Stránka 2 z 6

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: pát 22.03.2013 0:51
od Spar
Ještě jednou díky moc - vypadá to tedy na něco se střídavým motorem - už jsem byl nalomen pro SUMMITA, teď jsem více pro E-REVO.

Pořádají se někde v okolí Prahy nějaké tour?

No a ještě jsem objevil toto - http://www.rcmodelyrudikov.cz/rcmodelyr ... z-RTR-M1-8

Zdá se, že je tam už vše vyřešené - teda krom baterek, ne?

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: pát 22.03.2013 0:53
od Spar
JMalik píše:Co se týká provedení a zpracování, tak na autě nenajdeš prakticky chybu. Vysílač je kapitola sama o sobě a kdyby to šlo, koupil bych jenom samotné auto - to nelze.
Přiložený český manuál je šílený.
Jak to jezdí? To nevím, ale za čas o tom mohu snad nějaké poznatky napsat.


Je ten vysílač špatný? Kde jsi kupoval a za jakou cenu?

Díky Díky!!!

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: pát 22.03.2013 11:45
od Spar
Ještě se dívám na web a chci se zeptat - máte někdo zkušenost jak s velkema E-Revama Summitama - tak s těma 1/16?? Ta cenovka je velice, ale velice rozdílná, tak uvažuju zda nesáhnout níže, kde už by to byl set komplet se střídavým motorem a baterkama a pod...

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: pát 22.03.2013 13:47
od Kovboj
Spar píše:Ještě se dívám na web a chci se zeptat - máte někdo zkušenost jak s velkema E-Revama Summitama - tak s těma 1/16?? Ta cenovka je velice, ale velice rozdílná, tak uvažuju zda nesáhnout níže, kde už by to byl set komplet se střídavým motorem a baterkama a pod...


Malý a velký Summit mají společnou jen podobnou kastli. Malý nemá ani uzávěrky, ale řazení. Jestli ti jde o cenu ale líbí se ti to řazení tak koukni ještě na Twin Hammers Rock Racer.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: pát 22.03.2013 17:19
od JMalik
Spar píše:
JMalik píše:Co se týká provedení a zpracování, tak na autě nenajdeš prakticky chybu. Vysílač je kapitola sama o sobě a kdyby to šlo, koupil bych jenom samotné auto - to nelze.
Přiložený český manuál je šílený.
Jak to jezdí? To nevím, ale za čas o tom mohu snad nějaké poznatky napsat.


Je ten vysílač špatný? Kde jsi kupoval a za jakou cenu?

Díky Díky!!!


Vysílač je vyloženě levný plasťák o kterém si myslím, že neodpovídá tomu autu. Má to nějaké nastavovací možnosti (expa, křivka plynu...atd.), ale TX nemá display a napípává se to všechno na signalizaci ledky.
Prostě žádná kontrola o tom jak je co nastavené. Držák 4ks článků AA je ten nejlevnější plastový šmejd s problémovými pružinkami.
Chtěl jsem to vzít bez TX a RX, odečetli by cca 500 až 1000,- To už to můžeš dát do jiného autíčka, než jim to vyloženě nechat.
Dovozce je Astra, kupoval jsem to u jednoho z prodejců, ceny najdeš na netu.
Ve verzi jak to mám, je tam ten stříďák Mamba a 2x 7s NiMh. Baterky jsem objednal rovnou 2s lipol 5000mAh z HC. Než začneš jezdit, přečti si dobře návod (originál - ne ten český paskvil) a dobře ze začátku hlídej spojku. Jak to neúměrně proklouzne, okamžitě zastav, nech to vychladnout a znova to nastav. Ale to tam všechno je. Ostatní komponenty jsou pro záběh tak nějak "bezúdržbové".
Celé auto je v základním nastavení (tlumiče, světlá výška, geometrie náprav, převodový poměr........). Asi bych nic z toho pro začátek neměnil. Je to nastavené velmi dobře, včetně přesného nastavení sbíhavosti zadních kol a odklonů.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: pát 22.03.2013 17:26
od JMalik
Spar píše:Ještě se dívám na web a chci se zeptat - máte někdo zkušenost jak s velkema E-Revama Summitama - tak s těma 1/16?? Ta cenovka je velice, ale velice rozdílná, tak uvažuju zda nesáhnout níže, kde už by to byl set komplet se střídavým motorem a baterkama a pod...


Pokud nejezdíš závodně, ale uvažuješ to jenom rekreačně, tak asi největší vliv na výběr velikosti bude mít plocha kde můžeš jezdit. Na malém asfaltovém parkovišti budeš těžko jezdit s osminou, nebo těmi velkými 1/10. Na louce to půjde blbě s 1/16.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: sob 23.03.2013 10:02
od Spar
JMalik píše:
Spar píše:Ještě se dívám na web a chci se zeptat - máte někdo zkušenost jak s velkema E-Revama Summitama - tak s těma 1/16?? Ta cenovka je velice, ale velice rozdílná, tak uvažuju zda nesáhnout níže, kde už by to byl set komplet se střídavým motorem a baterkama a pod...


Pokud nejezdíš závodně, ale uvažuješ to jenom rekreačně, tak asi největší vliv na výběr velikosti bude mít plocha kde můžeš jezdit. Na malém asfaltovém parkovišti budeš těžko jezdit s osminou, nebo těmi velkými 1/10. Na louce to půjde blbě s 1/16.


Já budu jezdit všude možně - vize je taková, že auto budu vozit s letadlama na letiště a vůbec v autě - hodně cestuju, no a po jednání si někde přibrzdím a zajezdím - kde se mi to bude zdát vhodné...

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: sob 23.03.2013 10:04
od Spar
JMalik píše:Vysílač je vyloženě levný plasťák o kterém si myslím, že neodpovídá tomu autu. Má to nějaké nastavovací možnosti (expa, křivka plynu...atd.), ale TX nemá display a napípává se to všechno na signalizaci ledky.
Prostě žádná kontrola o tom jak je co nastavené. Držák 4ks článků AA je ten nejlevnější plastový šmejd s problémovými pružinkami.
Chtěl jsem to vzít bez TX a RX, odečetli by cca 500 až 1000,- To už to můžeš dát do jiného autíčka, než jim to vyloženě nechat.
Dovozce je Astra, kupoval jsem to u jednoho z prodejců, ceny najdeš na netu.
Ve verzi jak to mám, je tam ten stříďák Mamba a 2x 7s NiMh. Baterky jsem objednal rovnou 2s lipol 5000mAh z HC. Než začneš jezdit, přečti si dobře návod (originál - ne ten český paskvil) a dobře ze začátku hlídej spojku. Jak to neúměrně proklouzne, okamžitě zastav, nech to vychladnout a znova to nastav. Ale to tam všechno je. Ostatní komponenty jsou pro záběh tak nějak "bezúdržbové".
Celé auto je v základním nastavení (tlumiče, světlá výška, geometrie náprav, převodový poměr........). Asi bych nic z toho pro začátek neměnil. Je to nastavené velmi dobře, včetně přesného nastavení sbíhavosti zadních kol a odklonů.


Moc děkuju - dobré rady!!!

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: sob 23.03.2013 10:15
od Spar
Tak už jsem asi skoro 100% rozhodnut pro E-REVO :-)

Více se mi líbí a myslím, že terén také zvládne obstojný...

Ťeď už tedy jen vybrat nějakou tu verzi:
mám to asi zatím rozloženo na 30% ta za 13tisíc - 40% za 18tisíc a 30% za 25tisíc.

V té nejlevnější se bojím toho motoru, ale zase bych to bral jako výzvu - že na "horším" se naučím s autem jezdit - pak ho upgradnu.

Té střední asi nic konkrétního - jen, že to chce hned baterky... a je to o 5t dražší a asi by bylo hned všechno vyřešeno. Nevíte jak je to, když bych chtěl u této verze oživit tu telemetrii? Mám ipod touch - ale poslední generace - co jsem se díval na fotky, tak tam je ještě "starý" apple konektor - ta moje 5 už má Lightning konektor... má to autíčko už nějaká čidla v této nižší cenovce?

Nejdražší - no ta cenovka!!! Je děsná, na druhou stranu - baterky, telemetrie, nabíječky - i když já mám svoje - tak to bych asi nevyužil... no a pak to "nejexkluzivnější".

Kurde to je rozhodování - moc děkuji všem za rady...

Pokud bych chtěl vyměnit vysílačku za nějakou lepší, co doporučujete, aby si to rozumnělo - navíc, aby to třeba umělo tu jejich telemetrii...???

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: sob 23.03.2013 12:31
od JMalik
Spar píše:Tak už jsem asi skoro 100% rozhodnut pro E-REVO :-)

Více se mi líbí a myslím, že terén také zvládne obstojný...

Ťeď už tedy jen vybrat nějakou tu verzi:
mám to asi zatím rozloženo na 30% ta za 13tisíc - 40% za 18tisíc a 30% za 25tisíc.

Pokud bych chtěl vyměnit vysílačku za nějakou lepší, co doporučujete, aby si to rozumnělo - navíc, aby to třeba umělo tu jejich telemetrii...???


Tu verzi za 13k bych opustil, zaděláš si jenom na problémy (finanční) až tam budeš dávat stříďák.
18k je asi nejlepší volba, 2 baterky koupíš na HC za solidní peníze a máš tam jinak všechno. (Čidla telemetrie to nemá).
Verze za 25k se mi zdá jako reklamní kravina, lákadlo na tu nesmyslnou telemetrii. Chceš jezdit, nebo čumět na displej telefonu (telemetrie není ve vysílači !!!) a někam s tím říznout o kůlek, nebo obrubník?
Vysílačku zatím neměň, na jedno auto s tímhle není problém.
Mám druhou vysílačku Futabu 4PK 2,4. To je s tímhle samozřejmě nesrovnatelné, ale cena té Futaby je dost děsivá. Má to význam, pokud by jsi jezdil víc aut, tak samozřejmě asi zvolíš jeden TX, ostatní odstavíš, pokud jezdíš sám.
Pokud jezdíš jedním autem Ty , druhým děti, nebo krasavice, tak má význam držet dva TX.
No, k té velikosti a kde budeš jezdit. Před půl hodinou jsem se vrátil z akce s našima dvěma chytrolínama a Traxxasem E-REVO. Napřed jsme to zkusili na asfaltu na takovém menším parkovišti a navazující prašné cestě. Chce to mít už trochu v ruce, nebo aspoň ze začátku nejezdit na plný kule, jinak to někam pošleš.
Tam ten menší osmiletý chytrolín jezdil radši pomalu. Potom jsme se přestěhovali na louku, kde máme modelářské letiště. Tam to bylo úplně bez problémů, dováděli s tím i pozadu na plný knedlík. Zatím jsme jezdili na původní NiMh, ještě počkám až dorazí ty lipolky, ale na tenhle prostor asi určitě vyměním převod do rychla.
Tak nějak počítej s tím, že pokud to budeš mít v kufru auta připravené zajezdit si příležitostně někde na parkovišti, nebo náhodně vybrané ploše, tak nevyužiješ ten rychlostní potenciál. Chce to skutečně nějak s rozumem, jinak něco, nebo někoho pobiješ.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: sob 23.03.2013 14:25
od Spar
Tak se dívám po netu a našel jsem, že na západ od našich hranic se to nejdražší nechá sehnat za celkem už přijatelný peníz. Po přepočtu za 22 - to už mi přijde "rozumné" - asi koupím skrze ebay a bude :-)

http://www.ebay.de/itm/Traxxas-E-Revo-B ... 018wt_1192

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: sob 23.03.2013 14:38
od JMalik
Přesto bych opustil tu telemetrickou verzi.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: sob 23.03.2013 14:40
od Spar
JMalik píše:
Spar píše:Tak už jsem asi skoro 100% rozhodnut pro E-REVO :-)

Více se mi líbí a myslím, že terén také zvládne obstojný...

Ťeď už tedy jen vybrat nějakou tu verzi:
mám to asi zatím rozloženo na 30% ta za 13tisíc - 40% za 18tisíc a 30% za 25tisíc.

Pokud bych chtěl vyměnit vysílačku za nějakou lepší, co doporučujete, aby si to rozumnělo - navíc, aby to třeba umělo tu jejich telemetrii...???


Tu verzi za 13k bych opustil, zaděláš si jenom na problémy (finanční) až tam budeš dávat stříďák.
18k je asi nejlepší volba, 2 baterky koupíš na HC za solidní peníze a máš tam jinak všechno. (Čidla telemetrie to nemá).
Verze za 25k se mi zdá jako reklamní kravina, lákadlo na tu nesmyslnou telemetrii. Chceš jezdit, nebo čumět na displej telefonu (telemetrie není ve vysílači !!!) a někam s tím říznout o kůlek, nebo obrubník?
Vysílačku zatím neměň, na jedno auto s tímhle není problém.
Mám druhou vysílačku Futabu 4PK 2,4. To je s tímhle samozřejmě nesrovnatelné, ale cena té Futaby je dost děsivá. Má to význam, pokud by jsi jezdil víc aut, tak samozřejmě asi zvolíš jeden TX, ostatní odstavíš, pokud jezdíš sám.
Pokud jezdíš jedním autem Ty , druhým děti, nebo krasavice, tak má význam držet dva TX.
No, k té velikosti a kde budeš jezdit. Před půl hodinou jsem se vrátil z akce s našima dvěma chytrolínama a Traxxasem E-REVO. Napřed jsme to zkusili na asfaltu na takovém menším parkovišti a navazující prašné cestě. Chce to mít už trochu v ruce, nebo aspoň ze začátku nejezdit na plný kule, jinak to někam pošleš.
Tam ten menší osmiletý chytrolín jezdil radši pomalu. Potom jsme se přestěhovali na louku, kde máme modelářské letiště. Tam to bylo úplně bez problémů, dováděli s tím i pozadu na plný knedlík. Zatím jsme jezdili na původní NiMh, ještě počkám až dorazí ty lipolky, ale na tenhle prostor asi určitě vyměním převod do rychla.
Tak nějak počítej s tím, že pokud to budeš mít v kufru auta připravené zajezdit si příležitostně někde na parkovišti, nebo náhodně vybrané ploše, tak nevyužiješ ten rychlostní potenciál. Chce to skutečně nějak s rozumem, jinak něco, nebo někoho pobiješ.


Já tomu pro začátek stahnu výkon na těch 50% - myslím, že i tak to bude žihadlo :-) Plnej výkon tam dám, až se trochu otrkáme - abych to fakt někde nezavrtal do země... nebo něčeho, nebo někoho - to bych fakt nerad. Patrně se také už pojistím - jako modelář - ať mám 100% jistotu. Tohle už je zbraň...

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: sob 23.03.2013 14:41
od Spar
JMalik píše:Přesto bych opustil tu telemetrickou verzi.


Proč myslíš, mě by zajímala hlavně rychlost...

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: sob 23.03.2013 14:46
od JMalik
Spar píše:
Já tomu pro začátek stahnu výkon na těch 50% - myslím, že i tak to bude žihadlo :-) Plnej výkon tam dám, až se trochu otrkáme - abych to fakt někde nezavrtal do země... nebo něčeho, nebo někoho - to bych fakt nerad. Patrně se také už pojistím - jako modelář - ať mám 100% jistotu. Tohle už je zbraň...


Zase bych to nepřeháněl.
Na plynu to má plynule řízenou páčku, ne vypínač :wink: Stačí, když s tím nebudeš vekslovat do dorazů.
Pojistka je dobrá, ale zvažuj její platnost, pokud s tím začneš jezdit někde na veřejném prostranství.