlasím, ta tabulka kecá. Svoje accu průběžně měřím a mám naprosto odlišné výsledky.
http://www.rcmania.cz/modules.php?name= ... c&start=12