Ja nevim, jak jinak uz ti to mam napsat. Ty si stale stezujes, ale nepises nic konkretniho, krome toho motorku. Kdyz uz ti mame nejak poradit, potrebujeme fakta a data, protoze nemame kristalovou kouli zrovna po ruce

Cili pokud se bavime o motorku, mas recht, nema cenu se v tom rypat a je lepsi ho rovnou vymenit. V ZADNEM pripade ale necekej nejaky rapidni narust vykonu nebo neco podobneho. Bude to stale obyc moturek, ze ktereho vyzdimes bidnou ucinnost.
Vysilac a prijimac - bud to funguje nebo to nefunguje. Pokud nefunguje, reklamace/vyhozeni. A opet jsme u jadra pudla - jakou frekvenci mas, 27, 40, 2.4 GHz? Vyrobce a typ? Jaky problem s kontaktem? To nechapu. Mas na mysli pravdepodobne signal. Dobra, ale jaky problem - spatny dosah nebo se ztraci....?
Tuning - JAKE soucastky, JAK lepsi? Jsi v teoreticke neurcite a nicnerikajici rovine. Tuning je siroka oblast a bylo by dobre jej konkretizovat. Co se ti na aute nezda, co bys chtel mit lepsi, jake spatne jizdni vlastnosti pozorujes? Nedotacivost, pretacivost, skrtani podvozku o zem, spatne vyladeny Ackermann, pomaly rozjezd, houpani, auto ustreluje v zatacce, sjizdeji se pneumatiky...? Dokud tyto veci nepopises, fakt ti na dalku tezko poradime.
Tuning vetsinou znamena nahradu originalniho dilu za lepsi. Napr. kovove tlumice, kovove C-Huby, C-huby s vetsim uhlem, uhlikove sasi misto kovoveho atd. Osobne si myslim, ze nepotrebujes vubec tuning jako spis poladit auto do pojizdneho stavu.
Vubec nejlepsi je za nekym zkusenejsim zajit a popovidat si o tom a auto klidne rozebrat - zjistis, co je v dobrem stavu a co ne. Jak jsou na tom kardany nebo reminek, diferencial, spur gear, pastorek...