Názor na Himoto auto
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor na Himoto auto
ok jdu se s ním domluvit. dám vědět jak jsem dopadl :_)
double horse 9051colibri pro v4,5walkera cb 180dtrAXXAS E REVO VXL
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor na Himoto auto
jasná věc
právě jsem s ním telefonoval. v pátek bych to měl mít doma
A děkuju za rady:-) 
double horse 9051colibri pro v4,5walkera cb 180dtrAXXAS E REVO VXL
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor na Himoto auto
rádo se stalo
Když budeš potřebovat pak něco ohledně E-reva, písni PM.
http://darthhokro.rajce.idnes.cz/
Re: Názor na Himoto auto
darth.hokro jak moc tlacis na plyn ze jezdis skoro 2 hodiny na jedny baterky?
Re: Názor na Himoto auto
Jimmies píše:darth.hokro jak moc tlacis na plyn ze jezdis skoro 2 hodiny na jedny baterky?
taky se divim
to dark: jasny ozvu se. že von se tam musi regulator přepínat dle typu baterek?????
double horse 9051colibri pro v4,5walkera cb 180dtrAXXAS E REVO VXL
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor na Himoto auto
Mám tam 2x 2200mah zapojené paralelně, tj 4400mah. Mám tam ten malej pastorek a jezdím většinaou na půl plynu.
ttRadek
Jo regulátor má nastavení jak lipo tak nimh. Buď rád že je hlídá. Při poklesu napětí na 3,3v na článek, se plyn stáhne na polovinu, tak že to citelně poznáš a víš že máš jet do depa
Tady máš stručný překlad nastavení regulátoru.
ttRadek
Jo regulátor má nastavení jak lipo tak nimh. Buď rád že je hlídá. Při poklesu napětí na 3,3v na článek, se plyn stáhne na polovinu, tak že to citelně poznáš a víš že máš jet do depa
Tady máš stručný překlad nastavení regulátoru.
Výběr jízdního profilu:
Profil #1 (Sportovní režim): 100% dopředu, 100% brzdy, 100% zpátečka
Profil #2 (Závodní režim): 100% dopředu, 100% brzdy, žádná zpátečka
Profil #3 (Tréninkový režim): 50% dopředu, 100% brzdy, 50% zpátečka
Výběr sportovního režimu (Profil #1)
1. Připoj plně nabitý battery pack do ESC a zapni vysílačku.
2. S vypnutým ESC, zmáčkni a drž tlačítko EZ-Set dokud světélko nebude svítit zeleně, poté červeně a poté začne blikat červeně (ukazuje čísla profilů).
3. Když světlo blikne jednou, uvolni tlačítko EZ-Set.
4. Světlo začne svítit červeně a model je připravený pro jízdu.
Výběr závodního režimu (Profil #2)
1. Připoj plně nabitý battery pack do ESC a zapni vysílačku.
2. S vypnutým ESC, zmáčkni a drž tlačítko EZ-Set dokud světélko nebude svítit zeleně, poté červeně a poté začne blikat červeně (ukazuje čísla profilů).
3. Když světlo blikne dvakrát, uvolni tlačítko EZ-Set.
4. Světlo začne svítit červeně a model je připravený pro jízdu.
Výběr tréninkového režimu (Profil #3)
1. Připoj plně nabitý battery pack do ESC a zapni vysílačku.
2. S vypnutým ESC, zmáčkni a drž tlačítko EZ-Set dokud světélko nebude svítit zeleně, poté červeně a poté začne blikat červeně (ukazuje čísla profilů).
3. Když světlo blikne třikrát, uvolni tlačítko EZ-Set.
4. Světlo začne svítit červeně a model je připravený pro jízdu.
Poznámka: Pokud jsi zameškal režim který jsi chtěl, drž tlačítko EZ-Set stisknuté a cyklus blikání se bude opakovat dokud nevybereš režim
VXL-3m LED kódy
Svítí Zelená: VXL-3m je zapnuté. Zapnutá detekce nízkého napětí baterie (nastavení LiPo).
Svítí Červená: VXL-3m je zapnuté. Vypnutá detekce nízkého napětí baterie (Nastavení NiCad/NiMH).
Rychle blikající červená: Spustila se tepelná pojistka - fáze 1. Pokud motor má nižší než normální napájení a VXL-3m je horké, VXL-3m vstoupil do fáze 1 tepelné pojistky pro ochranu proti přehřátí způsobeném vysokým procházejícím proudem. Pokud je motor bez napájení a VXL-3m je velmi horký, VXL-3m vstoupil do fáze 2 tepelné ochrany a automaticky se vypl. Nech VXL-3m vychladnout. Ujisti se, že Tvůj model je správně zpřevodován pro terén ve kterém jezdíš.
Pomalu blikající červená (Se zapnutou detekcí nízkého napětí): VXL-3m zapl ochranu při nízkém napětí. Když napětí baterie začne dosahovat minimálního doporučeného zbytkového napětí pro LiPo battery pack, VXL-3m omezí výstup pro motor na 50% výkonu. Když napětí začne padat pod povolené zbytkové napětí, VXL-3m odpojí motor od baterie úplně. LED dioda na ovládání rychlosti začne pomalu blikat červeně, aby bylo jasné, že model se vypl z důvodu nízkého napětí baterií. VXL-3m zůstane v tomto režimu dokud nepřipojíš plně nabitou baterii.
Střídavé blikání červené a zelené: Pokud motor není napájen, VXL-3m zapl ochranu proti přepětí. Pokud je použita baterie s příliš vysokým napětím, VXL-3m se přepne do nouzového režimu. Varování: Pokud vstupní napětí přesáhne přibližně 20 voltů, ESC může být požkozeno. Limit maximálního špičkového napájecího napětí jsou 12.6V pro LiPo a 18V pro NiMH baterie.
Blikající zelená: VXL-3m ukazuje, že nastavení plynu vysílačky je nesprávně nastaveno. Nastav Trim plynu do prostřední polohy “0”.
http://darthhokro.rajce.idnes.cz/
Re: Názor na Himoto auto
I kdyz je pravda ze velky revo na 5AH 2S v serii teda vydrzelo jezdit poklidne hodinu a na prochazce v lese prez prez 2 hodiny.
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor na Himoto auto
bavím se o procházce
Když jdu blbnout třeba do skate parku, tak je to samo míň. Každopádně se určitě dá jezdit na jednu baterku víc než 40. minut i na původní převody.
E-Maxx dá na 5200mah slabou hodinku, pohodového ježdění.Když skáču tak něco víc jak půl hodiny
E-Maxx dá na 5200mah slabou hodinku, pohodového ježdění.Když skáču tak něco víc jak půl hodiny
http://darthhokro.rajce.idnes.cz/
Re: Názor na Himoto auto
Jo kdyz sem vlez prez zakaz do pisaku tak za pul hodky sem mohl jit zpet ale to dostavalo revo zabrat 
Re: Názor na Himoto auto
sakra sem natěšenej

double horse 9051colibri pro v4,5walkera cb 180dtrAXXAS E REVO VXL
Re: Názor na Himoto auto
ja mluvil o velkym revu ale i s malym si urcite uzijes
Re: Názor na Himoto auto
Jimmies píše:ja mluvil o velkym revu ale i s malym si urcite uzijes
to sem pochopil
mno třeba na to velký taky dojde
double horse 9051colibri pro v4,5walkera cb 180dtrAXXAS E REVO VXL
- autoklub
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř 28.09.2011 9:52
- Bydliště: Teplice.Dubí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor na Himoto auto
Je to tady ještě o Himotu??? to byl myslím dotaz???
Maxiswift,Swift II,Akrobat,FG Monster,Axial scorpion,Tamiya ta03ra,Takara Tomi,TGY 9x,9xr