Stránka 2 z 3
Napsal: pon 05.10.2009 14:58
od 2lizard
Nu nevím - ten motor je do 500. U orig. 250 je motor podstatně menší/lehčí a má 3400KV.
Napsal: úte 06.10.2009 14:40
od 4401
2lizard píše:Nu nevím - ten motor je do 500. U orig. 250 je motor podstatně menší/lehčí a má 3400KV.
Tady někdo píše, že to je motor do 250-ky????
Napsal: čtv 08.10.2009 7:36
od 4401
Oba vrtulníky jsou znovu skladem, 250GT i 500GT.
Někdo tam zmiňuje, že by chtěli naskladňovat cca 100 kusů týdně, aby uspokojovali poptávku....
Napsal: čtv 08.10.2009 7:55
od Jezevec
4401 píše:Oba vrtulníky jsou znovu skladem, 250GT i 500GT.
Někdo tam zmiňuje, že by chtěli naskladňovat cca 100 kusů týdně, aby uspokojovali poptávku....
Já jsem to sice pochopil trochu jinak - jestli myslíš toto:
-Reply from bobthebuilder (7 points);
HK Customer Service said they're getting 100pc every 1-2 days. So the stock should be back next week!
Ale to není podstatné. Důležité je, aby se neopakovalo fiasko s velkými prodlevami při nasazení HK-450 do prodeje

Napsal: sob 02.01.2010 5:41
od psena
Schvalite mi, tento nakup?
HK250-GT - HK-250GT Electric Helicopter Kit $57.77 479g
TURNIGY Plush 25amp Speed Controller $12.48 47g
Turnigy 800mAh 3S 20C Lipo Pack $22.89 339g
T2627-4200 - Turnigy 2627 Brushless 300-Size Heli Motor 4200kv
This item is on backorder* $12.01 83g
HGD digital 202 Carbon Gear BB -9.1g / .11s / 1.5kg $95.40 81g HK401B - Hobby King 401B AVCS Digital Head Lock Gyro $13.99 27g
MKS DS480 Digital Servo 1.85kg / .068sec / 10.9g $25.90 47g
Turnigy-420 - Turnigy 420 Balancer/Charger 2S~4S $23.95 396g
Total: $264.39 1499g
Jsem zacatecnik, chci aby to bylo slusny, ale aby me zase moc nemrzelo az to asi rychle rozbiju. A kdybyste mi poradili, co rovnou koupit dvakrat trikrat, (nebo nahradni dily kupovat az potom u nas?)...nez udelam objednavku. Diky Psena
Napsal: sob 02.01.2010 10:38
od pkotatko
Pánové, moc by mě zajímala jedna informace.
Kdo lítá s HK ( jedno jakým ) nějakou náročnější akro ? Jde mi o to dozvědět se, jestli je toho taková helina s původními díly vůbec schopna. Jestli to vydrží. Nechci flame. Fakt mě to zajímá.
Napsal: sob 02.01.2010 14:38
od 1one
Já jednou šteloval HK 500 a po pravdě sem se bal že se to rozletí už při roztáčení... kvalita dílu nic moc...
Napsal: sob 02.01.2010 14:49
od Drop
pkotatko píše:Pánové, moc by mě zajímala jedna informace.
Kdo lítá s HK ( jedno jakým ) nějakou náročnější akro ? Jde mi o to dozvědět se, jestli je toho taková helina s původními díly vůbec schopna. Jestli to vydrží. Nechci flame. Fakt mě to zajímá.
Na něco podobného sem se tu již ptal, byl sem odsouzen a zavržen

Dnešní doba není o kvalitě, ale o ceně = ta zajímá předevšim, to že heli a všeobecně létání kompromisy nesnese, to lidi moc nezajímá.

Napsal: sob 02.01.2010 16:27
od pkotatko
Víš, mě je naprosto jedno jak kdo utrácí své peníze. Dizkuzí na téma HK se nezůčastňuji ale fakt by mě zajímalo, alespoň teoreticky, jestli je Číňan schopen za ty peníze vyrobit helinu která by fungovala. Samozřejmě s dobrým osazením.
Takže moje otázka ještě jednou.
Je to nejlepší, nejkovovější HKčko v orig. stavu schopno ( s dobrým vybavením ) vydržet lítat tvrdší, razantnější akro? Nemyslím vyloženě 3D. Zkoušel to vůbec někdo? Popsáno te už o nich dost a dost.
Napsal: sob 02.01.2010 17:31
od Vita_Valke
s HK 450 lítám souvraty lopingy a na víc si netroufnu, kamarád od kterýho jí mám se s tím učil tic tocy, vše origo jen listy lepší
Napsal: sob 02.01.2010 20:35
od flubber
Na tuhle otázku ti tady asi nikdo neodpoví. Profíci HK nelítají a začátečníci to nedokážou posoudit. S kámošem máme HK450 v kovu a je pravda, že pár prudkých škubanců to vydrží. S 500GT si zatím na nic razantnějšího netroufnu.
Napsal: sob 02.01.2010 21:19
od blesk
tak 450 v kovu zvládá ty škubance opravdu dobře

Napsal: úte 12.01.2010 11:48
od Kenny McCormick
Co je toto?
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... duct=10808
Bezpadlova hlava? Je to pouzitelne bez V-bar a podobnych systemov?
Je to v 600, 500 aj v 450 velkosti novinka na HC.
Napsal: úte 12.01.2010 14:27
od krtek2k
Jakože nepoužiješ stabilizační elektroniku?
Jasně že je to použitelný, když to uřídíš.
Napsal: úte 12.01.2010 14:50
od Troll
pkotatko píše:Víš, mě je naprosto jedno jak kdo utrácí své peníze. Dizkuzí na téma HK se nezůčastňuji ale fakt by mě zajímalo, alespoň teoreticky, jestli je Číňan schopen za ty peníze vyrobit helinu která by fungovala. Samozřejmě s dobrým osazením.
Takže moje otázka ještě jednou.
Je to nejlepší, nejkovovější HKčko v orig. stavu schopno ( s dobrým vybavením ) vydržet lítat tvrdší, razantnější akro? Nemyslím vyloženě 3D. Zkoušel to vůbec někdo? Popsáno te už o nich dost a dost.
No, mně se dostalo do rukou HK-450 a měl jsem za úkol ho " zničit" . Teda zničit ho v pravém smyslu slova jsem nechtěl, nemám na to žaludek, ale vydrželo dost a ještě stále žije. Pravda, nijak moc jsem na něm nenahrkal ale prvních cca 35 startů bylo na hlavě (všechno originál) cca 3200 ot/min. Nic se neroztrhlo, všechno vydrželo.Prozatím se jenom protočil pastorek náhonu vrtulky. Vůle tam byli veliké už zamlada,ale za cca 50 startů se nijak extrémně nezvětšili. Osazení je celkem ucházejíci, motor scorpion, gyro 2100, serva nic zvláštního , co dům dal ale žádné šroty za stovku. K mému překvapení se s tím létat dá docela dobře.S tím scorpionem je to i dost výkonné, trošku jankovité a nepřesné ale pro začátek docela akceptovatelné.Jestli je to dobrá volba pro někoho kdo na tom udělá 500 startů za léto ještě nevím, ale řekl bych, že na nějaké vážné trénování to nebude. Zato na občasné svezení to poslouží docela dobře. Teď odpočívá na polici, na jaře budu ničit dál.

.