Motor 4T k modelu
-
von boberov
- Příspěvky: 1096
- Registrován: pát 30.07.2010 0:00
- Bydliště: vesničan v okr.ZR
Re: Motor 4T k modelu
Dobrý názor, ale akorát v tom mám guláš-no ňák se rozhodnu. Letadlo vznikalo jen tak, abych se přes zimu nenudil a zároveň jsem se na tom trošku naučil používat SketchUp. Je to model rozměrově nakreslený na tří-pohledu PA-25, no a nějak už to musím dotáhnout do konce. Moc s tím asi létat nebudu(pokud to vůbec poletí) páč asi stále budou hlavní moje stroje pro letošek CAP232 a Pfalz E.V, takže Saito i OS by byl pro mě nevyužitý luxus. 
Naposledy upravil(a) von boberov dne pát 15.02.2013 20:07, celkem upraveno 1 x.
- hanz393
- Příspěvky: 935
- Registrován: stř 21.10.2009 0:00
- Bydliště: Otrokovice (letiště Fryšták- Žabárna)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 4T k modelu
klido se neboj tech cinskych 4T..jeste doplnim k tomu jak Bronco jmenoval levnejsi ctyrtakty- magnum a PH
Graupner MX-16 HoTT Cap 232 - 1,9m , ZDZ 40Piper 2,3m, Saito FA-100atd...
-
von boberov
- Příspěvky: 1096
- Registrován: pát 30.07.2010 0:00
- Bydliště: vesničan v okr.ZR
Re: Motor 4T k modelu
JJ-P.H. u Kostky, mám to v merku 
Re: Motor 4T k modelu
myslite ze tento motor by do toho piperu pasoval?? http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... gine_.html
Re: Motor 4T k modelu
von boberov píše:hanz393- Ahoj, jak je prosím tě na tom z životností a spolehlivostí ASP 4T kubatura 8,5-10. Hmotnostně je to totožný motor. Zrovna dokončuji dolnoploch dle vlastní fantazie- rád bych ozkusil též 4T motor, ale než se trápit s mrňavou a nespolehlivou 4T desítkou, tak dám raději dvoutakt.
Blbost. Mám 4T 10ccm ASP. Odlétáno 3 sezóny a bez údržby. A to jsem svého času vylétal cca 1l paliva týdně i víc. Je to jedinej !!!! motor v mém arzenálu kterej nikdy neměl selhávku. A to do toho počítám i benzín...
Sbach 2200mm, Piper L4H 2500mm, Hawker huriccane 1950mm, F3K SHARK.
Letiště Cheb, www.rc.hys.cz
Letiště Cheb, www.rc.hys.cz
Re: Motor 4T k modelu
Ve dvoumetrovým piper super cub od modeltechu co se prodával před několika lety mám taky 4takt asp 10ccm a jsem spokojený, váha modelu 3900-4000 g. Nezasloužil jsem se o to vědomě, ale je to nejrealističtěji omotorovaná polomaketa co jsem kdy měl - pro mě reálný důkaz že rozšířené tvrzení že "výkonu není nikdy dost a ubrat se dá vždycky" není taková výhra.
- juraj.jurej
- Příspěvky: 4069
- Registrován: čtv 08.03.2012 9:01
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 4T k modelu
simonic80 píše:myslite ze tento motor by do toho piperu pasoval?? http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... gine_.html
Pokiaľ nechceš do toho zbytočne moc vrážať tak určite áno. A neni sú to až také zlé motory. Malo by to byť akurát na pohodové lietanie a na to je aj Piper J3 určený. Na druhej strane je to kvalitný model od Hangaru9 zaslúžil by si nieakú cca 12ccm :
http://www.nitroplanes.com/72p-fs70ar.html
FrSky Tandem X20
Re: Motor 4T k modelu
inak mam doma aj jeden uplne novy motor asp 91 4t je to 15ccm...len ide o to aby tam aj rozmerovo pasoval..porovnaval som to a ta 91 je o par mm vatsia od 70 tak si myslim ze by mohla pasnut..co vy nato??
Re: Motor 4T k modelu
sharkcom píše:von boberov píše:hanz393- Ahoj, jak je prosím tě na tom z životností a spolehlivostí ASP 4T kubatura 8,5-10. Hmotnostně je to totožný motor. Zrovna dokončuji dolnoploch dle vlastní fantazie- rád bych ozkusil též 4T motor, ale než se trápit s mrňavou a nespolehlivou 4T desítkou, tak dám raději dvoutakt.
Blbost. Mám 4T 10ccm ASP. Odlétáno 3 sezóny a bez údržby. A to jsem svého času vylétal cca 1l paliva týdně i víc. Je to jedinej !!!! motor v mém arzenálu kterej nikdy neměl selhávku. A to do toho počítám i benzín...
A čím jsi ho prosím tě krmil za palivo? Já bych chtěl návrat ke spalákům do 2m a zvažuju 2T (bohaté zkušenosti) nebo 4T (žádné zkušenosti).
-
von boberov
- Příspěvky: 1096
- Registrován: pát 30.07.2010 0:00
- Bydliště: vesničan v okr.ZR
Re: Motor 4T k modelu
juraj.jurej píše:Pokiaľ nechceš do toho zbytočne moc vrážať tak určite áno. A neni sú to až také zlé motory. Malo by to byť akurát na pohodové lietanie a na to je aj Piper J3 určený. Na druhej strane je to kvalitný model od Hangaru9 zaslúžil by si nieakú cca 12ccm :
http://www.nitroplanes.com/72p-fs70ar.html
Je to výhodné kupovat to v zahraničí
Re: Motor 4T k modelu
von boberov píše:juraj.jurej píše:Pokiaľ nechceš do toho zbytočne moc vrážať tak určite áno. A neni sú to až také zlé motory. Malo by to byť akurát na pohodové lietanie a na to je aj Piper J3 určený. Na druhej strane je to kvalitný model od Hangaru9 zaslúžil by si nieakú cca 12ccm :
http://www.nitroplanes.com/72p-fs70ar.html
Je to výhodné kupovat to v zahraničí
Věci do pár doláčů asi určitě, ale u takového motoru bych měl obavy při případné potřebě reklamace.
-
von boberov
- Příspěvky: 1096
- Registrován: pát 30.07.2010 0:00
- Bydliště: vesničan v okr.ZR
Re: Motor 4T k modelu
Mě taky přijde, že když připočtu poštu, DPH a tu proceduru okolo, tak je lepší sáhnout třeba po tomto: http://www.kostkamodelcentrum.cz/obchod ... olozek=288
- juraj.jurej
- Příspěvky: 4069
- Registrován: čtv 08.03.2012 9:01
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 4T k modelu
simonic80 píše:inak mam doma aj jeden uplne novy motor asp 91 4t je to 15ccm...len ide o to aby tam aj rozmerovo pasoval..porovnaval som to a ta 91 je o par mm vatsia od 70 tak si myslim ze by mohla pasnut..co vy nato??
Tak čo váhaš daj ho tam. Nedávaj kryt motoru (neupravuj) a zalietni. Len neviem, ako ti výjde ťažisko či nebude trocha ťažký.
FrSky Tandem X20
Re: Motor 4T k modelu
porovnaval som to podla tejto tabulky http://www.nastik.pl/asp-fs91ar-p-217.html
-
TERAZKY
- Příspěvky: 2559
- Registrován: pon 02.06.2008 0:00
- Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 4T k modelu
Hoki
Ak môžem, ja do ryžojeda Saita 10ccm dávam 10% Rapicon a ide ako píla.
Ak môžem, ja do ryžojeda Saita 10ccm dávam 10% Rapicon a ide ako píla.
... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...